sain ruokajonosta hellarista tänään 125 e edestä ruokaa!!!!!!
Kalkkunanjuhlafile 1 kg
4 kg valmista perunamuussia
-taateleita rasia
-12 rasiaa x 700 g joulun laatikkoja
- taco filled meatballss 350g
- naudan minuuttisuikale 200g
- lihapullat ja muussi 300g
- kaffir lime kanaa 320g
-deluxe lohivietttelys 7 kpl (ovh 3 e kpl)
-dippikastike 2 kpl
- tonnikalapastasalaatti
- parsakaali
-maito 3 kpl
- limonella kanarisotto 320 g
- bouillabaisse kalakeitto 320 g
- 6 kpl oat chips sipsipussia 150 g
- 6 kermaviiliä
- kirjolohikiusaus
- bataatti-inkivääripaistos
-riisipiirakka 6 kpl
- graham lihapiirakka 2 kpl
- 7 ruokakermaa
- troopicana mehu
-piimä
- mekssikon kanasalaatti
- broilerleike
- kinkku valmispatonki
- pizzaleikkele 3 kpl
- proteiinivanukas
- lousiana 675 g fileepihvi
- mozzarella 2 kg
- nyhtökaurawrap
- taateleita 400g
- posciutto kuivattu kinkku 100g
- mysli
-makea limekastike
- maitorahka 500g
- more blueberry jälkiruokajugurtti 3 kpl
oli siinä kantamista 5 kassia ja reppu pyörällä, onneksi matkaa vain 2,5 km
hyvää liikuntaa, ainoo että ei tuu syötyä kaikkea, no ompahan pakkanen täynnä jso saisi asunon vuokrattua kevääksi ja matkoille niin on vuokralaiselle ruokaa, osan annoin jo matkalla yhdelle ja lisäksi yhdelle perheelle annan tuosta puolet
Kommentit (35)
Miksi Andy McCoys? Laittaisko Andy tänne, joka päivä kerskailevia päivityksiä siitä mitä on saanut pummattua?
Itse olisi kyllä huolinut kuin ilmakuivatutkinkut
Miksi ne sinulle antaa noin paljon? Eihän tuossa ole mitään järkeä!
Vierailija kirjoitti:
Niitä käy se sääliksi.
Zinkkiz
Saako noista tosiaan noin paljon ruokaa? :O Tuolla ruokamäärällä elelisi varmaan noin pari viikkoa hyvin ja saisi nauttia luksuksestakin. Suurin osa noista ruoista on sellaisia, joita en raaski normaalisti ostaa kaupasta, sillä ne ovat liian kalliita. Leikkeleitä ostan lähinnä juhlapyhiksi (esim. joulu) ja valmisruokia tai juustoja ostan erittäin harvoin. Leivät ja sämpylätkin leivon itse. Ihan edullisella kotiruoalla mennään.
T. Keskipalkkainen yh, joka joutuu usein itse elelemään useita päiviä kaurapuurolla ja pavuilla, jotta saisi lapsilleen ostettua lihaa ym. kunnon ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Saako noista tosiaan noin paljon ruokaa? :O Tuolla ruokamäärällä elelisi varmaan noin pari viikkoa hyvin ja saisi nauttia luksuksestakin. Suurin osa noista ruoista on sellaisia, joita en raaski normaalisti ostaa kaupasta, sillä ne ovat liian kalliita. Leikkeleitä ostan lähinnä juhlapyhiksi (esim. joulu) ja valmisruokia tai juustoja ostan erittäin harvoin. Leivät ja sämpylätkin leivon itse. Ihan edullisella kotiruoalla mennään.
T. Keskipalkkainen yh, joka joutuu usein itse elelemään useita päiviä kaurapuurolla ja pavuilla, jotta saisi lapsilleen ostettua lihaa ym. kunnon ruokaa
No jos sulla ei ole varaa ostaa ruokaa, niin on varmaan ihan ok, jos menet ruokajonoon.
Tuskin kukaan tykkää kyttyrää.
Zinkkiz
Vierailija kirjoitti:
ei niin ja kun pyysin yhtä rahkaa ne laittoi 6, sai ottaa niin paljon kuin halusi, ei mahtunut enempää, kaikki sai ottaa niijn paljon kuin halusi ottajia on yleensä 100 max joskus 70. ei noin paljon yleensä saa, nyt on joulun ja uuden vuoden jälkeen liikaa ruokaa kaupoissa, yleensä satsi on siinä 30-40 e edestä eli riittävästi ja 3 kertaa viikossa, itse käyn vain ma ja pe, pitäähän se miehellä olla liiikuntaa ja saaa happee
Tuon määrän arvo on useita satasia.
Tuolta listalta mä olisin huolinut vain kaffir lime kanan ja mozzarellan. Noin äkkiä vilkaistuna.
Zinkkiz
Toivottavasti sulla on iso pakastin ettei mene ruoat roskiin. Kovin kauanhan ne ei enää muuten säily, kun päiväykset on menneet.
Eiköhän sulle löytyis töitäkin, kun paneutuisit hakemiseen samalla pieteetillä kuin näiden katsokaa-mitä-sain-ruokajonosta -listojen laatimiseen.
Okei, no naudan suikaleet menis kanssa, mutta 200g? En kyllä alkais vääntää mitään kastiketta tuon takia, vaan ostaisin heti 400-600g.
Zinkkiz
Vierailija kirjoitti:
saa, hellari on helluntaisrk, ei vaadita jäsekorttia eikä spugevaatetusta ja moni ajaa parkkikselle suoraan autolla
tänänä en ottanut leipää eli liepuskaa sitä saa aina kans miten vaa n paljon haluaa
näitä on päkaupunkiseudulla stadissa joka paikassa, no hurstilta saa vain makkaraa mut mun paikkakunnan jako onkin kuulemma paras, toivon että ei tuu suurempaa jonoa tännepäin
kyllä kävisin silti ruoka-aikana jonossa vaikka olisin itsein töissä, se on montasataa säästöö kuussa ja en osta kaupasta enää nykyäään
nam nyt korkkaan salaatin ja lohiherkn deluxe, ja meneee tästä muillekin dont worry, ei vaan oo frendeja joita kutsus syömään niin se ongelma, tekisinn mielellä perjantaisin safkat monelle ihmiselle tästä
Ilmankos ruokajonoissa näkee vaan läskejä. Olen aina ohmetellyt jonottavia läskejä.
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa, hellari on helluntaisrk, ei vaadita jäsekorttia eikä spugevaatetusta ja moni ajaa parkkikselle suoraan autolla
tänänä en ottanut leipää eli liepuskaa sitä saa aina kans miten vaa n paljon haluaa
näitä on päkaupunkiseudulla stadissa joka paikassa, no hurstilta saa vain makkaraa mut mun paikkakunnan jako onkin kuulemma paras, toivon että ei tuu suurempaa jonoa tännepäin
kyllä kävisin silti ruoka-aikana jonossa vaikka olisin itsein töissä, se on montasataa säästöö kuussa ja en osta kaupasta enää nykyäään
nam nyt korkkaan salaatin ja lohiherkn deluxe, ja meneee tästä muillekin dont worry, ei vaan oo frendeja joita kutsus syömään niin se ongelma, tekisinn mielellä perjantaisin safkat monelle ihmiselle tästä
Itselläni ei ole edes ajokorttia, puhumattakaan autosta. Vaikka olen käynyt töissä suurimman osan aikuiselämästäni, niin aika kädestä suuhun -tyylillä olen mennyt (ei ole koskaan ollut ylimääräistä ajokorttiakaan varten, puhumattakaan autosta).
Hieman olen säästänyt asuntoa varten, mutta auto on pelkkä menoerä, jos asuu Helsingissä julkisten kulkuvälineiden tavoitettavissa. Olen aina ajatellut siten, että ne ruokajonot on aidosti huono-osaisille ja työssäkäyvä ihminen ei sellainen periaatteessa ole, vaikka käytännössä köyhästi elelisikin.
Ehkä hassuakin, mutta rikkinäisen mattonikin parsin tuossa taannoin ehjäksi sekä liimailin löystyneet tuolin pinnat itse puuliimalla. Moni varmaan hakisi niillekin ehjät korvikkeet jostain kierrätyskeskuksesta tai annetaan-ryhmistä sen sijaan, että korjailisi kuluneita, rikkinäisiä huonekalujaan.
T. Kommentoimasi työssäkäyvä yh-äiti
oottakaa huomioon se että sain 125 e edestä safkaa vaikka sain arvonnassa sen vuoronumeron 60 ja taakse jäi 15 ihmistä enää. mua ennen kävi siis jo 60 ihmistä, eli loput kia menee pakkasiin, roskiin jonnekin, muttei hellaritkaan noita ruokai voi pakastella iät ajat
o ktunnustan että heitin heti matkalla vehnäjauhot ja yhden hajonneen myslipaketin ja maidon roskiin että laaturuoka mahtui kassiin