Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnair on maailman paras hienoa

Vierailija
03.01.2019 |

Finnair voitti turvallisimman ja varmimman lentoyhtiön nimikkeen.
Onko Finnair kokonaan suomalainen yhtiö?
Mitä pidätte.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on kuluttajaliiton mustalla listalla, sillä Finnair on venkoillut Eu-säännösten määräämien ns. vakiokorvausten kohdalla, joita siis maksetaan, kun lento myöhästyy tarpeeksi ja myöhästyminen katsotaan yhtiön syyksi.

Vierailija
22/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla on myös hyvä henkilökunta. Tosin on kai niin, että valitettavasti toimintoja on ulkoistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairilla on myös hyvä henkilökunta. Tosin on kai niin, että valitettavasti toimintoja on ulkoistettu.

Mitähän toimintoja mahdat tarkoittaa?

Vierailija
24/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnair on kuluttajaliiton mustalla listalla, sillä Finnair on venkoillut Eu-säännösten määräämien ns. vakiokorvausten kohdalla, joita siis maksetaan, kun lento myöhästyy tarpeeksi ja myöhästyminen katsotaan yhtiön syyksi.

taitavat kaikki muutkin venkoilla näissä asioissa. Olen kuullut, että kovasti pitää lakimiestä ottaa muiden yhtiöiden vastaavissa tapauksissa.  Aikaa se vie joka tapauksessa.

Vierailija
25/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla on myös siksi vähemmän onnettomuuksia, koska sillä on lentoja paljon vähemmän, kuin vaikka jollain American Airlinesilla tms. suuryhtiöllä.

Vierailija
26/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikein hyvää Finnairin asiakkaana?

Vierailija
27/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentohenkilökunnan koulutus ja myös koneiden huolto on ensiluokkaista.  Miten lie amekikkalaisten koneiden kohdalla.

Vierailija
28/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut hakea Finnairille lentoemännäksi, mutta onko siellä oikeasti niin huonot palkat mitä puhutaan....? En ole sen vuoksi hakenut vielä.

Palkkaa arvioidessasi sinun kannattaa ottaa huomioon se luontaisetuun verrattava seikka, että voit bongata business-luokasta varakkaan miehen itsellesi. Sitä vartenhan monet emoksi hakeutuvat - ja hyvin tuloksin.

Vierailija
29/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisen lentokapteenin poistaminen lentokoneesta se vasta luokin turvallisuuden tunnetta ;)

Vierailija
30/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Finnairin mukaan nousukiidon keskeytys johtui siitä, että lentokone yritti ilmaan väärästä paikasta. Kiitotien sijaan lentokone oli jostain syystä päätynyt rullaustielle.

– Kyseessä oli inhimillinen erehdys, kertoo Finnairin lentoturvallisuudesta vastaava johtaja Antti Aukia Iltalehdelle.

– Koneessa oli kolme ohjaajaa ja kaikki heistä olivat sitä mieltä, että kone oli oikeassa paikassa."

iltalehti 

Vierailija
31/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman kallein halpalentoyhtiö

Heti piti perisuomalaiseen tapaan kommentoida jotain negatiivista. Oli ihan pakko, vai mitä?

Vierailija
32/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täsmällisyydessä pudotusta kaksi sijaa, vasta Euroopan kymmenenneksi täsmällisen yhtiö. Siis _Euroopan_ listalla 10:s!

Illaksi... ehkä kotiin. Jos viitsitään.

Vierailija
33/35 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt paljon Finnairilla ja muillakin lentoyhtiöillä - olen Finskin palveluihin oikein tyytyväinen. Muutama muukin on hyvä, sanotaan nyt vaikka Qantas. Onhan noita. 

Vierailija
34/35 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Finnair! Olen ylpeä lentoyhtiöstämme ja entinen Finskin emäntä😊👍

Vierailija
35/35 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut hakea Finnairille lentoemännäksi, mutta onko siellä oikeasti niin huonot palkat mitä puhutaan....? En ole sen vuoksi hakenut vielä.

Palkkaa arvioidessasi sinun kannattaa ottaa huomioon se luontaisetuun verrattava seikka, että voit bongata business-luokasta varakkaan miehen itsellesi. Sitä vartenhan monet emoksi hakeutuvat - ja hyvin tuloksin.

Suurimmalla osalla meistä löytyy ukot ihan muilta aloilta. Terkuin insinöörin vaimo