Unelmat vaihtuivat perhearkeen. Pitäisikö erota ja muuttaa Thaimaaseen?
Jo teini-ikäisenä minulle oli selvä unelma. Tiesin mitä halusin: hieno auto, kaunis nainen ja paljon viinaa. Nyt alan olemaan jo keski-ikäinen ja hiukan masentaa ja olo on surullinen. Unelmat tuntuvat kuolleen ja ne ovat vaihtuneet ns. Prismanperheen arkeen. Omaa aikaa ei ole yhtään vaan kaikki energia menee perheen pyörittämiseen.
Onko teidän mielestä minulla oikeus vielä toteuttaa unelmani vai onko pakko vain hyväksi että kaikki unelmat ovat kuolleet ja romuttuneet?
Olen pohdiskellut eroa ja Thaimaaseen muuttoa. Siellä pystyisimme vielä saavuttamaan kaiken sen mistä olen koko elämäni unelmoinut. Vieläkö tässä iässä 40-kymppisen miehen kannattaisi erota ja antaa unelmille siivet?
Kommentit (30)
Ihmetyttää tämä palsta naisten kaksinaismoralismi. Miksi miehiä ei lainkaan kannusteta toteuttamaan itseään. Lähinnä aletaan arvostelemaan, eikä keskitytä olennaiseen kysymykseen. Onko ihmisen luovuttava kaikesta mistä on aina haaveillut jonkun toisen hyväksi. Onko itsekästä elää ja toteuttaa unelmaansa?
Maaseen vai maahan? Siis hautaus-
Ei ne siellä Thaimaasessa mitään 400-vuotiaita ukkoja kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikka 70-kymppisen kannattaa ehdottomasti muuttaa Thaimaaseen.
Erityisesti silloin, koska sieltä on lyhyempi matka Taivaaseen.
Paljon viinaa?
Ap lienee alkoholistivanhempien tuotos.
Vierailija kirjoitti:
Lusikka tipahti maaseen kirjoitti:
Kun kuolet, haudataanko sinut suomalaiseen vai thaimaalaiseen hautausmaaseen?
No mitä väliä sillä enää sitten on?
Kyllä sille sukulaisillasi varmaan on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tämä palsta naisten kaksinaismoralismi. Miksi miehiä ei lainkaan kannusteta toteuttamaan itseään. Lähinnä aletaan arvostelemaan, eikä keskitytä olennaiseen kysymykseen. Onko ihmisen luovuttava kaikesta mistä on aina haaveillut jonkun toisen hyväksi. Onko itsekästä elää ja toteuttaa unelmaansa?
No melko harva äiti kyselee täällä, olisko ok jos hylkäisin lapseni ja lähtisin Gambiaan ryyppäämään. Tai ainakaan odottaa tällaiseen kysymykseen mitään tsemppivastauksia.
Mistähän toi Thaimaaseen on saanut alkunsa? Eihän siinä ole logiikan hiventäkään.
Jos otat lapset mukaan, voit lähteä Thaimaaseen. Ja jos se lapsille käy. Vaimon hoitoon et voi yhteisiä lapsia tokikaan jättää.
No mitä väliä sillä enää sitten on?