Katsooko joku tätä sarjaa This is us?
Mulla meni ekassa jaksossa pätkä ohi, enkä tajua tota perhettä jotka sai kolmoset.
Yhden niistä piti kuolla, mutta kuitenkin niillä on kolme lasta.
Ja hyppäskö noiden elämä tossa siis 8 vuotta eteenpäin, noiden muiden porukan elämien pysyessä ennallaan.
Ei millään jaksai kaivaa ekaa jaksoa ruudusta ja katsoa uudelleen.
Kommentit (97)
Mä löysin vasta tän sarjan <3 Ruutuun tulee jaksot, täytyy katsoa sieltä eka ja toka jakso.
Tykkään, pitkästä (tosi pitkästä) aikaa löyty joku uus sarja, jota seurata!
Seuraako tätä muutkin? Vai onko jokin muu ketju aktikvisempi?
Itse rakastan tätä sarjaa ❤️❤️
Ihan on hyvä sarja siksi, että kaikki hahmot eivät ole samanlaisia "amerikkalaisia menestyjiä".
Tykkään sarjasta - ihanan ”tavallinen” 😊 nyt vaan odotan missä vaiheessa se isä kuolee kolmosilta 😥 ilmeisesti kuitenkin äiti on ollut jo jonkin aikaa leskenä ja yhdessä Miquelin kanssa kun kolmoset ovat nykyhetkessä 26-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sarjasta - ihanan ”tavallinen” 😊 nyt vaan odotan missä vaiheessa se isä kuolee kolmosilta 😥 ilmeisesti kuitenkin äiti on ollut jo jonkin aikaa leskenä ja yhdessä Miquelin kanssa kun kolmoset ovat nykyhetkessä 26-vuotiaita.
Siis 36 tarkoitin
Mikä sen lihavan tarina on? Löytää sarjassa unelmien miehen vaikka on lihava?
On kyllä mukava sarja. Viime jaksossa paljastui paljon kolmikon lapsuusperheen synkkää puolta. Kuitenkin ihan realistisesti. Voisin ajatella, että tosielämässä samoja teemoja on perheessä.
Ihana sarja, olen niin koukussa.💗Mukavaa kun koko ajan paljastuu lisää menneisyydestä ja palaset alkavat loksahdella paikalleen. Tuo kerrontatyyli toimii niin hyvin, suorastaan imaisee mukaansa.
^ joo torstain jaksossa se thanksgiving -perinne parikointimatkoineen, hattuineen ja poliisiopistoineen oli kivasti käsikirjoitettu. Muutenkin se tarina jotenkin tempaa mukaansa... tykkään
Sarjassa seurataan "big three":tä myös kun ovat teinejä. Merkittävää aikaa tulevaisuuden eli nykyhetken kannalta. Sekä kauden 2. lopussa ja kauden 3 aikana siirrytään myös näkemään pieniä vilauksia tulevaisuudesta.
Ihana sarja! Mäkin oon jäänyt täysillä koukkuun siihen. Odotan jo malttamattomana ensiviikon juonikäänteitä. 🥰
Voi ei, eilinen jakso! Toivottavasti Toby ei kuole!!! 😢😢😢😢😢
Vieläkö tätä sarjaa seuraillaan?
Itse alussa en pitänyt tuosta ajan poukkoilusta, mutta nyt se on juuri parasta sarjassa. Nyt olen totaalisesti koukussa, tämä on jotenkin niin liikuttava ja hyvä.
Aivan paras! Itsekin koukussa ja ihmettelen kun muut ei tunnu olevan.
Seurataan seurataan!! Oon itsekin ihmetellyt keskustelun vähyyttä. Tää on ihanin sarja piiitkään aikaan!
Seuraan! Hassua ettei vieläkään isän kuolemaa ole näytetty.. Miksiköhän äiti on nykyään niin surullisen oloinen, eikä ole läheisissä väleissä lasten kanssa?
Jenkkisarjaksi ihanan elämänmakuinen, ja on virkistävää, että ihmiset näyttää ihmisiltä eikä muovinukeilta. Ajassa hyppely toi hyvää twistiä.
Tykkäsin myös siitä, että ei ole mikään murhamysteerisarja, niin kuin kaikki muut tuntuu nykyään olevan. Ihmisten elämäntarinat itsessään on huikean mielenkiintoisia, joten toivottavasti sarja keskittyy jatkossakin näihin ihmiselon eri puoliin.