Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miehiä....Onko nämä naiset mielestänne hoikkia?

Vierailija
02.01.2019 |

Mies jota olen nyt tapaillut on kohtalaisen urheilullinen ja tehnyt selväksi ettei tykkää yhtään seksuaalisessa mielessä lihavista naisista, ja seksikäs nainen on hoikka nainen. Ylimääräistä on jos istuessa tulee vatsamakkaroita jne.
Noh, ei siinä mitään hänen mielestään olen hoikka/laiha ja ilmeisesti sopiva, vaikka joskus leikillään onkin huomauttanut ettei suklaata sopisi syödä enempää ettei perse leviä....MUTTA hämmentävää on että hän kuitenkin saattaa tuosta tiukasta kriteeristään huolimatta pitää mielestäni jo hieman pyöreitäkin naisia yhtä lailla seksikkäinä, suunnilleen sellaisia kuten kuvissa alla...luulisi että heidän kokoisilleen tulisi vatsamakkaroita istuessaan, kun niitä tulee itsellenikin jos lihon joitakin kiloja. Kysynkin nyt että ovatko mielestänne kuvan naiset hoikkia?
...ja jos ovat niin miksi hitossa mun pitää pysytellä nolla kokoisena ollakseni seksikäs jos toiset naiset voivat olla seksikkäitä mua arvioltaan 15 kiloa painavampinakin?!

https://comps.canstockphoto.com/beautiful-plump-young-woman-picture_csp…

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41zv72YAlJL.01_SL500_…

https://i.pinimg.com/originals/d6/ee/e2/d6eee2e053289db25ca94f71d5d2827…

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte näitä paskoja miehiä, kun parempaaki on varmasti tarjolla :D

Vierailija
62/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ ikäisenä huomaan, että se mikä on meille ja lääkäreillekin normaalipainoinen nainen, on nuorille "lihava".

Selvästi nuoret eivät enää osaa hahmottaa tervettä naisellista vartaloa, koska nimenomaan jos naisella on muodokas kroppa (runsaat rinnat, lantio ja reidet), se sekoitetaan ylipainoon -- vaikka vyötärö olisi todella kapea eli se klassinen tiimalasi.

Nuorista näköjään hoikka onkin leveäharteinen, kapealanteinen ja suhteessa leveävyötäröinen nainen.

Ei osata nähdä että nimenomaan naisilla on toisistaan hyvin paljon poikkeavia vartalon malleja. Se, että vain yksi ainut vartalonmalli valitaan ainoaksi "oikeaksi" on todella haitallista ja väärin kasvavia tyttöjä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi todellakaan lihavia ole ainakaan eka :D

Eihän sitä kysyttykään, vaan että ovatko hoikkia. Mielestäni eivät ole.

Vierailija
64/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisen silmin nuo kuvien naiset ovat naisellisia, kauniita, pitkähiuksisia, kunnon rintavarustus kaikilla ja vyötärökin löytyy. En yhtään ihmettele jos miehet ihailevat tuon näköisiä naisia. Mutta se on sitten eri asia mitä ap kannattaa tehdä miestekeleensä kanssa.

Vierailija
65/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jota olen nyt tapaillut on kohtalaisen urheilullinen ja tehnyt selväksi ettei tykkää yhtään seksuaalisessa mielessä lihavista naisista, ja seksikäs nainen on hoikka nainen. Ylimääräistä on jos istuessa tulee vatsamakkaroita jne.

Noh, ei siinä mitään hänen mielestään olen hoikka/laiha ja ilmeisesti sopiva, vaikka joskus leikillään onkin huomauttanut ettei suklaata sopisi syödä enempää ettei perse leviä....MUTTA hämmentävää on että hän kuitenkin saattaa tuosta tiukasta kriteeristään huolimatta pitää mielestäni jo hieman pyöreitäkin naisia yhtä lailla seksikkäinä, suunnilleen sellaisia kuten kuvissa alla...luulisi että heidän kokoisilleen tulisi vatsamakkaroita istuessaan, kun niitä tulee itsellenikin jos lihon joitakin kiloja. Kysynkin nyt että ovatko mielestänne kuvan naiset hoikkia?

...ja jos ovat niin miksi hitossa mun pitää pysytellä nolla kokoisena ollakseni seksikäs jos toiset naiset voivat olla seksikkäitä mua arvioltaan 15 kiloa painavampinakin?!

https://comps.canstockphoto.com/beautiful-plump-young-woman-picture_csp…

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41zv72YAlJL.01_SL500_…

https://i.pinimg.com/originals/d6/ee/e2/d6eee2e053289db25ca94f71d5d2827…

Ootko vanhaki ?  

Vierailija
66/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi miestä ei muutama liikakilo häiritse. Naisellinen nainen, mukava ja lämmin viehättää.

Ylipainoisuus eivät ole mitenkään erityisen naisellista eikä seksikästä eikä tee kenestäkään automaattisesti kurvikasta/muodokasta, riippuu ihan miten se pläski kroppaan luonnostaan asettuu. Hoikan naisen iho tuntuu sitäpaitsi lämpimämmältä kuin lihavan, useimmiten.

Siitähän ei ole kyse vaan siitä, että muutama liikakilo ei vielä naisesta tee epäviehättävää jos nainen on muuten naisellinen ja mukava.

T. Mies 44v

Mutta oisko se nainen vieläkin paremman näköinen jos niitä muutamaa ylimääräistä kiloa ei olisi?...hmmm

Siitähän ei ole kyse.

Vierailija
67/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oma mieheni sanoo hoikkavartaloisiksi naisia, joilla on jo ihan puntarinkin mukaan varmasti ylipainoa. Ehkä miehet ajattelevat hoikkuuden jotenkin ihan eri tavalla, en tiedä.

"Oikea" vyötärö-lantiosuhde se niiden huomion kiinnittää.

Näin on. Painoa 92kg. Vyöyärö 70cm. Lantio 115cm.

Vierailija
68/73 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse miehenä ihmettelen tätä joidenkin miesten pakkomiellettä hoikkuuteen. Toki iso ylipaino on eri juttu, mutta ihmisille yleensä kertyy painoa iän myötä. Ei kaikille, mutta suurimmalle osalle. En mä itsekään nyt nelikymppisenä miehenä mikään kukkakeppi ole. Mutta ainakaan itselleni naisen elopaino ei ole mikään kuolemanvakava kysymys. Viehättävyys on paaaaljon moninaisempi juttu, kuin joku yksittäinen tekijä.

Vierailija
69/73 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että et pidä tuosta arvostelusta, voisitko lopettaa. Omituista käytöstä häneltä! Yrittää

saada sinut alistetuksi ja nöyräksi, pelkää menettävänsä sinut. Päätä että et anna hänen enää latistaa sinua!

Jos siitä seuraa ero niin taitaisipa olla parasta mitä sinulle voi tapahtua. Kunnollisia miehiäkin on olemassa!

Vierailija
70/73 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siltikin se olisi ristiriitaista, jos kuitenkin toiset naiset kelpaavat myös vähän tuhdimmassa kunnossa. En kyllä ymmärrä minäkään.

Ne toiset naiset ovat tarpeeksi hyvännäköisiä ollakseen viehättäviä vähän tuhdimpanakin. Jos ei ole erityisen nätit kasvot ja vielä rasva kerääntyy vääriin paikkoihin niin ei parane lihoa.

Vierailija
71/73 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset helposti eroon siitä syömällä suklaata. Win-win.

Ja muuttumalla "laihaksi" punkeroksi.

Vierailija
72/73 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siltikin se olisi ristiriitaista, jos kuitenkin toiset naiset kelpaavat myös vähän tuhdimmassa kunnossa. En kyllä ymmärrä minäkään.

Ne toiset naiset ovat tarpeeksi hyvännäköisiä ollakseen viehättäviä vähän tuhdimpanakin. Jos ei ole erityisen nätit kasvot ja vielä rasva kerääntyy vääriin paikkoihin niin ei parane lihoa.

Samaa mieltä, monet hyvinkin ylipainoiset ovat kasvoiltaan kauniita, tasainen iho, kauniit silmät, hymy, hiukset.

Vierailija
73/73 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silotelluissa kuvissa ja mietityissä asennoissa nuo naiset näyttää ihan ok, mutta livenä olisivat luultavasti liian pulskia ja lyhyitä vaativaan makuun.