Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä haluaisi lähteä irrottelemaan

Vierailija
28.11.2025 |

mun kanssa eli käytännössä ryyppäämään. Mä olen vähän alle 50 ja hän vähän yli. Käytiin joku aika sitten konsertissa ja siitä puhui että sekin oli melko rauhallinen reissu (tarkoittaen ettei örvelletty). 

Mä olen saanut sekoilusta tarpeekseni jo joskus yli 25 vuotta sitten. Inhoan krapulaa yli kaiken enkä halua ylipäätään olla kännissä. Tuntuu että se kuului nuoruuteen ja mielellään saa jäädä sinne. 

Joku aika sitten miesystävä heitti, että haluaisi mun silloin tällöin valvovan hänen kanssaan koko yön (tyyliin kerran 2 kuukaudessa), koska yössä on oma tunnelmansa. 

Nää on sellaisia juttuja, joita mä en enää tässä iässä jaksa :D Ei musta saa mitään ryyppykaveria. Käyn mielelläni ulkona mutta en halua juoda pari drinkkiä enempää enkä todellakaan jaksa valvoa öitä aamuun asti. Haluan nauttia vapaista hyvin levänneenä.

Kiitos, kun sain tänne avautua. :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön😄

Vierailija
2/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkankin vielä. Miesystävä siis itse tykkää ryyppäillä ihan kotonaankin ns kalsarikännejä. Mä en ymmärrä, miten tuossa iässä vielä saa jotain kiksejä nousuhumalasta. Siis mä en vaan saa tuollaisesta mitään irti. Toinen jaksaa edelleen olla tuosta yhtä innoissaan kuin joku teini-ikäinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menollaan kans pian 50v ja vielä Jaksaa juhlia aamukuuteen niin et pääsee ekalla aamubussilla kotiin, hauskaa on kun tarpeeksi juo.

Vierailija
4/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menollaan kans pian 50v ja vielä Jaksaa juhlia aamukuuteen niin et pääsee ekalla aamubussilla kotiin, hauskaa on kun tarpeeksi juo.

Ja biletyksen oon alottanut viidennellä luokalla, juomisen seiskalla ja vielä jaksaa ja haluankin vaikka joka viikonloppu.

Vierailija
5/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä sentään vielä juhlitaan muutaman kerran pikkutunneille saakka. Viisikymppisiä ollaan eikä aiota tätä lopettaa.

Vierailija
6/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menköön😄

Joo en ole kertaakaan kieltänyt, joskus jopa kehottanut että mene sinä vaan :D Mutta haluaisi mennä yhdessä. Mä tekisin mielelläni kaikkea muuta mutta baarielämä tms ei tosiaan enää ole kiinnostanut aikoihin. Ap

Vierailija
7/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivallekkin saatetaan lähteä pari reissua putkeen. Aina tutustutaan hauskoihin tyyppeihin ja on vaan sairaan hauskaa, aamu aloitetaan taas kuoharilla.

Vierailija
8/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä kun aloittaa rankan juomisen, on se kehitystaso jolle sellainen ihminen pysyvästi jää. Vahingoittaa aivonsa.

Vierailija
9/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivallekkin saatetaan lähteä pari reissua putkeen. Aina tutustutaan hauskoihin tyyppeihin ja on vaan sairaan hauskaa, aamu aloitetaan taas kuoharilla.

juoppo

Vierailija
10/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa alkoholistilta

Vierailija
11/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu. Anna sen mennä jos haluaa. Nauti sinä huomisesta päivästä ja koko ensi viikosta ilman huonoa oloa ja omaatuntoa. Täällä samoin ajatteleva nainen. Pääsin alkoholista irti ja elämä on parasta koskaan. Puolisoni myös juo mutta minä en. Meillä jokaisella on kuitenkin vain se oma elämä. Tsemppiä.

Vierailija
12/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menköön😄

Joo en ole kertaakaan kieltänyt, joskus jopa kehottanut että mene sinä vaan :D Mutta haluaisi mennä yhdessä. Mä tekisin mielelläni kaikkea muuta mutta baarielämä tms ei tosiaan enää ole kiinnostanut aikoihin. Ap

Mikset edes koita? Helppo tutustua muihin kun vähän otettu. On seurannut myös työelämään hyviä juttuja ja isojakin asiakkuuksia. Puhumattakaan ystävyyssuhteista yms. Meet siis parille ja kotiin? En mä jaksais kans tollasta puolisoa katsella.

Vierailija
13/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voin toki mennä toisen mieliksi, mutta toinen kaipaa, että örvellettäisiin niinkuin nuorina oli tapana. Mulla ei ole minkäänlaista sietokykyä krapulaa kohtaan, niin sellaista en enää koskaan halua. Ap

Vierailija
14/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon raittiuspäätös piti ja jatkui hänen elämänsä loppuun asti. Raittiusaate yhdisti mummoa ja vaaria, en usko että he koskaan ottivat pisaraakaan alkoholia. Mutta eivät he saarnanneet siitäkään asiasta. Kun me nuoret joskus hölmöilimme, he suhtautuivat siihen vain hyväntahtoisesti päivitellen.

Mummo avioitui vaarin kanssa 1960-luvun alussa. Luja kristillinen vakaumus heillä oli molemmilla ja se heitä yhdisti silloinkin, kun elämässä oli vaikeuksia ja haasteita.

Ahkeria olivat molemmat. Yhteiset rahat heillä oli aina ja se tuntui toimivan hyvin, kun olivat kumpikin sellaisia tarkan markan ihmisiä. Eivät pihejä, mutta tarkkoja.

Mummo oli alkuun kotona lapsia hoitamassa - sekin oli ajan tapa silloin - ja myöhemmin töissä seurakunnan taloushallinnossa. Mummo oli myös hyvin aktiivinen seurakuntatyössä ja osallistui vuosikymmenten kuluessa moniin kirkollisiin askareisiin.

Vaarilla oli sellainen mikroyritys, jossa oli työssä hänen itsensä lisäksi yhdestä kahteen apumiestä. Tekivät korjausrakentamista ja muuta pientä remonttia. Vaarikin oli hurskas mies, mutta jäyhempi, eikä samalla tavalla osallistunut kirkolliseen vapaaehtoistyöhön.

Vierailija
15/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässä kun aloittaa rankan juomisen, on se kehitystaso jolle sellainen ihminen pysyvästi jää. Vahingoittaa aivonsa.

No joo seiskalla alottanut ja totta koulumaailmassa en yliopistotasolle yltänyt mutta muuten kehittänyt oman toimivan ja rahaa tuottavan idean.

Vierailija
16/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35, ja on jo samat tuntemukset kuin aloittajalla. Viikonloppujen/vapaiden uusi päihde on minulle ollut jo pitkään hyvin nukutut yöt.

Vierailija
17/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa alkoholistilta

Tavallaan varmasti onkin jotain ongelmaa. Tuossa oli tosin välissä pari vuotta, kun ei halunnut juoda. Nykyään jotenkin aivan innoissaan jostain kaljasta niinkuin 18-vuotias... Ap

Vierailija
18/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juoppo

Ehkö vähän mutta pärjäävä sellainen. Omalla työlläni rikastunut mutta totta, viikonloput tulee pidettyä hauskaa, joskus vähän liiankin 😅 mut en kestäis olla kotona nyhjöttäjä, ysiltä nukkumaan menevä.

Vierailija
19/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet fiksu. Anna sen mennä jos haluaa. Nauti sinä huomisesta päivästä ja koko ensi viikosta ilman huonoa oloa ja omaatuntoa. Täällä samoin ajatteleva nainen. Pääsin alkoholista irti ja elämä on parasta koskaan. Puolisoni myös juo mutta minä en. Meillä jokaisella on kuitenkin vain se oma elämä. Tsemppiä.

Kiitos<3  Ap

Vierailija
20/58 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle viisikymppinen nainen.erottiin miehen (nyt 50v.) kanssa muutama vuosi sitten.Hän ryyppäsi paljon jo liittomme aikana.Kutsuu sitä bilettämiseksi.Pitää sitä normaalina käytöksenä.Nyt on touhu lähtenyt täysin lapasesta.Käyttäytyy kuin joku teini ja on löytänyt samanhenkisen naisen.Itse en kestä krapuloita.Juon todella harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi