Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
421/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas yleistys. Ehkä joskus lapset jätetään ulkopuolelle ja heidän suhteet vanhempien kanssa pysyvät ennallaan. Mutta aina ei ole noin.

Isäni petti äitiäni kun olin nuori. En tiedä miten monen kanssa. Vanhempani ovat edelleen yhdessä.

Olen tiennyt asiasta nuoruudestani asti ja halveksin edelleen isääni noista teoista. Äidilleni olen katkera ettei jättänyt isääni, hän kun pettämistä ei mitenkään edes katunut, haikaili vaan muiden naisten perään.

Vierailija
422/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä henkilöiden nimiä enkä tarkkaa tapahtuma-aikaa, mutta isäni kertoi joskus seuraavan tapauksen: hänen nuoruudessaan (eli 60-70-luvulla) eleli samassa kaupunginosassa vähän erikoinen pariskunta. Nainen kävi milloin kenenkin miehen vällyissä, ja kaikki tiesivät tämän. Taisi tuoda miehiä surutta myös hänen ja aviomiehen yhteiseen kotiin. Aviomieskin tiesi vaimonsa touhuista, mutta oli ilmeisesti melko yksinkertainen ja tossu, eikä halunnut puuttua asiaan. Sen sijaan katseli vuosikaudet vaimonsa avointa pettämistä ja joutui kuuntelemaan ihmisten vinoilua ja juoruilua. Sitten yhtenä kauniina päivänä sai tarpeekseen, ampui vaimonsa ja muistaakseni itsensäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni tapahtunutta. Nainen petti miestään ja tuli siitä raskaaksi. Valehteli koko raskauden ja pitkään lapsen synnyttyäkin miehelleen isyydestä. Kun totuus sitten paljastui miehelle ja dna-testit sen vahvistivat niin erohan siitä tuli. Mies löysi aika pian, tai oikeastaan samoihin aikoihin uuden naisen itselleen ja muuttivat yhteen. Olivat todella rakastuneen oloisia. Olivat kuulemma löytäneet päätepysäkkinsä ja kihlatkin vaihdettiin. Hääkirkkoa etsi tämä mies ja puhui myös adoptoivansa naisen isättömän lapsen omakseen koska haluaa tälle isä olla. Nph, kuinkas ollakaan. Tämä nainen tuli sitten raakaaksi ja sai miehelle lapsen. Lapsen ollessa pieni vauva, tämä mies muutti takaosin exänsä luo jättäen. Ei tosin itse tuota edes kertonut vaan jätti tiedottamisen exälleen. Eikun nyxälleen. Eikun.. 😂 Loppupeleissä miehen suhde tähän alkuperäiseen exään ei vissiin koskaan loppunutkaan vaan pani molempia samaan aikaan. Tuleva exä ei tätä tosin tiennyt. Alkuperäinen exä tiesi kokoajan. Ja heidän yhteiset ystävänsä. Nykyisin mies siis välillä tapaa tätä omaa lastaan ja leikkii isää sille kenen isä ei oikeasti ole.

Todella ruma tapaus.

Vierailija
424/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ainakin pettänyt äidinkielenopettajansa, kun ei osaa yhdyssanoja. Se on pahin juttu tässä ketjussa.

Vierailija
425/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettämistarinat ovat hirveitä sen petetyn puolison ja lasten näkökulmasta katsottuna. Minä sinnittelen ja pinnistelen viimeisiä voimiani käyttäen ja yritän kovasti unohtaa ja antaa anteeksi. Puhun lapsille isästä hyviä asioita ja koetan saada heidät välillä edes puhumaan isälleen inhimillisesti. Meillä pitkäaikainen mieheni sivusuhde tuli esiin todella julkisesti ja julmasti sekä minua että lapsia kohtaan. Meiltä kaikilta putosi pohja elämältä ja ihan perusturva katosi yhdessä hetkessä. Ihan oikeasti välillä mietin, että onko se vieras sukuelin niin mahtavan ihana ja kaiken sen arvoinen, että pystyy kuusi elämää tuhoamaan sitä himoitessaan.

Mitenkään en hyväksy pettämistä, mutta on tuo toinenkin äärilaita aika heikko esitys, nimittäin se, kun petetyt ratsastavat lapsilla ja esittävät, että lastenkin elämä on pilalla. Parhaat vielä väittää, että lapset halveksii pettäjävanhempaansa eivätkä anna ikinä anteeksi.

Lapset jätetään pettämiskuohujen ulkopuolelle. Lasten ja vanhemman suhde on aivan omansa, eikä vanhemman rakkaus lapseensa ole riippuvainen siitä, onko hän pettäjä vai petetty, eikä myöskään lapsen rakkaus vanhempaansa.

Kuuden elämän pilaaminen on liioittelua. Pettäminen loukkaa ja rikkoo, mutta lähinnä sen petetyn.

Etkö todella ole kuullut koskaan että lapset eivät myöskään hyväksy vanhempansa pettämistä?

Minä olen kyllä kuullut useitakin tapauksia. Tietenkään ei ole kyseessä silloin kovin pienet lapset.

Mutta pettäjä , varsinkin isä, laiminlyö lapsiaankin usein ja se tuntuu lapsista kokonaisvaltaiselta petokselta koko perhettä kohtaan.

Vieras p***u kun tuppaa viemään mieheltä koko huomion.

Välit paranevat usein myöhemmin jonkin verran mutta ei aina suinkaan ennalleen.

Vierailija
426/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhun kirjoitti:

Mikä ihme tuossa paneskelussa nyt on niin valtavan autuaaksitekevää???!!! Ei järvi todellakaan kulu soutamalla ja seksi on ihan yhtä luonnollista, kuin vessassa käynti. Jos seksiä ei muuten saa ja alkaa puute syömään aivoja, niin en mä ainakaan ala kärsimään syyttömänä toisen ihmisen ahdasmielisyydestä. Seksi vaan sattuu olemaan kivaa ja sitä tulee harrastaa aina, kun siltä tuntuu ja tulee tilaisuus. Pettäminen on sitä, kun ollaan parisuhteessa ja käytetään seksiä kiristykseen.

Jos sinua kiristetään seksillä, niin lähdet sellaisesta suhteesta.

Ei kai siinä mitään että harrastat seksiä aina silloin kun tilaisuuden saat. Kunhan olet asiasta avoin ja rehellinen.

Pettämistä on valehtelu .

Vierailija
427/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siks että tunnetusti miehet ei juorua, toisten asioit

Vierailija
428/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri petti vaimoaan vaimon äidin ja molempien siskojen kanssa. Tosin eriaikaan, mutta kävi koko paketin läpi vuosien varrella. Yksikään heistä ole missään tekemisissä keskenää ja kaverilla on uus suhde. Edellisen suhteen naiset suht hämmentävää porukkaa, että yksi mies käy jokaisen, Ei paljon naisia painanut kenen miestä nssii.

Naisten vikako taas ja mies vaan toteuttaa miehistä luontoaan?

Tämmöisessä tilanteessa kyllä toivoisi ja olettaisi että omalla äidillä ja sisarilla olisi sen verran hurpaa, ettei oman tyttären tai sisaren mieheen kosketa.

Olet aika outo sinäkin, jos oikeasti ajattelet ettei näillä naisilla ollut mitään moraalista vastuuta.

Vierailija
429/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyysmatkalla Venäjällä, ajettiin iltamyöhällä hotellin pihaan, missä oli muutamia busseja.  Tunnistin, että yksi oli omalta paikkakunnalta tutun bussifirman auto.  Ei yövytty hotellissa vaan venäläinen kuski kävi muuten siellä jotain toimittamassa, samalla saatiin jaloitella ja käydä vessassa.  

Menin etsimään vessaa johon oli oma sisäänkulkunsa hotellin takaa, siellä takaseinustalla seisoi mies jonka tunnistin heti naapurin mieheksi, ikämies jo.  Nuori paikallinen tyttö oli polvillaan miehen edessä ja homman luonne siis täysin selvä.  

Menin vaan ohi ja katsottiin äijän kanssa toisiamme.  Tai olla yllätys hänelle, no oli kyllä mullekin.  Takasin tullessa kiersin eri kautta.

Myöhemmin kuulin, että oli siellä naapurin vaimokin ollut mukana.  Kai se oli jo matkasta väsyneenä nukkumassa.  Pitkään aikaan en puhunut tästä kenellekään, en omalle puolisollenikaan, ennen kuin vasta sitten kun tuo naapurin mies oli jo kuollut.  En tiiä mikä esti.

Vierailija
430/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kertoa tuolle yhdelle epäilijälle, että kyllä siinä isä pettää myös lastensa luottamuksen pettäessään heidän äitiään.

Oma poikani halusi mm vaihtaa sukunimensä pois, koska ei halunnut olla samalla nimellä kuin isänsä, saatuaan siis tietää pettämisestä.

Minä sain siitäkin huudot. Koska muka käännytin lasta, vaikka todellisuudessa lapsi oli tiennyt isänsä pettämisestä jo ennen minua. Että näin. Tässä sitten edelleen luodaan sitä suhdetta isään. Varmasti monen ulkopuolisen silmissä kaikki on hyvin, mutta poika ei kunnioita isäänsä ja se näkyy myös hänen köytäksessään isäänsä kohtaan.

Isän on tätä vaikea hyväksyä edelleen eikä usko että pettäminen olisi taustalla.

Vierailija
431/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettämistarinat ovat hirveitä sen petetyn puolison ja lasten näkökulmasta katsottuna. Minä sinnittelen ja pinnistelen viimeisiä voimiani käyttäen ja yritän kovasti unohtaa ja antaa anteeksi. Puhun lapsille isästä hyviä asioita ja koetan saada heidät välillä edes puhumaan isälleen inhimillisesti. Meillä pitkäaikainen mieheni sivusuhde tuli esiin todella julkisesti ja julmasti sekä minua että lapsia kohtaan. Meiltä kaikilta putosi pohja elämältä ja ihan perusturva katosi yhdessä hetkessä. Ihan oikeasti välillä mietin, että onko se vieras sukuelin niin mahtavan ihana ja kaiken sen arvoinen, että pystyy kuusi elämää tuhoamaan sitä himoitessaan.

Mitenkään en hyväksy pettämistä, mutta on tuo toinenkin äärilaita aika heikko esitys, nimittäin se, kun petetyt ratsastavat lapsilla ja esittävät, että lastenkin elämä on pilalla. Parhaat vielä väittää, että lapset halveksii pettäjävanhempaansa eivätkä anna ikinä anteeksi.

Lapset jätetään pettämiskuohujen ulkopuolelle. Lasten ja vanhemman suhde on aivan omansa, eikä vanhemman rakkaus lapseensa ole riippuvainen siitä, onko hän pettäjä vai petetty, eikä myöskään lapsen rakkaus vanhempaansa.

Kuuden elämän pilaaminen on liioittelua. Pettäminen loukkaa ja rikkoo, mutta lähinnä sen petetyn.

Etkö todella ole kuullut koskaan että lapset eivät myöskään hyväksy vanhempansa pettämistä?

Minä olen kyllä kuullut useitakin tapauksia. Tietenkään ei ole kyseessä silloin kovin pienet lapset.

Mutta pettäjä , varsinkin isä, laiminlyö lapsiaankin usein ja se tuntuu lapsista kokonaisvaltaiselta petokselta koko perhettä kohtaan.

Vieras p***u kun tuppaa viemään mieheltä koko huomion.

Välit paranevat usein myöhemmin jonkin verran mutta ei aina suinkaan ennalleen.

Tiedän tapauksen, missä nainen petti miestään työkaverin kanssa ja tutustutti lapset tähän mieheen äidin kaverina isän selän takana. Lopulta tuli ero, mutta 'lapsia säästääkseen' lapsille ei kerrottu totuutta. Isä sai lähtijän leiman otsaansa. Myöhemmin äiti ja työkaveri päätyivät näkyvästi yhteen, mutta lapset uskovat edelleen, että kaveruudesta se alkoi. Isäänsä ja isän uuteen perheeseen lapset suhtautuvat nuivasti äitinsä rytmittämänä. Arvatkaapa tekisikö näin sivullisena mieli kertoa totuus, mutta toki en puutu.

Vierailija
432/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että pettäjä pettää myös lastensa luottamuksen. Ei lapset mitään leluja ole, vaan tuntevia ihmisiä ja kyllä ne epärehellisyyden tajuavat ja sen että toiseen osapuoleen sattuu.

Lapset pääsääntöisesti haluavat asua ehjässä rakastavassa kodissa, jossa on normaali isä ja normaali äiti, se on se perustilanne ja tarve, jos he ovat siihen syntyneet. Jätetään nyt saivartelut sikseen. Ja viina ym. sairaat tilanteet.

Pettäjä särkee kodin ja lasten perusturvan tunteen.

Vierailija
433/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen , joka väittää, ettei pettäminen vaikuta lapseen ja varsinkaan isompaan esim. teiniin, on todennäköisesti itse se pettäjä joka ei ymmärrä toisten tunteista yhtään mitään. Oma mieheni petti ja jätti ja kyllä ihan omat teini-ikäiset ovat suoraan sanoneet isälleen, että on toiminut niin kuvottavasti, etteivät tiedä haluavatko olla missään tekemisissä enää. Ja ei, minä en ole heidän päähänsä istuttanut ajatusta, vaan , kun minulle tuli tämä suhde ilmi, niin mies ihan itse ilmoitti lapsilleen mitä on tapahtunut. Kun se pettäjä ei siinä rakkaudenhuumassaan näköjään osaa ajatella yläpäällään ja tajuta, että kyllä siinä muitakin ihmisiä loukkaantuu, kuin vain se petetty kumppani.

Vierailija
434/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin☝️

Vierailija
435/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen

Vierailija
436/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin ehkä ihan se perinteinen, että miehellä kaksi naista samaan aikaan synnärillä vauvaa saamassa. Näitähän sattuu. Esim. meidän isälle aikoinaan ja sitten yhdelle kansanedustajalle joitakin vuosia myöhemmin.

Vierailija
437/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalin ehkä ihan se perinteinen, että miehellä kaksi naista samaan aikaan synnärillä vauvaa saamassa. Näitähän sattuu. Esim. meidän isälle aikoinaan ja sitten yhdelle kansanedustajalle joitakin vuosia myöhemmin.

Jatkan vielä kommenttiani sen verran, että kuinka tämä vaikutti lapseen, eli minuun (olin siis jo olemassa, kun pikkusiskon syntymän aikoihin oli tällainen episodi)-ei mitenkään, koska en tiennyt koko asiasta, aikuisena vasta tuli tietooni.

Vierailija
438/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mieshenkilö, Juha, oli Aasiassa käydessään sortunut myös prostituoituihin ja sai sieltä klamydian, jonka tietenkin tartutti myös koti-Suomessa Tiina-vaimoonsa . Tauti oli vaimolla vielå oireeton, kun Juhan oireet jo ilmoittelivat itsestään muutaman viikon kuluessa.

Juha vaati ja sai työterveydestä reseptit lääkkeisiin, niin itselleen, kuin vaimolleen.

Hoitona oli molemmille kerta-annokset atsitromysiiniä.

Noh,  Juha heitti omat tropit hetulaansa mutta taudistaan tietämätön rouvakin piti vielä  lääkitä.

Touhun poikana Juha murskasi lääkkeet morttelissa ja sekoitti ne majoneesileipiin,  joita tarjoili Tiinalle sangen auliisti eväinä autoreissulla

Leivät oli jumalattoman pahoja, eikä Tiina pystynyt syömään kuin yhden.

Juha oli saletti, että kaipa se tuokin riittää ja arki alkoi.

Eipä aikaakaan kun, Juhan munassa alkoivat samat klamy-oireet uudelleen. Hän näes sai saman taudin takaisin, tällä kertaa siis vaimoltaan.

Ja eikun lekurille uudelleen reseptejä uusimaan. Kotona lääkkeet saatiin nielautumaan molemmilla, kun Juha keksi huuhaa-stoorin rouvassa olevasta hiivatulehduksesta, joka syyhysi jo siipankin gentitaaleissa. Ja apu olis tässä nää tabut.

Tarinassa oli siis onnellinen loppu

Kuka syö puolisonsa tuomia reseptilääkkeitä tämän diagnosoimaan vaivaan käymättä itse lääkärissä?

Vierailija
439/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään sisarusparin, siis veljen ja sisaren aviopuolisot "löysivät toisensa". Siinä meni välit paitsi puolisoihin, myös lapsiin.

Tismalleen tällaisen tilanteen olen itsekin vierestä katsoen joutunut todistamaan. Sisarukset tosin eivät todellakaan olleet ollenkaan syyttömiä eivätkä todellakaan uhreja, mutta olisi kai asiat voineet hieman erilailla mennä, rumaa oli jälkipyykki.

Vierailija
440/554 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset pettää aina :(