Miten miehesi reagoi jos näkee pelkissä mustissa sukkahousuissa?
Tultiin tuossa vähän aika sitten yksistä juhlista kotiin ja aloin riisumaan jotenkin jäi sukkahousut viimeiseksi, niin mies yllättäen innostui. Kokeilin muutama päivä myöhemmin kun mies ehti sänkyyn minua aijemmin niin puin ainoastaan pelkät sukkahousut ja viellä ilman pikkuhousuja siitähän vasta tuli petiin vauhtia kaiken lisäksi sain viellä selkähieronnan siihen kaiken muun hyväksi.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia että mies yllättäen tykkääkin sukkahousuista?
Kommentit (130)
Otsikon kysymykseen vastaan että mun mies varmaan panikoisi jos se näkisi vaan mustissa sukkahousuissa. Lääkärireissu tulis.
Minkä näkee mustissa sukkahousuissa? Sun otsikosta ap puuttuu sana.
En käytä sukkahousuja.Ikinä.
Mulla on joka päivä mustat sukkahousut, taitaa olla niin yleinen näky ettei mitään erikoisia tuntemuksia aiheuta :D
Itse riisun sukkahousut aina ennen farkkuja. En ikinä riisu sukkahousuja viimeisenä, vaan ensimmäiseksi.
Mun mies on joskus sanonut että on tajuttoman seksikästä jos naisella on jotkut pilkulliset tai röyhelöiset puuvilla alkkarit. Ja minä hölmö kun oon yrittänyt vietellä pitsihepeneissä.
Kai se on vaan vaihtelua ja kaikilla on ihmeellisiä juttuja mistä syttyy. Joskus oon myös kuullut miehen suusta että sloggit on seksikkäimmät.
Itse käyn ihan kuumana kun mies vetää hupparin hupun päähän!
No jos hänen näkökykynäsä olisi tuosta kiinni, niin ehkä suostuisi käyttämään mustia sukkahousuja. Sinänsä pidän kysymystä aika absurdina. Miten näkeminen voisi olla kiinni sukkahousuista?
Mieheni innostuu kovasti sukkahousuista, sukkanauhasysteemeistä ja stayupeista. Jos menen sänkyyn hänen viereensä pelkät mustat sukkahousut jalassa, saan seksiä takuuvarmasti milloin vain.
Ap, se on "vielä" yhdellä ällällä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on joskus sanonut että on tajuttoman seksikästä jos naisella on jotkut pilkulliset tai röyhelöiset puuvilla alkkarit. Ja minä hölmö kun oon yrittänyt vietellä pitsihepeneissä.
Kai se on vaan vaihtelua ja kaikilla on ihmeellisiä juttuja mistä syttyy. Joskus oon myös kuullut miehen suusta että sloggit on seksikkäimmät.
Itse käyn ihan kuumana kun mies vetää hupparin hupun päähän!
Olen itse huomannut saman. Olen ostanut kaikenlaisia pitsijuttuja ja kävin jopa kerran alan liikkeestä hakemassa sellasen kokovartaloasun missä oli valmiiksi reikä siellä intiimissä paikassa. Niin ei mitään värähtelyä. Sitten kun puin miehen verkkarit ja hiukset sekasin luin kirjaa ja olin ollut koko päivän ilma meikkiä, niin kirja lähti kädestä ja kantoi makkariin. Mulla on kanssa toi hupparijuttu, mutta ei tarvi olla huppua päässä. Minä sytyn kun pukee hupparin ja sortsit ja silmälasit. Näyttää sporttiselta ja samalla herrasmieheltä, kun sen lasit pukee sitä niin hyvin.
Meillä toimii aina yks mun tiukka lyhyt farkkuhame mustien sukkisten kaa ja musta hupparitoppi.. Ei mee kauaa kun mies on kimpussa ja nostelemassa helmaa vaikka olis meikitön naama ja hiukset sekaisin....
En tiedä. En ole koskaan käyttänyt sukkahousuja. Enkä hamettakaan ainakaan 25 vuoteen.
Meillä ne ainakin revitään haaroista. Oli se väri sukissa mikä hyvänsä :)
Nainen on uskomattoman seksikäs mustissa sukkahousuissa. T. Mies
Sukkahousut/stayupit ja hame toimii meillä jos haluaa saada kunnon pamputuksen ! Sukkien värillä ja paksuudella ei ole väliä
Olet ilmeisesti leppäkertun puoliso, pilkunnussija !
Mieheni suorastaan villiintyy sukkahousuista ja minähän vain nautin siitä
Sukkahousut turn-off, (pitkät) sukat turn-on.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näkee mustissa sukkahousuissa? Sun otsikosta ap puuttuu sana.
En käytä sukkahousuja.Ikinä.
Juu sori, "sun pimpsan" sanat jäi pois siitä.
-ap
Mu mies, 36v, ei syty enää mistään oli mulla päällä mitä tahansa tai olisin ilman. Netti-p kiinnostaa enemmän.