Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen suurennus virossa vai suomessa?

Vierailija
04.01.2019 |

Mikä voisi olla hinta-laatusuhteeltaan kannattavampaa. Suomessa se tulisi tietysti kalliimmaksi, mutta jos miettii, että avomieheni tulisi tietysti mukaan, hän joutuisi varmaankin virossa ollessa olemaan hotellissa parikin yötä.
Laatukirurgia ainakin maksaa laivamatkat helsingistä, mutta jo helsinkiin matkustaminen (keski-suomesta) ja sieltä takaisin ja kuukauden päästä sinne uudelleen ja takaisin tikkien poistoon.
Onko teillä kokemuksia?
En yritä etsiä sitä halvinta ratkaisua, vaan järkevintä. Tässä on kuitenkin isosta leikkauksesta kyse.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee jotain komplikaatioita niin ei ole kovin helppo lähteä Viroon asti valittamaan. Sekin on paljon yleisempää mitä luullaan.

Vierailija
22/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suurenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonitissejä on todella paljon julkisilla ja ne on helppo tunnistaa. Amerikassa näyttelijöiden joilla on silikonit on helppo tunnistaako koska tissit ovat ihan samanlaiset.

Oikeat tissit käyttäytyvät eri tavalla juostessa ja makuulla oltaessa.

Minulla oli 42 v. asti luomu F, joka ei liikahtanutkaan selällään maatessa. Oli kiinteät ja timakat pallerot siihen asti. Moni luuli silareiksi, koska olivat kiinteät pystypallerot suht ylhäällä. Joku sanoikin, että on tullut otettua liikaa täytettä... Nykyään varmaan jo luomuksi tunnistaa kun ovat alkaneet lölleröitymään.

Vierailija
24/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset rinnat on parhaat. Pidä kropastasi ja mielestäsi huolta muuten ja rakasta itseäsi sellaisena, kuin olet. Hymyile, se kaunistaa jokaista. Myös luonne voi olla seksikäs...

Vierailija
25/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset on niin kateellisia ku joku saa kiinteet rinnat ja elämänlaatu paranee. Jos et itse ole ottamassa silikoneja ja haluat vain nalkuttaa asiasta , niin ole hyvä ja ole hiljaa, kiitos (asia ei nimittäin kuulu sinulle)

Vierailija
26/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin valitsemaan paikan kirurgin perusteella. Valitse hyvämaineinen kirurgi johon luotat, ja jonka kädenjälki miellyttää. Oma kirurgini leikkasi sekä Suomessa että Virossa, valitsin Viron pari tonnia halvemman hinnan takia.

Suomessa nämä leikkaukset ovat yleensä päiväkirurgisia, en olisi uskaltanut lähteä heti samana päivänä kotiin. Virossa sain olla tarkkailussa yön yli.

Useimmilla Viron sairaaloilla taitaa olla ns saattajapaketti, jolla saattaja pääsee mukaan ~100-200€ lisämaksusta.

Asiallisempaa keskustelua löydät esim silikonit.infosta ja justbreastimplants -foorumilta. Tämä keskustelu täyttyy varmaan kommenteista tyyliin: ”SILIKONIT ON TURHIA JA RUMIA!!!!11 Onneksi itselläni on täydelliset Ö-kupin luomurinnat vaikka olen imettänyt 12 lasta!”

Vierailija
27/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset on niin kateellisia ku joku saa kiinteet rinnat ja elämänlaatu paranee. Jos et itse ole ottamassa silikoneja ja haluat vain nalkuttaa asiasta , niin ole hyvä ja ole hiljaa, kiitos (asia ei nimittäin kuulu sinulle)

En usko, että silikonirinnat aiheuttavat suurimmalle osalle kateutta. Kyseessä on kuitenkin vierasesine kehossa. Eikä todellakaan elämänlaatu parane pidemmällä tähtäimellä. Sen takia niitä poistetaankin jatkuvasti. Jostain syystä ongelmista vain halutaan vaieta. Leikkauksissa on aina vaaransa! On muutenkin vaikea ymmärtää, miksi joku menee vapaaehtoisesti silvottavaksi rumentaakseen rintansa.

Vierailija
28/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kateellinen kumipalloista? Ja miten ne parantaa elämänlaatua...

Vierailija
29/29 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen suurennus pillerit - http://hespac.com/brestfi.htm Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme