Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miehiä....Onko nämä naiset mielestänne hoikkia?

Vierailija
02.01.2019 |

Mies jota olen nyt tapaillut on kohtalaisen urheilullinen ja tehnyt selväksi ettei tykkää yhtään seksuaalisessa mielessä lihavista naisista, ja seksikäs nainen on hoikka nainen. Ylimääräistä on jos istuessa tulee vatsamakkaroita jne.
Noh, ei siinä mitään hänen mielestään olen hoikka/laiha ja ilmeisesti sopiva, vaikka joskus leikillään onkin huomauttanut ettei suklaata sopisi syödä enempää ettei perse leviä....MUTTA hämmentävää on että hän kuitenkin saattaa tuosta tiukasta kriteeristään huolimatta pitää mielestäni jo hieman pyöreitäkin naisia yhtä lailla seksikkäinä, suunnilleen sellaisia kuten kuvissa alla...luulisi että heidän kokoisilleen tulisi vatsamakkaroita istuessaan, kun niitä tulee itsellenikin jos lihon joitakin kiloja. Kysynkin nyt että ovatko mielestänne kuvan naiset hoikkia?
...ja jos ovat niin miksi hitossa mun pitää pysytellä nolla kokoisena ollakseni seksikäs jos toiset naiset voivat olla seksikkäitä mua arvioltaan 15 kiloa painavampinakin?!

https://comps.canstockphoto.com/beautiful-plump-young-woman-picture_csp…

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41zv72YAlJL.01_SL500_…

https://i.pinimg.com/originals/d6/ee/e2/d6eee2e053289db25ca94f71d5d2827…

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan naiset ovat chubby (pyöreä, pullukka).

Ihan söpöjä kyllä, ainakin tuon ikäisinä.

taitavat kuitenkin olla ihan normaali painoisia. normaali paino on vaan niin vääristynyt nykyisessä yhteiskunnassa kun kaikkien pitäisi näyttää fitness-mimmeiltä. 

Vierailija
42/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi miestä ei muutama liikakilo häiritse. Naisellinen nainen, mukava ja lämmin viehättää.

Ylipainoisuus eivät ole mitenkään erityisen naisellista eikä seksikästä eikä tee kenestäkään automaattisesti kurvikasta/muodokasta, riippuu ihan miten se pläski kroppaan luonnostaan asettuu. Hoikan naisen iho tuntuu sitäpaitsi lämpimämmältä kuin lihavan, useimmiten.

Siitähän ei ole kyse vaan siitä, että muutama liikakilo ei vielä naisesta tee epäviehättävää jos nainen on muuten naisellinen ja mukava.

T. Mies 44v

Mutta oisko se nainen vieläkin paremman näköinen jos niitä muutamaa ylimääräistä kiloa ei olisi?...hmmm

Mitä merkitystä sillä on, jos ihminen on ihan riittävän viehättävän näköinen sellaisena kuin on? Miksi pitäisi väkisin muuttaa sellaista, missä ei ole mitään vikaa? Onko parisuhde sinulle sitä, että yrität muokata puolisostasi koko ajan täydellisempää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyetä hyväksymään itsensä, jotta olisi viehättävä. Kokonaisuus mukaanlukien persoonallisuus ratkaisee, eivät kilot.

Naisten ulkonäköä manipuloidaan/arvostellaan/solvataan/sanellaan niin hemmetisti ulkoa päin, että ihmettelen, jos jotkut tytöt/naiset selviävät kolhuitta. Mutta siihen on pyrittävä. Jokainen tietää itse parhaiten, millaisessa kropassa viihtyy, ja jos ei se jollekin kelpaa, niin ole hyvä ja ole ilman.

Jos mies kokee oikeudekseen huomautella toisen painosta, hänen pitää olla itse kaikin puolin täydellinen, ja itsekin kestää saamansa esim. luonnepalaute.

Väitän, että täydellistä ihmistä ei ole, ei miestä, ei naista. Jos joku ilmoittautuu sellaiseksi, on syytä epäillä vaikea-asteista persoonallisuushäiriötä nimeltä narsismi. 

Miksi sun mielestä ihmisen tulee olla itse täydellinen saadakseen huomauttaa toisen painosta? Onko kuitenkin ok huomauttaa toisen puutteellisesta hygieniasta?

Kyllä minusta itsestään huolehtiminen (tietyissä rajoissa) kuuluu onnellisen parisuhteen peruselementteihin. Koskee suhteen molempia osapuolia tasapuolisesti.

Vierailija
44/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse jäisi suhteeseen, jossa toinen jatkuvasti huomauttelee ulkonäöstäni tai mistään muustakaan. Se on todella inhottavaa. Eksällä oli tapana huomautella monista asioista, ja lisäksi puhui aika rumasti itsestäänkin. Ei sitä jaksanut kuunnella, vaikka muuten suhde oli hyvä ja mies ihana. Mutta tuo huomauttelu...

Vallankäyttöähän tuo on, älä alistu siihen. Vaikka olisit todella sporttinen, timmi ja hoikka, niin hän keksisi huomautella syömisistäsi, ulkonäöstäsi, vaatteistasi, hampaistasi, nenästäsi... Aina jotain huomauteltavaa löytyy.

Mutta muutenkin tuntuu että nykyisin on aivan sekaisin käsitteet laiha, hoikka, normaali, pyöreä ja lihava.

Lihavaa (niin ulkonäöllisesti kuin painoindeksin mukaan) sanotaan hoikaksi jos hän vain on lyhyt. Siis 152 cm 65 kg keskivartalolihava ihminen on "hoikka". No ei kyllä ole. "Pienikokoinen". No ei ole, vaan lyhyt ja lihava. Uusi BMI hänellä 29,67, vanha BMI 28,13, eli hän on melkein merkittävästi lihava.

Minä taas olen monen mielestä anorektinen ja alipainoinen ja liian laiha, kun olen kapea ja suora, muodoton, 162 cm 53 kg. No en ole kyllä alipainoinen, anorektinen, enkä edes laiha! Hoikka, kun vyötärökin on 72 cm, lantio 90 cm, pienet rinnat. Kyllä. Olen muodoton. Mutta en plösö. BMI 20,63, eli ei mikään alipaino.

Lievästi ylipainoinen on nykyisin normaali, kun lihavuus on niin yleistä. Pyöreä on todella lihava, ja oikeasti lihavista ei puhuta, hys hys... Tai ehkä jotkut sanovat "muodokas", vaikka todellisuudessa merkittävästi lihavat ovat muodottomia.

152/65 ei ole mitenkään merkittävän lihava, paremminkin pyöreähkö. Itse olen vähän pidempi ja paljon painavampi, 90 kg, ja olen tosiaankin mielestäni täysin muodoton. Sinä et ole anorektinen vaan juuri sopiva. BMI ei kerro aina kaikkea. Anna jokaisen olla mitä on, vaikka lihava. 

Vierailija
45/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia ovat kuvien naiset, näin itse lihavan mielestä ainakin.

Vierailija
46/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muuhun; linkkien naiset eivät ole hoikkia.

Vierailija
47/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyetä hyväksymään itsensä, jotta olisi viehättävä. Kokonaisuus mukaanlukien persoonallisuus ratkaisee, eivät kilot.

Naisten ulkonäköä manipuloidaan/arvostellaan/solvataan/sanellaan niin hemmetisti ulkoa päin, että ihmettelen, jos jotkut tytöt/naiset selviävät kolhuitta. Mutta siihen on pyrittävä. Jokainen tietää itse parhaiten, millaisessa kropassa viihtyy, ja jos ei se jollekin kelpaa, niin ole hyvä ja ole ilman.

Jos mies kokee oikeudekseen huomautella toisen painosta, hänen pitää olla itse kaikin puolin täydellinen, ja itsekin kestää saamansa esim. luonnepalaute.

Väitän, että täydellistä ihmistä ei ole, ei miestä, ei naista. Jos joku ilmoittautuu sellaiseksi, on syytä epäillä vaikea-asteista persoonallisuushäiriötä nimeltä narsismi. 

Tervetuloa tasa-arvon aikaan.

Miehiä on aina saanut arvostella milloin mistäkin. Lyhyydestä, hintelyydestä, liian korkeasta äänestä, pelkuruudesta, naisettomuudesta, menestymättömyydestä ja ties mistä. Sellaisistakin pinnallisista asioista joille ei voi itse mitään.

Ylipaino on epäterveellistä ja sille voi tehdä jotain. Annetaan sanan säilän heilua vain, herrasmieskulttuuri oli patriarkaalinen tapa, nykypäivänä myös naisia saa arvostella vapaasti.

Ettekö te, jotka tykkäätte haukkua kanssaihmisiänne ja nautitte tullessanne haukutuiksi, voisi keskittyä heiluttelemaan sanan säilää keskenänne? Voisitteko kuitenkin pyrkiä noudattamaan normaaleita käytössääntöjä silloin kun ette varmasti tiedä, että vastapuoli suhtautuu haukkumisiin yhtä positiivisesti kuin itse suhtaudutte?

Vierailija
48/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse jäisi suhteeseen, jossa toinen jatkuvasti huomauttelee ulkonäöstäni tai mistään muustakaan. Se on todella inhottavaa. Eksällä oli tapana huomautella monista asioista, ja lisäksi puhui aika rumasti itsestäänkin. Ei sitä jaksanut kuunnella, vaikka muuten suhde oli hyvä ja mies ihana. Mutta tuo huomauttelu...

Vallankäyttöähän tuo on, älä alistu siihen. Vaikka olisit todella sporttinen, timmi ja hoikka, niin hän keksisi huomautella syömisistäsi, ulkonäöstäsi, vaatteistasi, hampaistasi, nenästäsi... Aina jotain huomauteltavaa löytyy.

Mutta muutenkin tuntuu että nykyisin on aivan sekaisin käsitteet laiha, hoikka, normaali, pyöreä ja lihava.

Lihavaa (niin ulkonäöllisesti kuin painoindeksin mukaan) sanotaan hoikaksi jos hän vain on lyhyt. Siis 152 cm 65 kg keskivartalolihava ihminen on "hoikka". No ei kyllä ole. "Pienikokoinen". No ei ole, vaan lyhyt ja lihava. Uusi BMI hänellä 29,67, vanha BMI 28,13, eli hän on melkein merkittävästi lihava.

Minä taas olen monen mielestä anorektinen ja alipainoinen ja liian laiha, kun olen kapea ja suora, muodoton, 162 cm 53 kg. No en ole kyllä alipainoinen, anorektinen, enkä edes laiha! Hoikka, kun vyötärökin on 72 cm, lantio 90 cm, pienet rinnat. Kyllä. Olen muodoton. Mutta en plösö. BMI 20,63, eli ei mikään alipaino.

Lievästi ylipainoinen on nykyisin normaali, kun lihavuus on niin yleistä. Pyöreä on todella lihava, ja oikeasti lihavista ei puhuta, hys hys... Tai ehkä jotkut sanovat "muodokas", vaikka todellisuudessa merkittävästi lihavat ovat muodottomia.

152/65 ei ole mitenkään merkittävän lihava, paremminkin pyöreähkö. Itse olen vähän pidempi ja paljon painavampi, 90 kg, ja olen tosiaankin mielestäni täysin muodoton. Sinä et ole anorektinen vaan juuri sopiva. BMI ei kerro aina kaikkea. Anna jokaisen olla mitä on, vaikka lihava. 

Opettele lukemaan. Sanoinkin että hän ei ole enää hieman ylipainoinen, vaan kilon päässä merkittävästä lihavuudesta, eli melkein merkittävän lihava. Joku BMI 25,4 on vain hieman ylipainon puolella, mutta BMI 29 ei ole enää mikään "vähän pullea". Ja tuota kaveria itseään ahdistaa olla todella pullukka, hän huomaa itse ison eron siihen kun painoi vielä 50 kiloa. Ota huomioon että hän on vain 152 cm. Ja kun hän jotain puhuu jollekin tuosta painostaan, saa kuulla että "höpö höpö, sähän oot niin hoikka ja tollanen pienikokoinen, ei sulla oo mistä laihduttaa". Huhhuh....

Ja omasta mielestäni minun painoni ja kroppani on juuri sopiva, mutta ihmiset ympärilläni jatuvasti ovat sitä mieltä että olen anorektikko ja aivan liian laiha. Eli monilla on kyllä todella pahasti hämärtyneet nämä asiat jos BMI 30 on hoikka ja BMI 21 kuolemansairas anorektikko...

Vierailija
49/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1- kuva on ihan normaali, ei mikään laihoin mutta ei todellakaan lihava.

2- kuva lihavempi kuin edellinen mutta ei mikään näyttävän läski kuitenkaan

3- kuva kaunis ainakin kasvoista ja kyllä kropaltaankin ihan.

Ei laihuus tarkoita kaunista eikä lihava automaattisesti rumaa ja myös niille laihemmille tulee ”vatsamakkaroita” istuessa. Outo mies.

Vierailija
50/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus lie katsojan silmissä tai sitten jotkut tarkoittaa sillä samaa kuin "viehättävä". Näin ainakin päättelin siitä, kun aikoinaan eräs minuun ihastunut mies sanoi minua hoikaksi, huolimatta tuolloisesta 20 kg ylipainostani.

Vierailija
51/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi todellakaan lihavia ole ainakaan eka :D

Vierailija
52/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, että ihmiset ovat parisuhteissa, joissa oma, puolison tai tuttavien paino ja ulkonäkö ovat tavanomaisia puheenaiheita. Luulisi, että elämässä olisi kiinnostavampiakin asioita, joihin keskittyä.

Vierailija
53/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pulleroita kun makaavat sängyssä selällään ja läskit leviää patjalle, se joka on nähnyt tietää.

Vierailija
54/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on hoikka.

Vierailija
55/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole logiikkaa, mutta enpä kyllä itse seurustelisi miehen kanssa, joka suoraan ilmoittaa kilorajan, johon suhde päättyy.

Naisten kiloista valittavilla miehillä on lähes aina itsellään ylipainoa, kaksoisleuka ja riippumaha. Olisi mukavaa olla pulska mies, joka näkee itsensä hoikkana ja hyvännäköisenä. :)

Vierailija
56/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyy todella huolestuttavasti. Tuo on joko tietoista hämmentämistä tai manipulointia tai sitten hän ei käy ihan täysillä. Luulisin, että perimmäinen idea on latistaa sinun itsetuntoasi keinolla millä hyvänsä.

Laita mies vaihtoon tai kadut myöhemmin. Paska ukko.

Vierailija
57/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta ovat normaalin ylärajoilla kuvien naiset. Miesten mielestä "hoikka" voi kai oikeasti olla mitä tahansa, kai kyse on kokonaisuudesta. Jos mittasuhteet on sopushtaiset ja kauniit kasvot + huoliteltu ulkonäkö niin isompi paino ei varmaan haittaa. Sinulla taas isompi paino saattaisi olla epäedullinen miehen mielestä (koska ei ole nähnyt sinua isompana? tai tottunut että olet tietyn kokoinen ja pelkää että lihot = muutut radikaalisti hänen silmissä). Ja no, miehet on muutenkin niin todella epäjohdonmukaisia ulkonäköjutuissa. "ei saa olla silikoneja" mutta kuolataan nyt kutienkin kaikkia silikonipimatsuja. "Ei saa olla isoa takapuolta ja pyöreitä reisiä, pitää olla pieni ja tiukka" = katsotaan nyt kuitenkin sitä nicki minajin pyllyä silmät ja joku muukin kovana... niin jooh. Omalle tyttöystävälle ei sallita tiettyjä asioita mutta muilla naisilla niitä voi toki kuolata ja hyväksyä, logiikka hei...missä se on? Kontrolloinnilta kuulostaa ja sun lyttäämiseltä tai siltä ettei mies oikeesti tajua mistään mitään kun kyse on naisten ulkonäöstä. kuten muutkin sanoneet, nii nen todellakaan jaksais kauan kattella sellasta miestä joka huomauttelis mistään mun ulkonäköön liittyen tai vertaisi mua kehenkään toiseen. 

Tässä on hyvin kirjoitettu miesten ajatusmaailmaa auki. Miehet tykkää myös vaihtelusta naisten suhteen, että vaikka se naismaku olisikin tietyn tyylisiin painottuvaa, niin silti saattaa ihan toisen tyylinenkin alkaa haluttaa tai kelvata paremman puutteessa.

Vierailija
58/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei taida vaan olla yksiavioisia? Halutaan just et se oma vaimo on jossain tietyssä muodissa miellyttääkseen miestä itseään ja samalla katsellaan kumminkin muita naisia ja haaveillaan kaikesta muusta mitä siitä omasta vaimosta puuttuu. Sängyssäkin vaimon lisäksi pitäisi olla pari muuta naista samaan aikaan. Tunne siinä sitten itsesi haluttavaksi ja kelvolliseksi.

Vierailija
59/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hoikkia, laihoista puhumattakaan. Kauniita normaalikokoisia naisia.

Vierailija
60/73 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eivät ole kuvan naiset hoikkia yksikään.