Mitä tämä viesti tarkoittaa? Pettikö mies?
Löysin miehen puhelimesta viestin kaverilleen. Se meni jotenkin näin: "ne meidän jutut meni jo liiankin privaatiksi. Kehuin sitä kauniiksi ja olin muutenkin supliikki. Sitten tanssilattialla oltiin jo liian lähellä toisiamme ja oli pakko lähteä siitä pois. Oma muija samoissa bileissä ni ei onnistu tollaset leikit. Sano sille terveisiä, oli kuuma kissa."
Mitä ihmettä tosta pitäis ajatella? Olisko mies siis pettänyt jos en olis ollu samoissa juhlissa? Onko pettänyt jo aiemmin? En tiedä mitä tehdä, auttakaa...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Luin miehen puhelinta, koska en luota häneen, aiemmin tekstaillut toisille naisille.. Mutta en arvannut että pettäisi ihan oikeasti.. Meillä kaksi pientä lasta, erotakaan en haluaisi, mitä teen? Ap
Sinä et luota mieheen, eikä miehen kannata luottaa sinuun. Jos et halua erota, niin sitten vain kärsit tilanteesta. Teidän suhde ei tuosta paremmaksi muutu, etkä väkisellä miehestä hyvää saa tehtyä. Hän pettää, jos haluaa.
Luottamus on suhteen tärkein koossa pitävä voima. Jos sitä ei ole, ei ole paljoa mille rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tämäkin sikamiestarina menee mammoille läpi puhelimentutkimisineen.
Miksi sinulla ei ole omaa elämää? Hoet provoista, sikamiehistä ja fantasioista täällä päivästä toiseen. Miten päädyit tuohon tilaan?
En ole ainoa joka täällä on kyllästynyt miesvihapaskasatuihinne. Mikä sinun agendasi on puolustella miesvihan lietsomista?
Öööh, huudat vain samoja juttuja ketjussa kuin ketjussa. Se ei kovin paljon vaadi. Miksi jumitat?
Kyllä te a*at olette niin kiinni niissä miehissänne. Eikös ole ollenkaan omaa elämää? Koko ajan pohditte pää punaisena: pettikö, meinasiko pettää, tai onko mitään mahdollisuutta seurata ukkoa 24/7? Minun mies, minun mies, minun. Olen sen ihan itse saanut, ei saa muut katsoakaan, hus pois, se on minun mieeesss.
Tajutkaa jo a*at, ei se Jorma-Uolevi ketään kiinnosta. Liian beige.
Ei se pettäminen eli silloin tällöin vieraissa käynti ole paha juttu. Pelkkää lihan lätkytystä.
Pahempi on, jos se puoliso ihastuu/rakastuu toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole omaa elämää? Hoet provoista, sikamiehistä ja fantasioista täällä päivästä toiseen. Miten päädyit tuohon tilaan?
En ole ainoa joka täällä on kyllästynyt miesvihapaskasatuihinne. Mikä sinun agendasi on puolustella miesvihan lietsomista?
Hei järki käteen nyt. Jos yksi nainen epäilee miehensä pettävän se ei ole mitään miesvihan lietsomista. Vaikka se olisi provo. Sen sijaan nää teidän päivittäiset ulinat suomalaisten naisten kamaluudesta yhtenä isona laumana, se on naisvihan lietsomista.
"Vaikka olisi provo".
Miksi tätä pitää sitten hokea joka toisessa ketjussa? Olet niin matto märkänä näistä jatkuvista saduista, että ei ole edes väliä onko ne enää edes totta?
Jos kirjoittelisin joka päivä palstalle sikamaisista puerto ricolaismiehistä, niin et alkaisi epäilemään tarinoiden aitoutta?
Mutta palstamamman puhelimen tutkiminen menee aina läpi ?
En enää ihmettele miksi suomalaisnaiset eivät ole koskaan saaneet mitään merkittävää aikaan.
Joo-o. Itse otan jatkossa sen linjan, että ilmiannan kaikki tällaiset kommentit. Ehkä ketjuista tulee parempaa luettavaa, kun ulisijat saadaan pois. Pysyvä banni olisi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei järki käteen nyt. Jos yksi nainen epäilee miehensä pettävän se ei ole mitään miesvihan lietsomista. Vaikka se olisi provo. Sen sijaan nää teidän päivittäiset ulinat suomalaisten naisten kamaluudesta yhtenä isona laumana, se on naisvihan lietsomista.
"Vaikka olisi provo".
Miksi tätä pitää sitten hokea joka toisessa ketjussa? Olet niin matto märkänä näistä jatkuvista saduista, että ei ole edes väliä onko ne enää edes totta?
Jos kirjoittelisin joka päivä palstalle sikamaisista puerto ricolaismiehistä, niin et alkaisi epäilemään tarinoiden aitoutta?
En enää ihmettele miksi suomalaisnaiset eivät ole koskaan saaneet mitään merkittävää aikaan.
Ei hyvää päivää. Vähän suhteellisuudentajua nyt mies. Tarvisit todella kovasti raitista ilmaa.
Ihmettelen vastauksia, koska oikeasti onhan toi paha paikka. Ap, millainen keskusteluyhteys teillä on miehen kanssa? Mitä jos kuitenkin keskustelisit hänen kanssaan ja kyselisit pelisäännöistä? Alkaisin kyllä katselemaan omaa asuntoa. Ei se miehen isyys eroon pääty, mutta av(i)omiesmeiningit ovat tainneet tulla päätökseensä. Käsittämätöntä puhetta omasta kumppanistaan. Mitä mies on aiemmin tehnyt? Ei jatkoon.
Mitä aloittaja saa näistä miesvihatarinoistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaikka olisi provo".
Joo-o. Itse otan jatkossa sen linjan, että ilmiannan kaikki tällaiset kommentit. Ehkä ketjuista tulee parempaa luettavaa, kun ulisijat saadaan pois. Pysyvä banni olisi paikallaan.
Onhan se kamalaa kun hyvä miesvihaketju pilataan faktoilla. Bannita ihan sitä omaa alatumputusaukkoasi
Oih, kylläpä uli on tänään nokkelalla päällä :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä SINÄ saat näistä jankkauksistasi? Oletko vähän yksinkertainen kun et osaa mitään muuta kuin jankuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä SINÄ saat näistä jankkauksistasi? Oletko vähän yksinkertainen kun et osaa mitään muuta kuin jankuttaa?
Miesvihaketjujen suurkuluttajalla menee tunteisiin? Jaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketjujen suurkuluttajalla menee tunteisiin? Jaksuja
Sulla on kyllä niin köyhä sanavarasto, että en tiedä itkeäkö vai nauraa. Taidan nauraa :D
Siinä kohtaa kun kirjoittaa noin ikävään sävyyn puolisostaan, niin jotain on jo lähtökohtaisesti pielessä. En ymmärrä miehiä, jotka eivät tajua lopettaa ennemin suhdetta kuin lähtevät pettämään. Pesää saa helpommalla reilusti sinkkuna kuin varattuna. Ymmärrän myös puhelimen katsomisen todella hyvin, vaikka se on palstalla monen mielestä ehdoton no-no. Olen itsekin muutaman kerran saanut asiat päätökseen, kun olen valehtelevan puolison kuuntelemisen sijaan vain katsonut hänen puhelintaan.