Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH-aidit! Jarjestatteko huomenna aitienpaivan pienille lapsillenne, vai jaako teilla paiva noteeraamatta, kun ei ole isaa kotona lapsia auttamassa?

Vierailija
13.05.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoivat tosin tekemänsä kortit eilen, kun eivät malttaneet odottaa. Lupasivat tehdä aamiaisen mulle. Lapset siis 5-v ja 3-v

Vierailija
2/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloon miestä tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taidetaan jättää väliin allergiaoireiden takia. Lapset tekivät tarhassa mulle korut.

Vierailija
4/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän voi sen tehdä ;)

Lupasin laittaa sille kellon soimaan aamulla ennen lastenohjelmien alkua ja hän saa itse kattaa herkut pöytään ja laittaa kahvia tulemaan ;) Ja sitten tulla herättämään minut (tosin herään varmaan siihen ryminään, mutta täytyy vissiin teeskennellä nukkuvaa..) ja tuoda hoidossa tekemänsä lahjan ;)

Ja lapsi oli aivan onnesta soikeana kun saa tehdä tuon kaiken ;)

Vierailija
5/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh-tuttavani (kauhea lokerointi) ei anna lapsilleen mahdollisuutta äitienpäivään. Lapset ovat olleet usein isällään silloin eivätkä pääse edes kaikkia isoäitejä tervehtimään. Minusta äitienpäivä on yhtä paljon lasten kuin äidinkin juhlapäivä. -ap

Vierailija
6/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vasta alle kaksivuotias, joten ei juhlan päälle ymmärrä. Varmaan aika tavanomaisesti päivä menee.

Mummolassa käytiin jo tänään kakkukahveilla ja annettiin mummolle lahja.

Vierailija
7/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna 3 v halusi itse tehdä mulle aamiaisen. Leipä palanen, iso kasa margariinia keskellä leipää ja monta siivua makkaraa. Sitten oli kahvi odottamassa (lupasin, että saa itse tehdä, kun niin halusi, mutta ei saanut lupaa tietenkään kaataa pannusta - kuumaa). Voi jeesus, vaikka laitoin 2/3 maitoa, oli vahvaa kuin mikä. Mutta juotava oli, ja kehuttava :).

Vierailija
8/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlita. Jotain pientä kuitenkin.

Vierailija
9/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki hoidossa kortin ja on käynyt mummin avustuksella kaupassa ostamassa mulle yllärin ihan omilla rahoilla. En odota aamulla mitään aamupaloja ym tosin se vasta ylläri oliskin jos sellaisen tekisi. Lisäksi ollaan yhdessä tehty kortit ja ostettu lahjat mummoille ja käydään heillä kyläilemässä. Eipä meillä ole koskaan äitienpäivän viettoon miestä tarvittu. Me ollaan aina vietetty omanlaisemme äitienpäivä ja ihan tyytyväisiä ollaan oltu.