sain ruokajonosta hellarista tänään 125 e edestä ruokaa!!!!!!
Kalkkunanjuhlafile 1 kg
4 kg valmista perunamuussia
-taateleita rasia
-12 rasiaa x 700 g joulun laatikkoja
- taco filled meatballss 350g
- naudan minuuttisuikale 200g
- lihapullat ja muussi 300g
- kaffir lime kanaa 320g
-deluxe lohivietttelys 7 kpl (ovh 3 e kpl)
-dippikastike 2 kpl
- tonnikalapastasalaatti
- parsakaali
-maito 3 kpl
- limonella kanarisotto 320 g
- bouillabaisse kalakeitto 320 g
- 6 kpl oat chips sipsipussia 150 g
- 6 kermaviiliä
- kirjolohikiusaus
- bataatti-inkivääripaistos
-riisipiirakka 6 kpl
- graham lihapiirakka 2 kpl
- 7 ruokakermaa
- troopicana mehu
-piimä
- mekssikon kanasalaatti
- broilerleike
- kinkku valmispatonki
- pizzaleikkele 3 kpl
- proteiinivanukas
- lousiana 675 g fileepihvi
- mozzarella 2 kg
- nyhtökaurawrap
- taateleita 400g
- posciutto kuivattu kinkku 100g
- mysli
-makea limekastike
- maitorahka 500g
- more blueberry jälkiruokajugurtti 3 kpl
oli siinä kantamista 5 kassia ja reppu pyörällä, onneksi matkaa vain 2,5 km
hyvää liikuntaa, ainoo että ei tuu syötyä kaikkea, no ompahan pakkanen täynnä jso saisi asunon vuokrattua kevääksi ja matkoille niin on vuokralaiselle ruokaa, osan annoin jo matkalla yhdelle ja lisäksi yhdelle perheelle annan tuosta puolet
Kommentit (35)
itse söin tuosta kuormasta tänään vain 2 salaattia ja sen lohiherkun 1 purkin muuta en jaksanut edes
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on iso pakastin ettei mene ruoat roskiin. Kovin kauanhan ne ei enää muuten säily, kun päiväykset on menneet.
Menee... Näin AndyMcCoys nimimerkki on täällä kertonut.
Tuollaista määrää ruokaa en ole nähnyt jääkaapissani sitten 80-luvun kulutusjuhlien.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hellari??
hellurei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hellari??
hellurei
siis kaiketi helluntailaisii?
Hieno saalis. Olen vanhus ja alan nyt etsiä täältä Espoosta paikkoja, missä jakavat. Jos joku tietää, missä on reilu paikka, niin olisi kiva, jos kertoisi.
Saako sieltä eläinten ruokaa tai kissanhiekkaa ?
Olet tosi kiltti, kun autoit kavereitakin. Nyt on kovat ajat.
Kivaa viikonloppua siitä huolimatta teille kaikille ☺
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako noista tosiaan noin paljon ruokaa? :O Tuolla ruokamäärällä elelisi varmaan noin pari viikkoa hyvin ja saisi nauttia luksuksestakin. Suurin osa noista ruoista on sellaisia, joita en raaski normaalisti ostaa kaupasta, sillä ne ovat liian kalliita. Leikkeleitä ostan lähinnä juhlapyhiksi (esim. joulu) ja valmisruokia tai juustoja ostan erittäin harvoin. Leivät ja sämpylätkin leivon itse. Ihan edullisella kotiruoalla mennään.
T. Keskipalkkainen yh, joka joutuu usein itse elelemään useita päiviä kaurapuurolla ja pavuilla, jotta saisi lapsilleen ostettua lihaa ym. kunnon ruokaa
saa, hellari on helluntaisrk, ei vaadita jäsekorttia eikä spugevaatetusta ja moni ajaa parkkikselle suoraan autolla
tänänä en ottanut leipää eli liepuskaa sitä saa aina kans miten vaa n paljon haluaa
näitä on päkaupunkiseudulla stadissa joka paikassa, no hurstilta saa vain makkaraa mut mun paikkakunnan jako onkin kuulemma paras, toivon että ei tuu suurempaa jonoa tännepäin
kyllä kävisin silti ruoka-aikana jonossa vaikka olisin itsein töissä, se on montasataa säästöö kuussa ja en osta kaupasta enää nykyäään
nam nyt korkkaan salaatin ja lohiherkn deluxe, ja meneee tästä muillekin dont worry, ei vaan oo frendeja joita kutsus syömään niin se ongelma, tekisinn mielellä perjantaisin safkat monelle ihmiselle tästä
Toivottavasti et ole tosissasi. Jos olet, kuinka voit elää itsesi kanssa? Vastenmielistä käytöstä. Lähde vaikka reppureissulle Siperiaan.
AndyMcCoys kirjoitti:
oottakaa huomioon se että sain 125 e edestä safkaa vaikka sain arvonnassa sen vuoronumeron 60 ja taakse jäi 15 ihmistä enää. mua ennen kävi siis jo 60 ihmistä, eli loput kia menee pakkasiin, roskiin jonnekin, muttei hellaritkaan noita ruokai voi pakastella iät ajat
Älä selitä p:aa. Olet pelkkä hyväksikäyttäjä, et muuta.
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sinulle antaa noin paljon? Eihän tuossa ole mitään järkeä!
ei niin ja kun pyysin yhtä rahkaa ne laittoi 6, sai ottaa niin paljon kuin halusi, ei mahtunut enempää, kaikki sai ottaa niijn paljon kuin halusi ottajia on yleensä 100 max joskus 70. ei noin paljon yleensä saa, nyt on joulun ja uuden vuoden jälkeen liikaa ruokaa kaupoissa, yleensä satsi on siinä 30-40 e edestä eli riittävästi ja 3 kertaa viikossa, itse käyn vain ma ja pe, pitäähän se miehellä olla liiikuntaa ja saaa happee
Niin, viet sitten oikeasti tarvitsevien ihmisten suusta ruokaa. V:n pässi! Häpeä!
Ruoanjakeluja tarvitsee ainoastaan he jotka eivät osaa käyttää rahojaan oikein.
ei silti riitä sossun rahat vaikka saan 500 e kuussa käteen, kaikki menee ja visa on aina tapissa, enkä edes käy missään kuin pyörällä 2-5 km alueella ja haen vaatteetkin kierrätyskeskuksesta
mihin ne rahatsit menee, en tajuu
niin no kun join niin rahaa meni 20 e päivässä kaljaan eli se tekee 600 e kuussa mut enääää en juo, paitsi eilen vahingossa
piti heittää nyhtökaurawrapit ja hedelmät roskiin jsekä parsakaali että mahtuu pakkaseen noita laatulihoja
harmi pitäsk ostaa toinne pakastin jo kun arkkupakastin onn täynnä
En olisi varakas, jos tankkaisin BMW:ni (citymaasturini) tavaratilan jollain S-ryhmän ruoalla, tai tilaisin tuontipalveluja. Siksi tankkaan itse jonottamalla ruokajonossa.
sossu on saatanasta mutta se on totta että venäjä valtaa pian suomen siksi ei ehdi töihin sano
annatko seksiä?