Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieleen menneet häät- Elämäni noloin ja nöyryyttävin kokemus- Pettymys ja suru pinnassa

Vierailija
03.01.2019 |

Olimme ehtineet olla miehen kanssa yhdessä 10 vuotta. Olemme 35-vuotiaita .Aina on mennyt hyvin, pieniä riitoja lukuunottamatta. Rakastimme toisiamme yli kaiken tai niin ainakin luulin.
Pidimme ennen joulua häät, johon olimme kutsuneet 200 vierasta. Meillä oli kirkossa vihkiminen.
Kun saavuimme juhlapaikkaan, niin tunnelma oli hyvä. Söimme, joimme jne. Myöhemmin oli tanssin aika. Ihmettelin minne mieheni oli hävinnyt . Etsin miestäni joka paikasta, kunnes löysin hänet lähellä olevan puiston luota. Järkytyin. Mieheni suuteli serkkuani. Hetken luulin, että olin unessa. En saanut henkeä ja tärisin. Juoksin takaisin hääpaikkaamme ja yritin kerätä itseni. Hetken päästä mies tuli takaisin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja tanssimme alkoi. Pakkohan mun oli tanssia. Enhän mä voinut muutakaan 200 ihmisen edessä. Olo oli tyhjä. Tunsin kuin olisin jonkun vieraan kanssa, sellaisen ketä en yhtään tunne.
Kun häät olivat ohi, niin kerroin miehelle, mitä näin. Mies ei myöntänyt. Hän sanoi, että olen vain sekaisin. Pitkän riidan jälkeen mies myönsi. Itkin lattialla maaten. Kysyin mieheltä, miten hän voi tehdä noin. Mies sanoi, että heillä on ollut kaksi vuotta salasuhde serkkuni kanssa. Mietin 2 vuotta! Kysyin mieheltä, että miksi hän meni kanssani naimisiin. Mies vastasi, että rakastaa minua. En uskonut. Sanoi, että on pahoillaan. Sanoin,että tahdon erota sitten, kun kehdataan . Olin vihainen ja pettynyt molempiin. Serkkuni ei ollut kovin läheinen, mutta pidimme kuitenkin yhteyttä. Koskaan ei olisi voinut aavistaa. Kysyin mieheltä, että miksi hän teki niin, niin hän vastasi ” En tiedä” .
Nöyryyttävää, kun ei voi vielä virallisesti erota. Kaikki on pilalla!
Serkkuni selitti myös olevansa pahoillaan, mutta sanoin, ettei minua koska en usko kumpaakaan.
Miten pääsen yli? Olen raskaana ja lapsen pitäisi syntyä kuukauden päästä.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli synkkä ja myrskyinen yö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas itkettää ja tärisyttää...

Vierailija
5/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä serkumpi sitä herkumpi. Ja otit sitten ehdan wt-äijän vaivoiksesi?

Vierailija
6/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä neuvoksi.

Vierailija
7/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton voi mitätöidä.

Vierailija
8/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika vahvasti provolta...Mutta jos ei ole niin pahoittelen, v-mäinen tilanne sulla! Itsekin eroaisin tuollaisesta siasta

Vierailija
9/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt on monenlaista.

Vierailija
10/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskasiko sade kasvojasi kun juoksit puistosta pois? Itkikö taivas kanssasi?

Vierailija
11/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pituinen se, hyvää yötä!

Vierailija
12/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisihan sen varmasti mitätöityä? Hm, aika riskaabelia muuten järkätä 200 vieraan häät reilu kuukausi ennen laskettua aikaa ;)

Vierailija
13/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollius

ilmenee jo otsikosta.

Varmistuu kun lukee 2 lausetta.

Olet säälittävä.

Vierailija
14/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että...taas ollaan porvoossa raskaana ja ero tulossa...nuo häät oli kyllä jo liikaa... Meni uskottavuus hyväuskosimmaltakin mammalta.

Vierailija
15/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämäkin sen jo todista että suurinta osaa ihmiskunnasta ei ole luotu noihin kahden välisiin parisuhteisiin? Miten olisi ap avoinsuhde?

Vierailija
16/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlasin hääpuvussani lumihangessa läheiseen puistoon, joissa mieheni suuteli serkkuani. Puut kaatuilivat ympärilläni ja lunta satoi vaakatasossa tarpoessani kohti rakastavaisia.

Vierailija
17/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kamala tilanne :( Voimia sinulle<3 Eroa heti ja kerro kaikille läheisille miksi. Älä ainakaan sorru jatkamaan miehen kanssa, koska et voi ikinä luottaa häneen.

Vierailija
18/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan id.....i uskoo tuon sepityksen.

Vierailija
19/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
20/141 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kamala tilanne :( Voimia sinulle<3 Eroa heti ja kerro kaikille läheisille miksi. Älä ainakaan sorru jatkamaan miehen kanssa, koska et voi ikinä luottaa häneen.

Tuntuu kamalalta kertoa, en tiedä, miten kehtaan. Kaikki nauravat tällaiselle hyväuskoiselle :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän