Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Rita Tainola Suomen Gislaine Maxwell?

Vierailija
18.07.2026 |

Järjesti Linda Lampeniuksen seksirikollinen Nygårdin talolle ja Nygård yritti saada Lindan Bahaman talolleen. Onneks Linda ei mennyt. Keitä muita tyttöjä lienee järjestänyt Nygårdille? Hyi helvetti. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meni kyllä maku koko Tainolasta, kun kuunteli Ylen draaman Lampeniuksesta. Ja miten se aina kehui sitä limaista Nygårdia. 

Vierailija
2/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on egoisti ja täysi kokovartalokyrpä.

Jokainen Helsingin ravintolatyöntekijä tietää tämän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira puolusti kiivasti Nygårdia, joka oli ikäänkuin Airan pikkuveli. Nygård oli taitava sumutuksessaan. Tainola taas on kova muija. Hän kehuu omaa ulkonäköään, että ei ole seinästä revityn näköinen. Ja aina muistaa mainostaa  miten itse Gaddafi olisi halunnut beduiiniteltassa uida hänen pikkuhousuihinsa. Millaisia mietteitä lienee Tanjalla? Seiskassa oli aikoinaan isot jutut Nygårdin ja Vienosen romancesta. Molemmilla ainakin isot tukat, siis silloin. 

Vierailija
4/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja muutama muukin palvelualalla ollut. Hyvä kun asia tulee vihdoinkin laajempaan julkisuuteen.

Vierailija
5/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lähisukua Ridge Forresterille tai Teemu Selänteelle? Onko ne kolme sisaruksia?

Vierailija
6/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen eukko x-päivitystensä perusteella eikä taatusti tunne katumusta. Nauttinut miljonäärien kestityksestä ja mahdollistanut kaikenlaista. Miten ei ole joutunut vastuuseen?

Vierailija
7/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aira puolusti kiivasti Nygårdia, joka oli ikäänkuin Airan pikkuveli. Nygård oli taitava sumutuksessaan. Tainola taas on kova muija. Hän kehuu omaa ulkonäköään, että ei ole seinästä revityn näköinen. Ja aina muistaa mainostaa  miten itse Gaddafi olisi halunnut beduiiniteltassa uida hänen pikkuhousuihinsa. Millaisia mietteitä lienee Tanjalla? Seiskassa oli aikoinaan isot jutut Nygårdin ja Vienosen romancesta. Molemmilla ainakin isot tukat, siis silloin. 

toihan just on seinästä revityn näköinen tai ei minkään näköinen enemmänkin. ei silleen, niin olen itsekin :D toki mulla ei ole tarvetta sillä julkisuudessa keulia.

Vierailija
8/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja on nähnyt ja kokenut kaikenlaista. Harmi ettei ole kertonut julkisuudessa mitään. Hänellä tosiaan oli suhde nygårdiin ja Mitähän kaikkea siinäkin tapahtui.

Vierailija
9/9 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, tämän joutuu moni oppimaan karuimman kautta että suurin uhka joissakin tilanteissa ovat naiset, jotka ovat valmis myymään muut naiset alta murto-osasekunnin. Joillakin on solidaarisuutta ja toisilla ei todellakaan. Kunnon seurapiiri.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi