Paras kotimainen miesartisti
Naisista oli tälläinen kysely niin ajattelin tehdä miehistäkin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on mestarit kärjessä.
Mestarit on mestareita
Mestaajat lavalla.
Olis hyvä jollekki hevimetal konsertin nimeks
Vierailija kirjoitti:
Siellä on mestarit kärjessä.
Ihme kun kukaa nykyartisti ei ole vielä kopioinut tätä mestarit areenalla juttua
Onneksi Elastinen ei ole saanut yhtään ääntä. Hän on huono laulamaan ja räppäämään. Jokainen biisi viimeisen 10v aikana on ollut huono. Nämä supervoimii mamma räpit huonoimpana kakun päälle. Imago on muutenkin maito poika. Ei Jeesus onneksi 0 ääntä,
Jarkko Ahola
Ville Valo
Tony Kakko
Marco Hietala
Legendoja ei voita mikään! Jokaisella oma näkemys asiasta, mutta menestyksen perusteella Antti Tuisku, Cheek, Robin ja Juha Tapio ovat 2000-luvun menestyneimpiä miesartisteja.
Lopputulema kauhean vaikea päättää, kun ei ole yhtä suosikkia ylitse muiden.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Elastinen ei ole saanut yhtään ääntä. Hän on huono laulamaan ja räppäämään. Jokainen biisi viimeisen 10v aikana on ollut huono. Nämä supervoimii mamma räpit huonoimpana kakun päälle. Imago on muutenkin maito poika. Ei Jeesus onneksi 0 ääntä,
Elastinen on kyllä suomessa ainoa räppäri joka osaa laulaa, esimerkiksi kun kuuntelee hänen versioita Oo siellä jossain mun sekä minä ja hän, huomaa että lauluääni on oikeastaan hyvä räppäriksi
Miten miesartisteja ei täällä nyt mollata kun taas siinä toisessa keskustelussa evelinat ja sannit haukuttiin pystyyn
Luulis että juice olis kärkikolmikossa, miten joku voi pitää juha tapiota parempana kuin juicea
Vierailija kirjoitti:
Miten miesartisteja ei täällä nyt mollata kun taas siinä toisessa keskustelussa evelinat ja sannit haukuttiin pystyyn
No siitä vaan haukkumaan t o r v e l o jos asiallinen keskustelu on sulle noin vaikea sietää!
Kirka on kyllä parhain. Oli mukava ihminen eikä koskaan nostanut itseään jalustalle. Ennekaikkea hän oli hiton kova laulaja.
Oho, vielä osataan arvostaa kunnon musiikkia kun Hector on ekana.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että juice olis kärkikolmikossa, miten joku voi pitää juha tapiota parempana kuin juicea
Tällä palstalla pääosa on naisia. Juice on taas aina ollut enempi miesten mieleen. Juha Tapion pehmoilu uppoaa naisiin. Toisaalta taas vanhemmista staroista niin Kirka kuin Hectorikin ovat olleet myös aina naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Samuli Putro voittaa nuo kaikki.
Kyllä kuolemisen kuunteleminenkin hänet voittaa
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Ahola
Ville Valo
Tony Kakko
Marco Hietala
Monesti kävit katsomassa raskastasta Joulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elastinen on kyllä suomessa ainoa räppäri joka osaa laulaa, esimerkiksi kun kuuntelee hänen versioita Oo siellä jossain mun sekä minä ja hän, huomaa että lauluääni on oikeastaan hyvä räppäriksi
Laulaahan paremmin kun Cheek tai VG mutta ei voita edes MGtö. Iha helkkarin huono kappale, minä ja hän vain elämää ohjelmassa oli hyvä. Riimitellä Ela ei myöskään osaa pätkän vertaa
Mestaajat lavalla.