Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö mikä tässä koko facebook -tykkäys-paskassa on oikeesti paskaa?

AndyMcCoys
03.01.2019 |

itse en paina tykkäys-nappia koskaan koska se on teeskentelyä
ja paskinta paskaahan on se jos laitat jollekin kaverille viestin tai hyvän you tube videon jostain musasta niin saat peukutuksen tai tykkäyksen sekunnissa vastaukseksi, vaikka kukaan ei oel voinut sekunnissa edes lukea viestiäsi tai katsella videota

olin yhden kaverin luona kerran jossain ja hän avasi netin ja painoi automaattisesti tykkäysnappia kaikkiin kavereidensa postauksiin, sanoin että "ethän sä ees lue noita!"

niin

kyllä tää pian Pedon ajaksi muuttuu ja helvetiksi maan päällä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tykkäyksestä ei voi tykätä!!!

Vierailija
2/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskemmat fiilikset facesta tulee kuin täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook vieraannuttaa vaan ihmiset toisistaan. Inhoan kyseistä foorumia. Käyn tsekkaamassa tärkeät uutiset erääseen asiaan liittyen.

Vierailija
4/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ikinä tykkäysnappia, onko liitetty joku sydämen kuva tai jotain? Pitäisikö se vaihtaa kieleksi?

Vierailija
5/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMccoy

Vierailija
6/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sitä on käyttää? Itse en ole tajunnut vieläkään, mistä jäisin paitsi.

Vierailija
7/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tää oli hyvä aloitus ja kunnolla fundeerattua. Ollaan tosiaan liukkaalla polulla, me ihmiset & somehörhelöt.

Yxkin kamu elää niin tosissaan toispuoleisessa, että siitä voisi tehdä oman somekanavan. Täysin valmista viihdettä olisi, keräisin vain rahat ( ja pahat). : D

Vierailija
8/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden vuoden lupaukseni oli raitistua ja lopettaa koko netti, no raittius on pitänyt jo 2 päivää mut netti tulee aukaistua uteliaisuudesta liian usein  ja musan kuuntelu, huomenna kävelylle