Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyttäävät myyjät!!!

Vierailija
03.01.2019 |

Jos myyjiä on paikalla niin kiinnostaisi tietää mikä saa teidät epäilemään potentiaalista asiakasta kaupassa niin että alatte kyttäämään häntä? Hyvin yleistä ainakin omalla kohdallani on se, että kun menen kauppaan katselemaan niin viimeistään 5 minuutissa tulee joku myyjä muutaman metrin päähän mukamas järjestelemään vaatteita tai tavaroita ja kun vaihdan paikkaa niin pian myyjä tulee perässä ja on taas järjestelevinään jotain. Tämä on alkanut pikkihiljaa ärsyttämään ihan todella!

Kiinnostaisi tietää, johtuuko se asiakkaan ulkonäöstä (köyhän näköinen), käytöksestä vai mistä? Vai näiden yhdistelmästä?

Itse olen mielestäni ihan tavallisen näköinen keski-ikää lähestyvä nainen ja etenkin Sokoksella ja ns. hienommissa liikkeissä myyjät kyttäävät (ei puhettakaan että tulisivat esim. kysymään voivatko olla avuksi) ja näin on ollut jo vuosia. Tämän seurauksena ostan netistä entistä enemmän jatkossa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa sanoa, minä olen köyhä ja näytän myös siltä kulahtaneissa ja yleensä hiukan rikkinäisissäkin vaatteissani, mutta ei vielä kukaan ole touhujani kaupassa kytännyt. Mahdatko käyttäytyä jotenkin erikoisesti?

Osa meistä voi käyttäytyä erikoisesti, senhän ei pitäisi olla syy tulla vainotuksi? Onnea vaan sulle tosi-normaali, parempi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan