Pieleen menneet häät- Elämäni noloin ja nöyryyttävin kokemus- Pettymys ja suru pinnassa
Olimme ehtineet olla miehen kanssa yhdessä 10 vuotta. Olemme 35-vuotiaita .Aina on mennyt hyvin, pieniä riitoja lukuunottamatta. Rakastimme toisiamme yli kaiken tai niin ainakin luulin.
Pidimme ennen joulua häät, johon olimme kutsuneet 200 vierasta. Meillä oli kirkossa vihkiminen.
Kun saavuimme juhlapaikkaan, niin tunnelma oli hyvä. Söimme, joimme jne. Myöhemmin oli tanssin aika. Ihmettelin minne mieheni oli hävinnyt . Etsin miestäni joka paikasta, kunnes löysin hänet lähellä olevan puiston luota. Järkytyin. Mieheni suuteli serkkuani. Hetken luulin, että olin unessa. En saanut henkeä ja tärisin. Juoksin takaisin hääpaikkaamme ja yritin kerätä itseni. Hetken päästä mies tuli takaisin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja tanssimme alkoi. Pakkohan mun oli tanssia. Enhän mä voinut muutakaan 200 ihmisen edessä. Olo oli tyhjä. Tunsin kuin olisin jonkun vieraan kanssa, sellaisen ketä en yhtään tunne.
Kun häät olivat ohi, niin kerroin miehelle, mitä näin. Mies ei myöntänyt. Hän sanoi, että olen vain sekaisin. Pitkän riidan jälkeen mies myönsi. Itkin lattialla maaten. Kysyin mieheltä, miten hän voi tehdä noin. Mies sanoi, että heillä on ollut kaksi vuotta salasuhde serkkuni kanssa. Mietin 2 vuotta! Kysyin mieheltä, että miksi hän meni kanssani naimisiin. Mies vastasi, että rakastaa minua. En uskonut. Sanoi, että on pahoillaan. Sanoin,että tahdon erota sitten, kun kehdataan . Olin vihainen ja pettynyt molempiin. Serkkuni ei ollut kovin läheinen, mutta pidimme kuitenkin yhteyttä. Koskaan ei olisi voinut aavistaa. Kysyin mieheltä, että miksi hän teki niin, niin hän vastasi ” En tiedä” .
Nöyryyttävää, kun ei voi vielä virallisesti erota. Kaikki on pilalla!
Serkkuni selitti myös olevansa pahoillaan, mutta sanoin, ettei minua koska en usko kumpaakaan.
Miten pääsen yli? Olen raskaana ja lapsen pitäisi syntyä kuukauden päästä.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin hääpuvussani lumihangessa läheiseen puistoon, joissa mieheni suuteli serkkuani. Puut kaatuilivat ympärilläni ja lunta satoi vaakatasossa tarpoessani kohti rakastavaisia.
Mutta toisaalta olishan se vauva voinut syntyä sinne lumihankeenkin... Vähän enemmän dramatiikkaa kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sokea. Sait sentään mieheltäsi lapsen.
En ymmärrä, miten he pystyivät 2 vuotta esittämään. Järkyttävää! Sekin stressaa, että miten joskus tulevaisuudessa kerron tuosta lapselle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt voikin sitten tavallaan jatkaa suhdetta riitelemällä elatusmaksuista, tapaamista ja kaikesta muusta lapseen liittyvästä.
Ikävää, että ihmiset jaksavat pilkata täällä. Olen todella surullinen asiasta. En ymmärrä, miten voitte kirjoittaa noin ilkeästi. Nuo kommentit saavat oloni vielä pahemmaksi.
Ap:n jousadut jatkuu vähän erilaisena versiona.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että ihmiset jaksavat pilkata täällä. Olen todella surullinen asiasta. En ymmärrä, miten voitte kirjoittaa noin ilkeästi. Nuo kommentit saavat oloni vielä pahemmaksi.
Olisit jättänyt joko häät tai raskauden pois, niin olisi voinut paremmin juttusi upota. Näitä versioita on ollut liikaa tällä palstalla. Siksi trollit ei mene läpi.
ap ei ole ollut ikinä häissä eikä tuntenut muita naisia kuin äitinsä.
Jos sitäkään.
Ihan kuin Harlekiinista, morsiamen nimi on Dani ja sulhasen joku Jeff, serkku on Moira.
Meidänpä häät oli tiistaina Ahvenanmaalla ja väistelin kaatuvia puita samalla kampaustani myrskyltä suojellen kun kiiruhdin hääpaikan läheiselle aukealle ja järkytyksekseni näin sulhaseni suutelevan bestmania. Tärisin ja vapisin, mitä nyt kannattaisi tehdä. Myrsky rummutti Ahvenanmaata noin 12 tunnin ajan ja heidän suudelmansa tuntui vain kestävän ja kestävän. Pelko miten tästä nyt selvitään ja miten kerron asian häävieraille tuli viimeistään siinä vaiheessa, kun puita alkoi kaatua pihoilla ja meidän olisi pitänyt tanssia häävalssi. Mobiiliverkko oli hetken poissa toiminnasta etten edes voinut päivittää elämäni kauheinta kokemusta av-palstalle reaaliaikaisesti ja Ålands-radio kaatui kolmeksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit jättänyt joko häät tai raskauden pois, niin olisi voinut paremmin juttusi upota. Näitä versioita on ollut liikaa tällä palstalla. Siksi trollit ei mene läpi.
Mitä tarkoitat? Ai olisin valehdellut , että tilanne tapahtui muualla vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin hääpuvussani lumihangessa läheiseen puistoon, joissa mieheni suuteli serkkuani. Puut kaatuilivat ympärilläni ja lunta satoi vaakatasossa tarpoessani kohti rakastavaisia.
Mutta toisaalta olishan se vauva voinut syntyä sinne lumihankeenkin... Vähän enemmän dramatiikkaa kehiin.
Hyvä idea mutta mulla on vielä parempi: myös serkku on raskaana ja hänelläkin käynnistyy syöksysynnytys. Sulhanen sitten säntäilee hätääntyneenä synnyttäjien välillä, hääväki ihmettelee mihin hääpari on hävinnyt mutta ei kuule myrskytuulen ulvonnalta synnyttäjien karjahteluja. Sitten lopuksi sulhanen vielä sössii niin että syntyneet lapset menevät sekaisin ja sitä seurannutta kissatappelua katsomaan saapuvat sitten jo tiedotusvälineet. Saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Harlekiinista, morsiamen nimi on Dani ja sulhasen joku Jeff, serkku on Moira.
Meidänpä häät oli tiistaina Ahvenanmaalla ja väistelin kaatuvia puita samalla kampaustani myrskyltä suojellen kun kiiruhdin hääpaikan läheiselle aukealle ja järkytyksekseni näin sulhaseni suutelevan bestmania. Tärisin ja vapisin, mitä nyt kannattaisi tehdä. Myrsky rummutti Ahvenanmaata noin 12 tunnin ajan ja heidän suudelmansa tuntui vain kestävän ja kestävän. Pelko miten tästä nyt selvitään ja miten kerron asian häävieraille tuli viimeistään siinä vaiheessa, kun puita alkoi kaatua pihoilla ja meidän olisi pitänyt tanssia häävalssi. Mobiiliverkko oli hetken poissa toiminnasta etten edes voinut päivittää elämäni kauheinta kokemusta av-palstalle reaaliaikaisesti ja Ålands-radio kaatui kolmeksi tunniksi.
Pistä kiitos se korkki kiinni!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, hyvä ap, ymmärrän että näin suurella vaivalla väsättyä provoa tekee mieli tekohengittää mutta jossain vaiheessa elvytys on vain lopetettava.
Maatessani itkien lattialla tunsin napanuoran kiristyvän. Lapseni tunsi tuskani ja isänsä petturuuden. Veri valui valkoiselle muhkealle prinsessapuvulleni kun pinnistelin pitääkseni lapseni sisällä. Tuuli hakkasi ikkunaluukkuja. Mieheni lähti naimaan serkkuani läheiseen latoon pakattuaan mukaan mansikat ja pullon jallua 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että tarusi olisi ollut ehkä hitusen uskottavampi. Tuollaisena se ei käy, yritä parempi. Huomenna uusi tarina, muuta hiukan yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Maatessani itkien lattialla tunsin napanuoran kiristyvän. Lapseni tunsi tuskani ja isänsä petturuuden. Veri valui valkoiselle muhkealle prinsessapuvulleni kun pinnistelin pitääkseni lapseni sisällä. Tuuli hakkasi ikkunaluukkuja. Mieheni lähti naimaan serkkuani läheiseen latoon pakattuaan mukaan mansikat ja pullon jallua 😥
Nyt kuulostaa jo aika dramaattiselta jännäriltä... Ja ukko paholaiselta, jess!
Typeryyden huippu on jäädä inttämään
surkean provonsa raunioille.
Ainut mikä jää epäselväksi on mikä ap.n diagnoosi on vai onko se vaan tyhmä ku saapas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kiitos se korkki kiinni!
Ap
Taitaa serkku olla vähän huumorintajuisempi daami niin toisaalta ymmärrän sulhasen valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Typeryyden huippu on jäädä inttämään
surkean provonsa raunioille.Ainut mikä jää epäselväksi on mikä ap.n diagnoosi on vai onko se vaan tyhmä ku saapas.
Laitan tämän törkeän viestisi eteenpäin. Sinulla ei ole mitään oikeutta haukkua täällä toisia ihmisiä.