Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain raskaana oleva on terveydenhuollolle tärkeä

Vierailija
20.07.2008 |

Tästä omakohtaista kokemusta ja vastikään synnyttäneellä kaverillani samoja tuntemuksia.

Silloin kun olet lapseton nainen saat olla vaikka kuolemankielissä ennenkuin pääset lääkärille saatikka saat sairaslomaa.

Heti kun pamahdat paksuksi, ei tarvitse kuin yskäistä niin jo on erikoislääkäriä ja hoitajaa kimpussa tekemässä tutkimuksia ja sairaslomaakin saa jo siitä että haukottelee lääkärin vastaanotolla.

Kyllähän synnytyskoneista pitää pitää hyvää huolta. Teenkin toisen lapsen ihan vaan sen takia, että olen vähän huomionkipeä ja haluan että minua hoivataan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin synnäriltä papereilla, joissa luki "seurattava kunnes verenpaine ja virtsa norm." Kuitenkin heittivät mut "ulos" äitiysneuvolan puolelta ja mun piti siirtyä tavalliseksi terveyskeskusasiakkaaksi.

Aika typerää kun kuitenkin neuvolassa ravastin vastasyntyneen kanssa ja terkka olis hyvin voinu napata sen virtsakokeen ja verenpaineen. Ei niitä vaankiinnostanu enää.

Vierailija
22/23 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tärkeä vain sen vauvan takia. :( Ainakin minä koin sen näin; vain vauvan jaksaminen ja liikkeet kiinnostivat hoitajia, ihan sama vaikka olisit itse halvaantunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sekunnilla kun lapsi oli minusta ulkona muutuin näkymättömäksi myös hoitohenkilökunnalle. Meinasi jäädä kohtutulehdus ja kohtuun jäänyt istukan pala (vaarallista) toteamatta, jouduin ramppaamaan sairaalassa useampaan kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi