Loppuraskaus ja mies ei halua seksiä
Laskettu aika meni jo ja nyt odotellaan vauvaa syntyväksi hetkenä minä hyvänsä. Laskettuun aikaan saakka seksiä oli normaalisti, mutta lasketun ajan tullessa loppui miehen halut kuin seinään. Mies on myöskin hyvin etäinen, yhtäkkiä ei ole juurikaan kosketusta tai muutakaan. Hipsuttelen häntä itse jne., mutta vastakaikua ei tule. Ei kuulemma halua seksiä, jotta synnytys ei lähde käynnistymään.
Voiko siis todella olla kyse siitä, että hän on tajunnut vauvan todella kohta syntyvän ja yrittää vielä pitkittää tätä tapahtumasta kieltäytymällä läheisyydestä? Olen yrittänyt selittää, että vauva ei kyllä jätä syntymättä ja toisekseen seksi ei sitä hirveästi nopeuta. Huoh. Itsellä valtava läheisyydenkaipuu ja haluaisin vielä nauttia seksistä ennen kuin meitä on kolme ja alapää pilalla :/
Kommentit (16)
Meidän mammalta ei irronnut enää seksiä kun testi näytti positiivista. Vauva on nyt pari kuukautta ja ei vieläkään irtoa.
Mulla just päinvastainen ongelma. Mies on ollut himokas siitä lähtien kun kuuli, että olin raskaana, tahtoisi vähintään kaksi kertaa päivässä. Minä en millään jaksaisi tämän ison vauvamahan kanssa, ja usein se on todella kivuliasta. Eilenkin mies oli pahalla päällä, kun helli minua pitkän kaavan kautta ja odotti että harrastaisi mä, totesin voivani pahoin, siitä seurasi mökötys. Lopulta mies kuitenkin sai minut suostumaan seksiin. Harmittaa jopa itseäni tämä himottomuus. Vaihdetaanko miestä?
Meillä niin päin, että minä janoan enemmän seksiä.
Olemme kyllä molemmat olleet keskiraskaudesta eteenpäin varovaisempia, ettei riski ennenaikaisuuteen kasva, mutta mies on laittanut liinat lähestulkoon kiinni (lue: seksiä kerran viikossa). Nyt loppuraskaudessa tilanne ei ole niin vakava, joten ehkä pitäisi antaa vain mennä.
Ei itselläkään seksihalut varsinaisesti tässä vaiheessa korkealla ole ja pärjään ilmankin. Mutta henkisesti kaipaisin sitä läheisyyttä ja kun tiedän, että seksistä tulee molemmille hyvä olo. Etenkin kun tietää sen faktan, että kohta seksiä ei todellakaan ole vähään aikaan, riippuen kuinka pahasti synnytyksessä repeytyy. Tähän asti seksielämä on ollut kuitenkin vilkasta ja vähintään yöunille käydessä on halailtu. Nyt sitten minä hipsuttelen ja halailen miestä joka ilta viestiäkseni että välitän ja kokeillakseni että tulisiko vastakaikua, mutta ei mitään.
Vaikuttaa siltä että on iskenyt synnytystä edeltävä masennus tai sitten mielessä on joku toinen...
Oletko varma ettei miehellä ole joku toinen? Ei siis tuo seksittömyys sinänsä, vaan kosketuksen puute on hälyttävä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ei itselläkään seksihalut varsinaisesti tässä vaiheessa korkealla ole ja pärjään ilmankin. Mutta henkisesti kaipaisin sitä läheisyyttä ja kun tiedän, että seksistä tulee molemmille hyvä olo. Etenkin kun tietää sen faktan, että kohta seksiä ei todellakaan ole vähään aikaan, riippuen kuinka pahasti synnytyksessä repeytyy. Tähän asti seksielämä on ollut kuitenkin vilkasta ja vähintään yöunille käydessä on halailtu. Nyt sitten minä hipsuttelen ja halailen miestä joka ilta viestiäkseni että välitän ja kokeillakseni että tulisiko vastakaikua, mutta ei mitään.
Vaikuttaa siltä että on iskenyt synnytystä edeltävä masennus tai sitten mielessä on joku toinen...
Läheisyys eikä seksikään toivottavasti lopu teillä synnytykseen. Tuo käsitys osoittaa joko mielikuvituksen totaalista puutetta tai estoisuutta (johon teillä on toki oikeus) tai sitten suhteenne on aina rapakunnossa lapsen saannille.
Kuulostaa erikoiselta, että mies olisi alkanut jarruttelemaan vauvan syntymisen pelossa tasan laskettuna aikana. Tuskin hön on jörjettlmön tyhmä, että tuollaisen pelon kehittää ja nimenomaan siis laskettuna aikana. Voiko olla, että hänellä on jotain muuta mielen päällä ja siitä voisi keskustella?
Jotain ihan heittoja vain eli voisiko hönkin pelätä synnytystä? Varsinkin kun kuulostaa, että olet päättänyt revitellä sulkijalihaksesi lopullisesti, olet varmaan mölissyt näitä kauhuskenaarioita miehellesikin eikä siis ihme jos ei toimi esileikkinä.
Jos seksi ja läheisyys on ollut läsnä tähän asti niin poistu av:sta puhumaan miehesi kanssa. Kyse tuskin on mistään maata mullistavasta vaan saatte läheisyyden helposti sytyteltyä mikä onkin tärkeää, jotta suhteenne selviää tai mieluummin entisestään syvenee vauva-aikana.
ps. onnea tulevasta pikkuisesta! enää ei kestäkään kauaa, että se on sylissänne
Vauvan synnyttyä on varsinaiset seksihalut usein hukassa jopa mieheltä hetken koska isähormonit mutta toki seksissäkin voi käyttää luovuutta. Tärkeää juuri parisuhteeseen panostaminen myös ennen vauvaa, jotta muu läheisyys tulee luonnollisesti vauvan synnyttyä.
Älä lue vauva-palstan synnytyskertomuksia, täällä on äärimmäisen väkivaltainen otanta, todelliset tilastot on jotain aivan muuta. Äläkä puhu noin "rumia" miehellesikään. Ihmekös jos tuleva snnytys alkaa ahdistaa.
Onnea synnytykseen, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Jos mies ei halua seksiä raskauden aikana, jätä se sika!
Jos mies haluaa seksiä raskauden aikana, jätä se sika!
Ansaitsette parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mammalta ei irronnut enää seksiä kun testi näytti positiivista. Vauva on nyt pari kuukautta ja ei vieläkään irtoa.
No ei ihme ettei irtoa jos kutsut naistasi mammaksi.
Meillä mies tykkää tulla lähetyssaarnaajaan niin että nojaa muhun. Mä tykkään siitä kanssa sillä se on niin intiimiä ja läheistä ja haluisin jatkaa tota, mutta viime aikoina (rv 26) ei hän ole enää uskaltanut tehdä niin ja sanoo ettei tee niin mieli seksiä kun ei pääse mun lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tykkää tulla lähetyssaarnaajaan niin että nojaa muhun. Mä tykkään siitä kanssa sillä se on niin intiimiä ja läheistä ja haluisin jatkaa tota, mutta viime aikoina (rv 26) ei hän ole enää uskaltanut tehdä niin ja sanoo ettei tee niin mieli seksiä kun ei pääse mun lähelle.
Meillä mies samanlainen, läheisyysriippuvainen melkein, vai onko se sit osittain dominointijuttu, en tiedä. Mä nautin hänestä ja siitä tunteesta, kun hän on tiukasti mun päällä. Molempia harmittaa tällä hetkellä niin vietävästi, kun ei voida sitä enää toteuttaa, koska mun maha tulee tielle ja mies pelkää satuttavansa mua ja vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme ettei irtoa jos kutsut naistasi mammaksi.
No siitähän se varmaan johtuu. Nyt on paikalla kyllä melkoinen sherlokki.
Tunnistan tuon miehenä, oon siinä mielessä aika perinteinen että nautin siitä kun nainen tavallaan antautuu ja saan olla 'vallassa' hänen lähellä. Suudella ja katsoa silmiin seksin aikana. Lähäri on tuohon se paras ja ihanin asento ja naiseni tykkää siitä myös. Raskausaikana joutuu tekemään kompromisseja varsinkin loppuajasta kun tuo asento voi satuttaa naista ja sikiötä.
Asutteko Porvoossa?