Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette homo-liitoista?

Vierailija
13.05.2006 |

Entä adoptio oikeuden myöntämisestä heille? Miten suhtautuisitte oman lapsenne homoseksuaalisuuteen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio-oikeus jees. Lapseni homoseksuaalisuus: täysin yhdentekevää, pääasia että hän on onnellinen ja rakastettu.

Vierailija
2/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kasvaa perheessä, jossa rakastavat vanhemmat. Omat lapset pysyy aina lapsinani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset " hyväksyy" ... ihan kun sitä heiltä pyydeltäis että hyväksykää pliis meidät... olen lesbo ja jos joku väittää että olen pätkääkään epä-pätevämpi vanhempi kuin esim. alkoholisoitunut / huumeita käyttävä hetero jolla on siis oikeus olla äiti tai isä, hän on väärässä, olen parempi.

Vierailija
4/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellasia kauhupareja/ihmisiä on maailma pullollaan, joiden ei koskaan olisi pitänyt lapsia nähdäkään. Siksi olen sitä mieltä, että lapsia niille, jotka pystyvät heistä huolehtimaan, olivat homoja taikka eivät.

Vierailija
5/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun ja miehesi vai kaikkien maailman ihmisten vai mitä ajat takaa? Tällaiset kysymykset ovat aika lapsellisia. En voi yleistäen sanoa juuta enkä jaata. Rakkaus on tärkein, siitä lähdetään.

Vierailija
6/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti joissain tapauksissa huomattavasti parempia vanhempia kuin heterot. Joutuvat taistelemaan ja tekemään työtä saadakseen oman lapsen ja osaavat siitä syystä häntä suuremmin arvostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkollista siunaamista, koska sitä ei raamattu hyväksy. Enkä myöskään hyväksy adoptio-oikeutta homoille. Jos oma lapsi olisi homo toki rakastaisin häntä yhtä lailla kuten heteronakin, sama lapsihan se olisi.

Vierailija
8/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaakaan kuvittelekaan olevani asemassa, jossa voisin hyväksyä tai jättää hyväksymättä toisten elämää tai ratkaisuja (lähinnä lasten saaminen). Toinen kauhistuttava sana on ' suvaitsevaisuus' , samoista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pihan kuuseen rakastuu jos se onnelliseks tekee. Samat oikeudet kuin heterorakkaudelle.

Vierailija
10/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mielestäsi peruste homojen adoptio-oikeuteen että on paljon alkoholisi- ja narkkariäitejäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä yhdessä. Sama tuo onko samaa vai eri sukupuolta. Tohon adobtiokysymykseen en osaa ottaa kantaa.

Vähän harmittais jos pojistani jompikumpi tai molemmat osottautuisivat homoiksi. Lähinnä pelkäisin miten hyväksyvät itse itsensä ja oishan se kiva lapsenlapsia saada.

Vierailija
12/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

homppeli?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lystää ilman että heti joku lespo ottaa nokkiinsa. Ei varmaan kaikki homotkaan hyväksy ihan kaikkea mitä minä tai joku muu tekee................

Vierailija
14/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan tosin homoja usein enemmän kuin heteroja. Johtunee siitä että olen fiksussa porukassa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole oikein, se pitäis kaikkien tajuta. Ois ihanne jos keksittäisiin vaikka jokin lääkitys millä saatais ne pois. Korostan vielä et ihmisenä jokainen on ainutlaatuinen.

Vierailija
16/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvänen aika!!



t. lesboäiti

Vierailija
17/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Arvostan sinua mutta en valintojasi..." Huh huh!!!!

Vierailija
18/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan, ihmisinä. Kunhan minun ei tarvitse olla heidän kanssaan missään tekemisissä! Hoh hoijaa, vanha viisu. Homojen lapsista ei tule sen useammin homoja kuin heteroidenkaan lapsista. Aina, kun on tällainen keskustelunaihe kaikki kiihkojuntit paljastavat vajaaälyisyytensä.



13

Vierailija
19/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojan luoma käytäntö et mies painaa toista pyllyyn ja naiset tekee mitä tekee. Tottakai se lesboista ja homoista on just se oikee juttu mutta ei sen niin pitänyt mennä. t.24

Vierailija
20/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuushoitoja, ei ole sama asia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä