Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miehiä....Onko nämä naiset mielestänne hoikkia?

Vierailija
02.01.2019 |

Mies jota olen nyt tapaillut on kohtalaisen urheilullinen ja tehnyt selväksi ettei tykkää yhtään seksuaalisessa mielessä lihavista naisista, ja seksikäs nainen on hoikka nainen. Ylimääräistä on jos istuessa tulee vatsamakkaroita jne.
Noh, ei siinä mitään hänen mielestään olen hoikka/laiha ja ilmeisesti sopiva, vaikka joskus leikillään onkin huomauttanut ettei suklaata sopisi syödä enempää ettei perse leviä....MUTTA hämmentävää on että hän kuitenkin saattaa tuosta tiukasta kriteeristään huolimatta pitää mielestäni jo hieman pyöreitäkin naisia yhtä lailla seksikkäinä, suunnilleen sellaisia kuten kuvissa alla...luulisi että heidän kokoisilleen tulisi vatsamakkaroita istuessaan, kun niitä tulee itsellenikin jos lihon joitakin kiloja. Kysynkin nyt että ovatko mielestänne kuvan naiset hoikkia?
...ja jos ovat niin miksi hitossa mun pitää pysytellä nolla kokoisena ollakseni seksikäs jos toiset naiset voivat olla seksikkäitä mua arvioltaan 15 kiloa painavampinakin?!

https://comps.canstockphoto.com/beautiful-plump-young-woman-picture_csp…

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41zv72YAlJL.01_SL500_…

https://i.pinimg.com/originals/d6/ee/e2/d6eee2e053289db25ca94f71d5d2827…

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuvan naisista on seksuaalisesti epäviehättäviä, liikaa ylipainoa.

t. m32

Vierailija
2/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta oikein miltään muulta kuin vallankäytöltä parisuhteessa. Se on pelkästään itsestäsi kiinni suostutko sellaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole logiikkaa, mutta enpä kyllä itse seurustelisi miehen kanssa, joka suoraan ilmoittaa kilorajan, johon suhde päättyy.

Vierailija
4/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pidän kuvan naisia viettävinä, mutta hoikkia he eivät ole.

Vierailija
5/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vaikea alkaa puhumaan joidenkin naisten hoikkuudesta tms. kun päällimmäisenä tulee sääli sinua kohtaan, kun suostut seurustelemaan kyseisen miehen kanssa.

Vierailija
6/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole naiset hoikkia, mutta muuten kyllä viehättäviä. Aika moni mies tykkää jos on hieman muotoja. Miehesi asenne on outo, en lähtisi kovin nopeasti sitoutumaan ennen kuin olet paremmin perillä hänestä.

Vierailija
7/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset helposti eroon siitä syömällä suklaata. Win-win.

Vierailija
8/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa oo muusta kyse kuin sun kontrolloimisesta, mies ruokkii epävarmuuttasi toisaalta huomauttelemalla syömisistäsi ja toisaalta kuolaamalla kuitenkin kurvikkaampien naisten perään. Ällöttävä äijä, vaihtoon.

Mun ystävän ex teki tuota ihan samaa, haukkui kokoa 32/34 olevaa avovaimoaan läskiksi ja käytti tätä kontrollointikeinona. Toisaalta oli jatkuvasti kehunut minua (olen kokoa 40 ja vatsamakkaroita todellakin on) tälle ystävälleni että mikset sinä ole tuommoinen kuin Sini (nimi muutettu), mikset pukeudu samoin, miks et oo niin naisellinen jne. Eli kyse ei tosiaan ole mistään muusta kuin sun epävarmuuksien ruokkimisesta, älä lähde tuohon mukaan! Vaan lähde suhteesta.

Vierailija
9/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi miestä ei muutama liikakilo häiritse. Naisellinen nainen, mukava ja lämmin viehättää.

Vierailija
10/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytellä nollakokoisena? Kuulostaa siltä että et luonnostasi ole sellainen, älä pysyttele, ei se ole aikuisen naisen paino.

Miksi ihmeessä olet tuommosen pösilön kanssa? Mun olis todella vaikeaa ja alkaisin pelkäämään ja ahdistumaan parista kilostakin. Entäs mahdollinen raskaus? Jos sairastuu tai lääkkeet lihottaa?

Suurimmalla osasta miehiä ei muuten ole minkäänlaista realistista käsitystä naisten painosta. Muakin veikataan aina 5-7 kiloa pienemmäksi mitä olen ja iästäkin muistetaan 10 vuotta. Ei niitä kannata kuunnella.

Vierailija
11/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jäisi suhteeseen, jossa toinen jatkuvasti huomauttelee ulkonäöstäni tai mistään muustakaan. Se on todella inhottavaa. Eksällä oli tapana huomautella monista asioista, ja lisäksi puhui aika rumasti itsestäänkin. Ei sitä jaksanut kuunnella, vaikka muuten suhde oli hyvä ja mies ihana. Mutta tuo huomauttelu...

Vallankäyttöähän tuo on, älä alistu siihen. Vaikka olisit todella sporttinen, timmi ja hoikka, niin hän keksisi huomautella syömisistäsi, ulkonäöstäsi, vaatteistasi, hampaistasi, nenästäsi... Aina jotain huomauteltavaa löytyy.

Mutta muutenkin tuntuu että nykyisin on aivan sekaisin käsitteet laiha, hoikka, normaali, pyöreä ja lihava.

Lihavaa (niin ulkonäöllisesti kuin painoindeksin mukaan) sanotaan hoikaksi jos hän vain on lyhyt. Siis 152 cm 65 kg keskivartalolihava ihminen on "hoikka". No ei kyllä ole. "Pienikokoinen". No ei ole, vaan lyhyt ja lihava. Uusi BMI hänellä 29,67, vanha BMI 28,13, eli hän on melkein merkittävästi lihava.

Minä taas olen monen mielestä anorektinen ja alipainoinen ja liian laiha, kun olen kapea ja suora, muodoton, 162 cm 53 kg. No en ole kyllä alipainoinen, anorektinen, enkä edes laiha! Hoikka, kun vyötärökin on 72 cm, lantio 90 cm, pienet rinnat. Kyllä. Olen muodoton. Mutta en plösö. BMI 20,63, eli ei mikään alipaino.

Lievästi ylipainoinen on nykyisin normaali, kun lihavuus on niin yleistä. Pyöreä on todella lihava, ja oikeasti lihavista ei puhuta, hys hys... Tai ehkä jotkut sanovat "muodokas", vaikka todellisuudessa merkittävästi lihavat ovat muodottomia.

Vierailija
12/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivan kokoisia ja varmasti monen miehen mielestä kauniita ja kivan muodokkaita kuvan kaikki naiset! Olen itse, onneksi, törmännyt vain sellaisiin miehiin jotka tykkäävät kun naisella on muotoja ja pehmeyttä. Koirat ne on luitten perään, ei aikuiset miehet :D Minulta ei ole koskaan mies seuraa puuttunut, olen 57 v muodokas, huom.en kuitenkaan mikään valas, aikuinen nainen, kehuja tulee jatkuvasti, nuorilta ja vanhoilta miehiltä. :) 

Vierailija
13/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mäkään en ymmärrä...olen siis nainen ja linkkien takaa löytyvien naisten kuvat eivät mielestäni olleet ns. hoikkia.

Mutta ap:lle tiedoksi että munkin mies on tuohon tapaan ristiriitainen, että vaikka sanookin et vain hoikat naiset saa viisarin värähtämään, niin silti katsoi salkkareita vain sen Isabellan takia ja Nigellan kokkailuja jne. eivätkä mielestäni kumpikaan mitään erityisen hoikkia naisia ole. Eli oisko tossa ideana joku sellainen ettei halua sen oman naisen lihovan tj? Mutta siltikin se olisi ristiriitaista, jos kuitenkin toiset naiset kelpaavat myös vähän tuhdimmassa kunnossa. En kyllä ymmärrä minäkään.

Vierailija
14/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi miestä ei muutama liikakilo häiritse. Naisellinen nainen, mukava ja lämmin viehättää.

Ylipainoisuus eivät ole mitenkään erityisen naisellista eikä seksikästä eikä tee kenestäkään automaattisesti kurvikasta/muodokasta, riippuu ihan miten se pläski kroppaan luonnostaan asettuu. Hoikan naisen iho tuntuu sitäpaitsi lämpimämmältä kuin lihavan, useimmiten.

Vierailija
15/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, pitää olla pikkasen läski.

Vierailija
16/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki pidän kuvan naisia viettävinä, mutta hoikkia he eivät ole.

Näin juuri.

Vierailija
17/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisuus eivät ole mitenkään erityisen naisellista eikä seksikästä eikä tee kenestäkään automaattisesti kurvikasta/muodokasta, riippuu ihan miten se pläski kroppaan luonnostaan asettuu. Hoikan naisen iho tuntuu sitäpaitsi lämpimämmältä kuin lihavan, useimmiten.

Rasvakerros mahdollistaa estrogeenin tuotannon ja siten kyllä pieni pyöreys on naisellista, laihuus taas enemmänkin yhdistetään kasvuiässä oleviin poikiin. En oikein osaa pitää aikuisena (hetero)miehenä sellaista jota viehättää ns. nollakoko enemmän kuin rehevä, rintava aikuinen nainen.

Vierailija
18/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistu ihmeessä kontrolloitavaksi ja pidä kiinni vaakalukemista ettet menetä ihanaa kumppaniasi. Olet kohdannut todellisen rakastavan miehen. Eikö olekin ihanaa miten hän arvostaa sinun ominaisuuksiasi!

Vierailija
19/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän ei ole kyse vaan siitä, että muutama liikakilo ei vielä naisesta tee epäviehättävää jos nainen on muuten naisellinen ja mukava.

T. Mies 44v

Vierailija
20/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sopivan kokoisia ja varmasti monen miehen mielestä kauniita ja kivan muodokkaita kuvan kaikki naiset! Olen itse, onneksi, törmännyt vain sellaisiin miehiin jotka tykkäävät kun naisella on muotoja ja pehmeyttä. Koirat ne on luitten perään, ei aikuiset miehet :D Minulta ei ole koskaan mies seuraa puuttunut, olen 57 v muodokas, huom.en kuitenkaan mikään valas, aikuinen nainen, kehuja tulee jatkuvasti, nuorilta ja vanhoilta miehiltä. :) 

VMP