Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutko omakotitalossa? Saammeko tulla teidan pihaanne leikkimaan ja keinumaan, kun teilla nayttaa olevan niin viihtyisa piha?

Vierailija
13.05.2006 |

Eihän se siitä kulu!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan muiden pihoille, niinhän ne muutkin tekevät!

Vierailija
2/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellette sitten omista koko kerrostaloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se toimii ainakin täällä meillä päin.

Vierailija
4/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja leluja teillä. Ja voisitte tarjota jotain välipalaa ja voisin vaihtaa teillä lapseni vaipankin jos päästätte sisälle

Vierailija
5/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tätä ei voi verrata. Omakotitalo on henkilökohtainen juttu. Mutta kerrostalo/rivitalo on yhteinen muiden kanssa.

Vierailija
6/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä rivitalopiha? Onko se vapaata aluetta? Missä menee raja, saako esim. kuusiasuntoiseen rivitalopihaan mennä leikkimään omin luvin? Vai riittääkö, että on paritalo? Vai onko kyseessä jokin uusi direktiivi, että jos asunnot ovat päällekkäin, on niiden piha-alue yleistä aluetta, eivätkä ne ole vanhan käytännön mukaan omistajiensa eli rahoittajiensa hallinnassa?

Vierailija
7/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän Piha on tarkoitettu vain meidän perheelle. Korkeintaan mummo ja vaari saa tulla. Meidän piha ja lelut kuluisivat muuten liikaa. Me ei haluta tutustua keneenkään. Inhotaan vieraita ihmisiä. Ja sisälle ette myöskään tule. Se on vain perheenjäsenille.

Vierailija
8/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen omistaa se taloyhtiä ja ei todellakaan mikään yleinen puisto. Sen kunnostuksen ja muutkin kulut joutuvat maksamaan talon asukkaat.

Vierailija
9/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei saa mennä vaikka tuntisi jonkun talosta, ainostaan jos on kylässä käymässä niin silloin.

Muulloin kenellläkään talon ulkopuolisella ei ole asiaa kerrostalon pihalle, jos sellaisia siellä tavataan , heidät saa poistaa, ja jos ei usko, poliisi auttaa.

Vierailija
10/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole yleisiä leikkialueita

Vierailija
11/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ette kyllä tule. Jos teillä on jotain asiaa ja olemme itse pihalla, voi tulla siinä tapauksessa pihalle ettei tarvitse tontinrajalta huutaa. Mutta oleskelemaan ette tule. Hankittiin omakotitalo juuri oman pihan ja oman rauhan takia. Jos kutsumme teidät, niin silloin toki tervetuloa.

Vierailija
12/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsia vaan sopuisasti leikitään!

Kyllä meidän omakotitaloalueella lapset sujuvasti juoksee toisten pihoilla, miten niitä voisi estellä?

Ja meidän pihalle saa tulla, on sovittu naapureiden kanssa että vapaa pääsy silloin kun ollaan itse pihalla.

Vierailija
13/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalo on eri asia. Meillä ei ole henkkoht. omaisuutta kerrostalon pihalla mutta omakotitalossa asuessa meillä oli. Ei meitä haittaa jos meidän pihalle tulee leikkimään, tosin kysyminen on kohteliasta. Ei mua haittaa et lapsilla on enemmän leikkikavereita.. Omakotitalossa asuessa maksoin tosin enemmän, siitä pihasta nimenomaan..

Vierailija
14/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka ette ole kotonakaan ja tuon kaverinikin

Vierailija
15/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla kustannetaan pihalle leikkitelineet ja huoltoyhtiöt jne.

Piha on tarkoitettu asukkaille ja heidän vieraillensa. Ei tuikituntemattomille ihmisille, joita kukaan taloyhtiössä ei tunne eikä ole pyytänyt tulemaan leikkimään/oleilemaan pihalle.

Vierailija
16/23 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa oma piha, niin tiedät paljonko maksaa!

Vierailija
17/23 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivitalon piha on taloyhtiössä asuvien yksityisalue, takapiha toki itse kunkin yksityisalue ja kerrostalon piha siinä talossa/taloyhtiössä asuvien yksityisalue, MUTTA jokaisella on oikeus tuoda/kutsua yksityisalueelleen vaikka leikkikaveri/-kavereita.

Olen itse kauan istten asunut kerrostalossa, jossa häpesin oman talon mummum puolesta, joka ajoi eräänkin tytön syntymäpäivävieraat pois pihakeinusta. Ja sitä samaan taloyhtiöön, mutta viereissä talossa asuvaa, joka huusi ikkunasta ja ajoi lapsia pois pihasta. Ei kerrostalonkaan piha niin yksityinen ole, että pitää ajaa pois, jos ei haitaksi ole, vaikka sitten olisikin eksynyt naapuripihalta satunniasesti toiselle.

Vierailija
18/23 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Mielestäni tätä ei voi verrata. Omakotitalo on henkilökohtainen juttu. Mutta kerrostalo/rivitalo on yhteinen muiden kanssa.

Vierailija
19/23 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän omallle pihalle ei kyllä ke´llään pitäisi olla mitään asiaa, vaikka meillä onkin keinut ja liukumäki pihassa

Vierailija
20/23 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just saannu pihan laitettua oiken ihanaksi. En taho vieraiden mukuloita sotkemaan ja tallomaan nurmikolle.