Katsooko joku tätä sarjaa This is us?
Mulla meni ekassa jaksossa pätkä ohi, enkä tajua tota perhettä jotka sai kolmoset.
Yhden niistä piti kuolla, mutta kuitenkin niillä on kolme lasta.
Ja hyppäskö noiden elämä tossa siis 8 vuotta eteenpäin, noiden muiden porukan elämien pysyessä ennallaan.
Ei millään jaksai kaivaa ekaa jaksoa ruudusta ja katsoa uudelleen.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Seuraan! Hassua ettei vieläkään isän kuolemaa ole näytetty.. Miksiköhän äiti on nykyään niin surullisen oloinen, eikä ole läheisissä väleissä lasten kanssa?
Tuliskohan ensi jaksossa, kun näytettiin vähån esimakua tulipalosta. Ja voisikohan nykyiset jähmeät välit johtua Miguelista?
Vierailija kirjoitti:
Seurataan seurataan!! Oon itsekin ihmetellyt keskustelun vähyyttä. Tää on ihanin sarja piiitkään aikaan!
Tuntuu että oon ainoa joka tätä seuraa! Kun tutuilta kyselee että katsotteko This is us sarjaa niin ne on ihan että jaa mikäs se on?
Älyttömän hyvä ja koskettava sarja, harmi että on jäänyt monelta väliin.
Itken ja nauran joka jaksossa! Tuo Jack on jotenkin niin surullinen, hellyyttävä hahmo. Ja nyt kun alkoholiasia tuli esille, katsoin pala kurkussa koko jakson...
Mä tykkään kans tästä sarjasta, tosi paljon. Ainoa sarja, jota seuraan. En ole tätä keskustelua huomannut aiemmin, enkä tiedä keksinkö itsekään varsinaisesti keskusteltavaa sarjasta. :) Jack on tosiaan tosi symppis, mua on vähän alusta asti ahdistanut, kun jo ensimmäisissä jaksoissa selvisi, että se kuolee. Tai siis ihan aluksi ajattelin, että Rebecca on vaan jossain vaiheessa rakastunut Migueliin ja jättänyt Jackin, mutta kyllä Jackin kuolema taisi jo niissä alkujaksoissakin tulla selväksi.
Tykkään myös kovasti Katen ja Kevinin välisestä vahvasta sisarussuhteesta.
Tämän päivän jakso, Kate raskaana!!
Onko väki oikeasti niin tyhmää, ettei pysy kärryillä jos kerronta kulkee eri aikatasoilla? Sehän on kaikkein paras tapa osoittaa syy- ja seuraussuhteita elämässä.
ewrwer kirjoitti:
Onko väki oikeasti niin tyhmää, ettei pysy kärryillä jos kerronta kulkee eri aikatasoilla? Sehän on kaikkein paras tapa osoittaa syy- ja seuraussuhteita elämässä.
Kukas niin on väittänyt, tässä ketjussahan kehutaan sarjaa. Tuo ajassa hyppely juuri tekee sarjasta mielestäni erikoisen ja kiinnostavan.
Alussa se kerronnan hyppely kyllä vaikutti oudolta, mutta pian siihen tottui ja se taitaa ollakin tämän sarjan suola.
Se Williamin tarina ja tulo perheeseen oli jotenkin tosi liikuttava ja koukuttava, jotenkin ihan kuin sarja olisi lässähtänyt nyt vähän. Saa nähdä miten Katen raskaus saa katsojan koukkuun ja liikuttumaan
Yritin muutaman jakson ajan, mutta ei se vaan iskenyt. On kuulemma erittäin suosittu ja kehuttu sarja.
Hyvä sarja on. Pitkästä aikaa löytyi sarja, jota jaksaa seurata. Ehkä juuri tuosta syystä että siinä käsitellään eri ajanjaksoja. Toivottavasti saataisiin vielä 3.kausikin heti tähän 2.kauden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin lapsi adoptoitaisiin niin että otetaan sairaalasta mukaan löytölapsi kun oma lapsi kuolee synnytyksessä...
Olisiko sitten muka abortti ollut parempi sille löytölapselle?
Luuletko, että löytölapsi voidaan adoptoida tuosta vaan, kun sattuu kohdalle osumaan?
USAssa ihan mahdollista. Siellä koditon löytölapsi on kustannuserä ja jos joku suostuu ottamaan lapsen (ensin sijaisvanhempana), niin adoptio on helppo juttu.
Jo. Suomessa ei olisi mahdollista, ja nykyään USA:saakin tulisi jonkinlainen paperisota (mutta onnistuisi luultavasti), mutta tässähän tapahtumat sijoittuu sen verran kauas menneisyyteen, että ihan varmasti löytölapsen on voinut helposti adoptoida. Se on nykyäänkin USA:ssa todella helppoa Suomeen verrattuna. Siellä tehdään tosi paljon kotimaisia adoptioita, ja ulkomaan adoptiotkin on helpompia kuin meillä.
No ei sitä vauvaa vaan laitokselta mukaan napata kun oma sattuu synnytyksessä kuolemaan. Eikä napattu 70-luvullakaan.
Ja Suomimammalle pitaisi nayttaa kaikki kaavakkeet ja muut mutkat ennenkuin tuntuisi todelta. Siihen menisi sitten muutama jakso. USAssa ymmarretaan miten homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin lapsi adoptoitaisiin niin että otetaan sairaalasta mukaan löytölapsi kun oma lapsi kuolee synnytyksessä...
Olisiko sitten muka abortti ollut parempi sille löytölapselle?
Luuletko, että löytölapsi voidaan adoptoida tuosta vaan, kun sattuu kohdalle osumaan?
USAssa ihan mahdollista. Siellä koditon löytölapsi on kustannuserä ja jos joku suostuu ottamaan lapsen (ensin sijaisvanhempana), niin adoptio on helppo juttu.
Jo. Suomessa ei olisi mahdollista, ja nykyään USA:saakin tulisi jonkinlainen paperisota (mutta onnistuisi luultavasti), mutta tässähän tapahtumat sijoittuu sen verran kauas menneisyyteen, että ihan varmasti löytölapsen on voinut helposti adoptoida. Se on nykyäänkin USA:ssa todella helppoa Suomeen verrattuna. Siellä tehdään tosi paljon kotimaisia adoptioita, ja ulkomaan adoptiotkin on helpompia kuin meillä.
No ei sitä vauvaa vaan laitokselta mukaan napata kun oma sattuu synnytyksessä kuolemaan. Eikä napattu 70-luvullakaan.
Ja Suomimammalle pitaisi nayttaa kaikki kaavakkeet ja muut mutkat ennenkuin tuntuisi todelta. Siihen menisi sitten muutama jakso. USAssa ymmarretaan miten homma toimii.
Eletään 2000-lukua ja suomimammat on vihdoin löytäneet tv-sarjat, tosin eivät edelleenkään ymmärrä miten ne toimii. Kohta joku valittaa, kuinka ne ei käy ikinä edes vessassa.
ewrwer kirjoitti:
Oho. Tää on näköjään mun aloittama ketju...Silloin kun sarjan esitys alkoi.
Katsoin tosiaan ekan jakson jotenkin sivusilmällä (varmaan notkuin samalla av:lla tai jotain muuta yhtä tärkeää...) ja ei, en siinä sitten päässyt mukaan tähän juoneen, koska en ollut yhtään kuullut mistä on kyse, telkkari oli auki ja aloin hiukan seuraamaan ja kiinnostuin. Tämä ketju kuoli yhtä nopsaan kuin alkoikin ja katsoin sitten uudestaan kunnolla sen ekan jakson ja tokihan se idea oli aivan itsestään selvä. Nyt sitten tää vanha ketju olikin täällä. Eli ei, en ole niin tyhmä, vaikka varmaan tyhmä.
Tästä tuli sittemmin mun lemppari ja olen oikein hyvin pysynyt kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee jakso lopetus:(
Mitä tapahtui?
Syttyi SE tulipalo lopuksi jostain vanhasta kodinkoneesta:(
Kamala. Mitenköhän pystyn katsomaan sen jakson kun vielä oon raskaana. Muutenkin kaikki itkettää. 😢 Edellisessä jaksossa jäi siihen kohtaan missä näytettiin että olivat unohtaneet ostaa kaupasta patterit siihen palovaroittimeen. 🙁