Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kotimainen miesartisti

Vierailija
04.01.2019 |

Naisista oli tälläinen kysely niin ajattelin tehdä miehistäkin.

Paras kotimainen miesartisti

Vaihtoehdot

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman huiskuja ja elastisia on kyllä listoilla, mutta edes niin suuria legendoja, kuin Irwin, Junnu Vainio tai Reijo Taipale ei vaihtoehdoista löydy, aiemmin mainituista Rautavaarasta, Sorsakoskesta ja Baddingista nyt puhumattakaan.  Täysin turha galluppi.

Vierailija
62/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari "Paska" Peltonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Elastinen ei ole saanut yhtään ääntä. Hän on huono laulamaan ja räppäämään. Jokainen biisi viimeisen 10v aikana on ollut huono. Nämä supervoimii mamma räpit huonoimpana kakun päälle. Imago on muutenkin maito poika. Ei Jeesus onneksi 0 ääntä,

Elastinen on kyllä suomessa ainoa räppäri joka osaa laulaa, esimerkiksi kun kuuntelee hänen versioita Oo siellä jossain mun sekä minä ja hän, huomaa että lauluääni on oikeastaan hyvä räppäriksi

Laulaahan paremmin kun Cheek tai VG mutta ei voita edes MGtö. Iha helkkarin huono kappale, minä ja hän vain elämää ohjelmassa oli hyvä. Riimitellä Ela ei myöskään osaa pätkän vertaa

Minä ja Hän on vihaamanne Jenni Vartiaisen biisi.

Vierailija
64/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hector on kyllä parhain artisti mielestäni. Etenkin arvostan häntä suuresti lauluntekijänä, eikä kukaan nykypäivän artisti yllä samalle tasolle. Hector on lisäksi mullistanut suomalaista laululyriikkaa , kuten juice ja dave yhtään vähättelemättä. Herra Mirandos on edelleen mielestäni merkittävin suomalainen albumi. Hector on oikeasti todellinen ikoni suomalaisessa musiikissa. Lumi teki enkelin eteiseen on oikeasti verrattavissa maamme-lauluun, jonka mikael gabriel sanoi osuvasti. Kannattaa muuten katsoa youtubesta live veto kyseisestä biisistä, koko olympiastadion laulaa mukana.

Vierailija
65/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hectoria ja Juicea ei voida edes verrata noihin muihin, nämä kaksi ovat täysin ylivoimaisia. Hectorilla pitkä ja maineikas ura takana, totta hän on ollut jo 50 vuotta pinnalla suomalaisessa musiikissa ja edelleen hän vetää keikkaa. Juicellakin oli hieno ura ja olis varmaan vielä jatkunut pitkäänkin ellei terveys olis pettänyt. Molemmat hienoja lauluntekijöitä, joidenka kaltaisia artisteteja ei nykypäivänä enään ole, harmi

Vierailija
66/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on mestarit kärjessä.

Ihme kun kukaa nykyartisti ei ole vielä kopioinut tätä mestarit areenalla juttua

Oota vaan kohta siellä stadionilla on ziikki, elastinen, mg ja nikke ankara, hyhhy sanon minä

Vierailija
67/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikkini on Olavi Virta, Tapio Rautavaara, Kirka, Hector, Ville Valo, A.W. Yrjänä, Mikael Saari, Robin, Jarkko Martikainen, Tony Kakko, Antti Railio.

Vierailija
68/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupissa on  "artistit" Cheek ja Robin, mutta ei esim. Jarkko Aholaa?

Hahhah. 

Vierailija
69/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni cheekistä maku lopullisesti. Se miten cheek päätti uransa, huomaa että hän teki musiikkia vain rahasta ja suosiosta. Mun mielestä tällä jätkällä ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa. Esimerkiksi Kirka joka oli nuorempana yhtä suosittu kuin cheek, ellei jopa suositumpi, teki koko elämänsä musiikkia vaikka suosio välissä hiipui, mutta silti se jakso painaa loppuun asti. Cheek teki itsestään vain tuotteen, jota voi myydä helvetisti teineille. Vähän jopa ällöttää tollainen laskelmointi musiikissa.

Vierailija
70/70 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on mestarit kärjessä.

Ihme kun kukaa nykyartisti ei ole vielä kopioinut tätä mestarit areenalla juttua

Oota vaan kohta siellä stadionilla on ziikki, elastinen, mg ja nikke ankara, hyhhy sanon minä

Mestarit oli enemmänki sellanen nostalgia-juttu, eli varmaan 2040 ne cheekin sanoin rokkaa stadionin