Millainen ääliö matkustaa Turkkiin?
Eikö ihmisoikeudet kiinnosta lainkaan? Kunhan on halpaa viina.
Kommentit (49)
Mitä sillä on väliä. Eihän täälläkään ole ihmisoikeudet 100% kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse matkustan historian perässä. Istanbul on upea kohde. Nyt hinnat on noussut 50%mutta palkat siellä eivät. Aika ahdistava ilmapiiri. En epäröisi matkustaa isoihin kaupunkeihin tai rantalomakohteisiin, mutta Marokkoon, Egyptiin, Iraniin tai Irakiin en välittäisi mennä juuri nyt.
Mikä vika Marokossa on? Siitähän puhutaan länsimaalaisimpana muslimimaana. Kaikki on kuin paratiisissa.
Paratiisi tappoi reilu viikko sitten kaks nuorta skandinaavinaista.
Vierailija kirjoitti:
Ha siis Isanbulin basaarissa merkkitavaraa..Niin kyllä varmasti. Ja halpaakin vielä.
Ja jos vielä oppisit lukemaan, ystävä hyvä, niin maailma olisi auki sinullekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse matkustan historian perässä. Istanbul on upea kohde. Nyt hinnat on noussut 50%mutta palkat siellä eivät. Aika ahdistava ilmapiiri. En epäröisi matkustaa isoihin kaupunkeihin tai rantalomakohteisiin, mutta Marokkoon, Egyptiin, Iraniin tai Irakiin en välittäisi mennä juuri nyt.
Mikä vika Marokossa on? Siitähän puhutaan länsimaalaisimpana muslimimaana. Kaikki on kuin paratiisissa.
Paratiisi tappoi reilu viikko sitten kaks nuorta skandinaavinaista.
Yksittäistapauksia 😂😂😂😂
En menekään sinne ihmisoikeuksien takia. Menen sinne vaan lomailemaan.
Ihan siksi, kun mun vanhemmat viipyy siellä pitkään talvella. Käydään tytön kanssa katsomassa heitä.
Ha siis Isanbulin basaarissa merkkitavaraa..Niin kyllä varmasti. Ja halpaakin vielä.