Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ketä rakastat eniten maailmassa
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enkä henk. koht. ole koskaan voinut ymmärtää niitä, jotka asettavat puolisonsa lastensa edelle (ei siis rinnalle, vaan edelle). Yksikin tuttu kerran tokaisi, että jos pitäisi valita miehen ja lasten välillä, niin mies on rakkaampi.
Koska, kuten sanotaan, vanhempien parisuhde on lapsen koti.
Kun vanhemmat rakastavat toisiaan, sellaisessa kodissa lapsen on hyvä kasvaa.
mutta en kyllä nostaisi miestä lapsen edelle, kuten jotkut kuuluvat tekevän. Rakkaus ei tietenkään ole vertailukelpoista (yksi hyvä syy siihen, miksi en ymmärrä tuon tuttuni sanomisia).
Alue: Aihe vapaa
Ei rakkautta voi laittaa paremmuus järjestykseen.