Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmat vaihtuivat perhearkeen. Pitäisikö erota ja muuttaa Thaimaaseen?

Unelma
04.01.2019 |

Jo teini-ikäisenä minulle oli selvä unelma. Tiesin mitä halusin: hieno auto, kaunis nainen ja paljon viinaa. Nyt alan olemaan jo keski-ikäinen ja hiukan masentaa ja olo on surullinen. Unelmat tuntuvat kuolleen ja ne ovat vaihtuneet ns. Prismanperheen arkeen. Omaa aikaa ei ole yhtään vaan kaikki energia menee perheen pyörittämiseen.

Onko teidän mielestä minulla oikeus vielä toteuttaa unelmani vai onko pakko vain hyväksi että kaikki unelmat ovat kuolleet ja romuttuneet?

Olen pohdiskellut eroa ja Thaimaaseen muuttoa. Siellä pystyisimme vielä saavuttamaan kaiken sen mistä olen koko elämäni unelmoinut. Vieläkö tässä iässä 40-kymppisen miehen kannattaisi erota ja antaa unelmille siivet?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Sinulla on vain yksi elämä. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta elää epätyydyttävässä suhteessa.

Vierailija
2/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka 70-kymppisen kannattaa ehdottomasti muuttaa Thaimaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Virooseen, se on paljon lähempänä. Tai Portugaliseen, siellä on muitakin suomalaisia.

Vierailija
4/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet trolli, mutta vastaan silti. Jos lapsiperhearki ei ollut unelmaasi, niin miksi perustit lapsiperheen? Meinaatko, että joku pakotti?

Se oli oma valintasi ja nyt kannat vain vastuun siitä. Lasten hankkiminen on peruuttamaton päätös, joten et voi paeta sitä mihinkään Thaimaahan.

Vierailija
5/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että jonnekin ulkomaaseen.

Vierailija
6/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa on Thaimaata parempi ilmasto, muuta sinne.

Vierailija
7/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli, mutta vastaan silti. Jos lapsiperhearki ei ollut unelmaasi, niin miksi perustit lapsiperheen? Meinaatko, että joku pakotti?

Se oli oma valintasi ja nyt kannat vain vastuun siitä. Lasten hankkiminen on peruuttamaton päätös, joten et voi paeta sitä mihinkään Thaimaahan.

Blaa Blaa Blaa. Muijathan eroaa aina niin miksei miehetkin.

Vierailija
8/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm Thaimaaseen vai Turkkuseen vai Tampereeseen vai Helsinkiseen vai Vantaaseen, siinä pulma.

Vierailija
9/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuttaisit Thaimaaseen niin ei tuo unelmasi taitaisi silti toteutua; kaunis nainen ja paljon viinaa on sellainen yhtälö, että se nainen lähtee kyllä kävelemään ennen pitkää ellei ole juoppo itsekin (jolloin taas hän ei kauniina kauan pysy).

Vierailija
10/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla nuoruuden höpötystä.. Onko sinulla jonkinlainen 40 kriisi? Luulenpa vähän että 40 vuotiaan kroppa ei siedä paljon viinaa ja kärsisit liika juomisesta melkoisesti. 40 vuotias ei toivu krapulasta samoin kun 20 vuotias. Minä ehdotan sinulle uutta harrastusta, missä pääsisit toteuttaa itseäsi. Pidätkö liikunnasta?

Ei ole väärin muistella nuoruus vuosia ja sen ajan haaveita. Väärin olisi alkaa toteuttaa niitä, varsinkin kun siitä kärsisi sivulliset eli sinun perheesi. Sinulle alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan elämän rajallisuus, olet siis kasvun tiellä :)

Vierailija
11/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ensin selvää Thaimaan viisumi- ja työlupasäännöistä ennen kuin liikaa unelmoit. Sinne ei todellakaan kukaan noin vain muuta.

Vierailija
13/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä alkoi kiinnostaa mikä on se kaikki, mistä olet aina unelmoinut?

70-luvulla? 80-luvulla? 90-luvulla? Siinä kulttuurissa ja historiallisessa ympäristössä osasit unelmoida elämästä jossain halpamaassa helppojen vosujen ja halvan viinan parissa? Todennäköisemmin unelmoit olevasi isona lakaisukoneen kuljettaja.

Vierailija
14/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuktuk hieno auto? Oliko teini-ikäsi kauniin naisen prototyyppi aasialainen?

Vierailija
15/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno auto ja paljon viinaa. Siinä sitä on unelmaa kerrakseen.

Vierailija
16/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Thaimaassa on lämmintä. Halpaa ja loistavaa ruokaa ja tiukkia tyttöpoikien pyllyjä.

Vierailija
17/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma kirjoitti:

Jo teini-ikäisenä minulle oli selvä unelma. Tiesin mitä halusin: hieno auto, kaunis nainen ja paljon viinaa. Nyt alan olemaan jo keski-ikäinen ja hiukan masentaa ja olo on surullinen. Unelmat tuntuvat kuolleen ja ne ovat vaihtuneet ns. Prismanperheen arkeen. Omaa aikaa ei ole yhtään vaan kaikki energia menee perheen pyörittämiseen.

Onko teidän mielestä minulla oikeus vielä toteuttaa unelmani vai onko pakko vain hyväksi että kaikki unelmat ovat kuolleet ja romuttuneet?

Olen pohdiskellut eroa ja Thaimaaseen muuttoa. Siellä pystyisimme vielä saavuttamaan kaiken sen mistä olen koko elämäni unelmoinut. Vieläkö tässä iässä 40-kymppisen miehen kannattaisi erota ja antaa unelmille siivet?

Ero, pystyisimme. Ketkä ovat "me", sinä ja lapset?

Vierailija
18/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda aikuiselle sopiviin unelmiin nuo teini-ikäiselle sopivat. Olet ilmeisesti ne jo, tavallaan, saavuttanut. Tosin tuo palhon viinaa on ristiriidassa kahden muun kanssa. Nyt kannattaisi alkaa unelmoida raittiudesta, henkisestä kasvusta ja oikeinkirjoitustaidosta.

Vierailija
19/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuolet, haudataanko sinut suomalaiseen vai thaimaalaiseen hautausmaaseen?

Vierailija
20/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän sinun unelmasi tunnu vaihtuneen, jos kerran ovat samat ennen ja nyt. Et vain ole tavoitellut niiden toteuttamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä