Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko joku tätä sarjaa This is us?

Vierailija
03.01.2019 |

Mulla meni ekassa jaksossa pätkä ohi, enkä tajua tota perhettä jotka sai kolmoset.

Yhden niistä piti kuolla, mutta kuitenkin niillä on kolme lasta.

Ja hyppäskö noiden elämä tossa siis 8 vuotta eteenpäin, noiden muiden porukan elämien pysyessä ennallaan.

Ei millään jaksai kaivaa ekaa jaksoa ruudusta ja katsoa uudelleen.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itkin, kun Kevin Ja Randall sanoivat niin kauheita asioita toisilleen. Että joo, on ollut kyllä aika synkeetä meininkiä, mutta ei se ole vaikuttanut mun ihastukseen tätä sarjaa kohtaa.

Ilmeisesti nyt on tiedossa valitettavasti tauko, kun USAssakaan ei kai ole näytetty enempää jaksoja. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
82/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itkin, kun Kevin Ja Randall sanoivat niin kauheita asioita toisilleen. Että joo, on ollut kyllä aika synkeetä meininkiä, mutta ei se ole vaikuttanut mun ihastukseen tätä sarjaa kohtaa.

Ilmeisesti nyt on tiedossa valitettavasti tauko, kun USAssakaan ei kai ole näytetty enempää jaksoja. Korjatkaa jos olen väärässä.

Se Randall -hahmo on kyllä niin hiton ärsyttävä besserwisseri ja katteettoman itsevarma etten olisi ihmetellyt jos veli olis käyttänyt jopa n-sanaa ja sanonut ettei n****** ole hänen perhettään eikä heidän äiti Randallin äiti. Mä olisin just niin voinut tehdäkin..en sano että olis oikein.

Hyvä sarja, kun kerrankin käytetty hienon erilaista ajassa liikkumista, Mandy Moore ja Milo Ventimiglia on hienoja näyttelijöitä, sisaruksetkin mutten en voi mitään kauhisteluilleni sisarta näyttelevän ihmisen JÄRKYTTÄVÄSTÄ koosta, ei ole pitkäikäinen näyttelijä hän, tuolla yli 200 kilon koolla!😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuohon, miten veljekset puhuivat toisilleen, järkytyin. Todella hirveitä asioita sanoivat ja petyin molempiin hahmoihin. 😔

Vierailija
84/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut, että päättyi tältä erää. Toisaalta olin jo vähän kyllästynyt, kaikissa jaksoissa ei paljon tapahtunut.

Mutta oli mukavaa, että sokea pikku Jack pärjäsi aikuisena, teki musiikkia ja sai oman perheen.

Vierailija
85/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen jakso tällä erää katsottu. Petyin niin paljon! Muutenkin tämä viimeisin kausi on ollut tosi negatiivisten asioiden täyttämä! Toivottavasti jatkuu edes vähän onnellisimmissa merkeissäkun joskus jatkuu...

Nojoo, paljon negaa on käsitelty mutta samaan aikaan paljastettu että tulevaisuudessa Katen poika on onnellinen, saa lapsen ja on läheinen siskonsa kanssa. Kevin ja Randall tekee sovinnon, Nick lopettaa juomisen ja lähenee perheen kanssa jne.

Vierailija
86/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuohon, miten veljekset puhuivat toisilleen, järkytyin. Todella hirveitä asioita sanoivat ja petyin molempiin hahmoihin. 😔

Pitkään kannetut kaunat paljastui. Kun Jack kuoli Kevin jätti muun perheen selviytymään keskenään, Randall kantoi vastuun ja aikuistui veljeään paljon nopeammin ja se jätti katkeruutta. Kevin puolestaan on näköjään kantanut katkeruutta lapsesta asti siitä että Randall ylipäätään adoptoitiin perheeseen.

Vierailija
87/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään kannetut kaunat paljastui. Kun Jack kuoli Kevin jätti muun perheen selviytymään keskenään, Randall kantoi vastuun ja aikuistui veljeään paljon nopeammin ja se jätti katkeruutta. Kevin puolestaan on näköjään kantanut katkeruutta lapsesta asti siitä että Randall ylipäätään adoptoitiin perheeseen.

Sehän on ollut koko ajan selvää kun heitä on näytetty lapsena ja nuorena, ja alussa aikuisenakaan eivät olleet niin hyvissä väleissä nämä veljekset. Lapsena Randall oli aina erilainen kaikella tavalla ja oikeat sisarukset oli paljon läheisemmät keskenään.

Vierailija
88/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin lapsi adoptoitaisiin niin että otetaan sairaalasta mukaan löytölapsi kun oma lapsi kuolee synnytyksessä...

Olisiko sitten muka abortti ollut parempi sille löytölapselle?

Luuletko, että löytölapsi voidaan adoptoida tuosta vaan, kun sattuu kohdalle osumaan?

Kuinka kauan olisit jaksanut katsoa jos sarjassa olisi jauhettu kaikki adoption kommervenkit?

Vierailija
89/97 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesten välinen kilpailu oli tosiaan jäytänyt heidän välejään. Minusta Randall on lapsesta alkaen tehnyt kaiken tuhannesti paremmin ansaitakseen paikkansa perheessä ja koulussa. Hänhän puhui siitä, että muita tummia ei juuri ollut, elivät valkoisten paikoissa.

Vierailija
90/97 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan vitoskausi tulee Suomeen?

Vierailija
91/97 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö tätä jostain jos alusta haluaisin alkaa katsomaan?

Vierailija
92/97 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tpi Kate on noin iso....ketään ei huoleta hänen terveys...luulis, ettävaikea elää...

Vierailija
93/97 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katoin 6.kauden toka vikan jakson ja itkin silmät päästä

Vierailija
94/97 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ehkä viisi jaksoa, koska sitä kovasti hekutettiin, mutta ei jaksanut kuitenkaan kiinnostaa. Aikahypytkään eivät toimi, ihmisten maskeeraus "vanhoiksi" on liian tökerön näköistä.

Vierailija
95/97 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alkuasetelma oli niin epäuskottava, että ei jaksanut kiinnostaa.

Vierailija
96/97 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viime vuosien parhaista sarjoista! Kaikki roolitukset oli niin viimosen päälle tehty, ja se melkein huomaamaton taustamusiikkikin toi lisätunnelmaa tapahtumiin. Toivottavasti tulee joku yhtä hyvä sarja pian!

Vierailija
97/97 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi viime vuosien parhaista sarjoista! Kaikki roolitukset oli niin viimosen päälle tehty, ja se melkein huomaamaton taustamusiikkikin toi lisätunnelmaa tapahtumiin. Toivottavasti tulee joku yhtä hyvä sarja pian!

Samaa sukua oli parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi