Miesystävä haluaisi lähteä irrottelemaan
mun kanssa eli käytännössä ryyppäämään. Mä olen vähän alle 50 ja hän vähän yli. Käytiin joku aika sitten konsertissa ja siitä puhui että sekin oli melko rauhallinen reissu (tarkoittaen ettei örvelletty).
Mä olen saanut sekoilusta tarpeekseni jo joskus yli 25 vuotta sitten. Inhoan krapulaa yli kaiken enkä halua ylipäätään olla kännissä. Tuntuu että se kuului nuoruuteen ja mielellään saa jäädä sinne.
Joku aika sitten miesystävä heitti, että haluaisi mun silloin tällöin valvovan hänen kanssaan koko yön (tyyliin kerran 2 kuukaudessa), koska yössä on oma tunnelmansa.
Nää on sellaisia juttuja, joita mä en enää tässä iässä jaksa :D Ei musta saa mitään ryyppykaveria. Käyn mielelläni ulkona mutta en halua juoda pari drinkkiä enempää enkä todellakaan jaksa valvoa öitä aamuun asti. Haluan nauttia vapaista hyvin levänneenä.
Kiitos, kun sain tänne avautua. :)
Kommentit (3)
Jatkankin vielä. Miesystävä siis itse tykkää ryyppäillä ihan kotonaankin ns kalsarikännejä. Mä en ymmärrä, miten tuossa iässä vielä saa jotain kiksejä nousuhumalasta. Siis mä en vaan saa tuollaisesta mitään irti. Toinen jaksaa edelleen olla tuosta yhtä innoissaan kuin joku teini-ikäinen. Ap
Menollaan kans pian 50v ja vielä Jaksaa juhlia aamukuuteen niin et pääsee ekalla aamubussilla kotiin, hauskaa on kun tarpeeksi juo.
Menköön😄