Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette homo-liitoista?

Vierailija
13.05.2006 |

Entä adoptio oikeuden myöntämisestä heille? Miten suhtautuisitte oman lapsenne homoseksuaalisuuteen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta huolimatta siis rakastan ja myöskin arvostan häntä. Eikä se ole lainkaan tekopyhää.

Vierailija
22/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatin pellet voi vihkiä vaikka koirat liittoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihminen joka oman käytäntönsä on luonut. Sinunlaistesi jarrujen takia tämä evoluutio on niin hidasta. Voi voi sentään. Pysy edes kotona ettet mene julkisesti kertomaan juntti-mielipiteitäsi. (Hävettää puolestasi)

Vierailija
24/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä auttakoon. Aika tunkio evoluutiota onkin kun pallit hakkaa toisiaan vasten.

Vierailija
25/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla varakkaammilla herroilla oli nuorempi mies rakastajana.



Juntteja ja ennakkoluuloisia kiihkoilijoita on ollut aina. Hyvä esimerkki tästä on Hitler, joka yritti hävittää kokonaisen ihmisryhmän maan päältä, kaasuttamalla ja kiduttamalla heidät.

Vierailija
26/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, että saavat halutessaan reksiteröidä suhteen, tarpeen monella tavalla.



Uskon tasa-arvoon ihmisten välillä, kaikki erilaisia mutta saman arvoisia. Siksi en halua olla rajoittamassa kenekään adoptio- tai hedelmöityshoito-oikeuksia. Jos ne sallitaan jollekin, niin sitten kaikille.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia ei missään tapauksessa tälläiseen liittoon. VAikka olisivat kuinka hyviä vanhempia tai parempiakin.

Vierailija
28/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=6][color=red]D O O M E D ! ! ! ! ! ! !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista pyllyyn tai ties mihinkä, niin kenenkäs sitten?



Eletään vuotta 2006, en voi käsittää näitä joille homorakkaus tai -liitot &adoptiot on niin käsittämätön asia. Ihmisiä me kaikki ollaan, on vain sattumaa että et itse ole lesbo tai homo. Homoliitot ja -adoptiot ovat kuitenkin vain HYVIN MARGINAALINEN ILMIÖ ja täysin luonnollinen ilmiö.



Kannattaisi olla enemmän huolissaan perheväkivallasta ja lasten pahoinpitelyistä, kuolemista, joista saamme enemmän kuin tarpeeksi lukea päivän lehdistä. Harvemmin niistä mikään sattuu " pervoille homoille" vaan ihan tavallisille Espoon Perusnokia-insinööreille, esim. isä joka joku aika sitten lahtasi perheensä 70000 euron pelivelkojen vuoksi tai äidille joka poltti pari ikävää taaperoa hengiltä. Siinä teille todellista ongelmaa, jos kauhisteltavaa etsitte. Tai milloin viimeksi itse osoititte rakkautta lapsillenne, onko varma että olette mallikelpoisia vanhempia!? Minkälaista esimerkkiä osoitatte jos tuomitsette lähimmäisenne pelkän seksuaalisten taipumusten perusteella. Onko niin varma että oma avio- ja seksielämänne kestää päivänvalon.



Hieman suvaitsevaitsuutta ihmiset, ja jokaisen meidän elämä on hieman helpompaaa. Ei maksa mitään ja saatte halvalla itsellenne hyvän mielen.

Vierailija
30/30 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan homoliittoja, enkä sallisi heille adoptio-oikeutta kuten en hedelmöityshoitojakaan.



Minä olen vain niin vanhanaikainen, että uskon mitä Raamatussa kirjoitetaan ja tiedän myös, mitä siellä puhutaan viimeisistä ajoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi