Lue keskustelun säännöt.
Tänään pustossa nähtyä....
07.05.2006 |
Yksi hieman vanhempi äiti lapsensa kanssa tuli puistoon, ja ryki ja syljeksi ympäri puistoa! Jopa hiekkalaatikkoon. Ei välittänyt yhtään muiden vihaisista katseista vaan hymyili vaan! Kiva siellä lasten sitten leikkiä ämmien limojen keskellä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja yhtä ämmä se on ku säki?