Mitä mieltä olette homo-liitoista?
Entä adoptio oikeuden myöntämisestä heille? Miten suhtautuisitte oman lapsenne homoseksuaalisuuteen?
Kommentit (30)
Maistraatin pellet voi vihkiä vaikka koirat liittoihin.
Kyllä se on ihminen joka oman käytäntönsä on luonut. Sinunlaistesi jarrujen takia tämä evoluutio on niin hidasta. Voi voi sentään. Pysy edes kotona ettet mene julkisesti kertomaan juntti-mielipiteitäsi. (Hävettää puolestasi)
heitä auttakoon. Aika tunkio evoluutiota onkin kun pallit hakkaa toisiaan vasten.
monilla varakkaammilla herroilla oli nuorempi mies rakastajana.
Juntteja ja ennakkoluuloisia kiihkoilijoita on ollut aina. Hyvä esimerkki tästä on Hitler, joka yritti hävittää kokonaisen ihmisryhmän maan päältä, kaasuttamalla ja kiduttamalla heidät.
Hyvä on, että saavat halutessaan reksiteröidä suhteen, tarpeen monella tavalla.
Uskon tasa-arvoon ihmisten välillä, kaikki erilaisia mutta saman arvoisia. Siksi en halua olla rajoittamassa kenekään adoptio- tai hedelmöityshoito-oikeuksia. Jos ne sallitaan jollekin, niin sitten kaikille.
ja lapsia ei missään tapauksessa tälläiseen liittoon. VAikka olisivat kuinka hyviä vanhempia tai parempiakin.
[size=6][color=red]D O O M E D ! ! ! ! ! ! !
toista pyllyyn tai ties mihinkä, niin kenenkäs sitten?
Eletään vuotta 2006, en voi käsittää näitä joille homorakkaus tai -liitot &adoptiot on niin käsittämätön asia. Ihmisiä me kaikki ollaan, on vain sattumaa että et itse ole lesbo tai homo. Homoliitot ja -adoptiot ovat kuitenkin vain HYVIN MARGINAALINEN ILMIÖ ja täysin luonnollinen ilmiö.
Kannattaisi olla enemmän huolissaan perheväkivallasta ja lasten pahoinpitelyistä, kuolemista, joista saamme enemmän kuin tarpeeksi lukea päivän lehdistä. Harvemmin niistä mikään sattuu " pervoille homoille" vaan ihan tavallisille Espoon Perusnokia-insinööreille, esim. isä joka joku aika sitten lahtasi perheensä 70000 euron pelivelkojen vuoksi tai äidille joka poltti pari ikävää taaperoa hengiltä. Siinä teille todellista ongelmaa, jos kauhisteltavaa etsitte. Tai milloin viimeksi itse osoititte rakkautta lapsillenne, onko varma että olette mallikelpoisia vanhempia!? Minkälaista esimerkkiä osoitatte jos tuomitsette lähimmäisenne pelkän seksuaalisten taipumusten perusteella. Onko niin varma että oma avio- ja seksielämänne kestää päivänvalon.
Hieman suvaitsevaitsuutta ihmiset, ja jokaisen meidän elämä on hieman helpompaaa. Ei maksa mitään ja saatte halvalla itsellenne hyvän mielen.
Vastustan homoliittoja, enkä sallisi heille adoptio-oikeutta kuten en hedelmöityshoitojakaan.
Minä olen vain niin vanhanaikainen, että uskon mitä Raamatussa kirjoitetaan ja tiedän myös, mitä siellä puhutaan viimeisistä ajoista.
kaikesta huolimatta siis rakastan ja myöskin arvostan häntä. Eikä se ole lainkaan tekopyhää.