Milloin miehesi ensimmäistä kertaa kertoi rakastavansa sinua?
Millainen tilanne oli kun miehesi ensimmäistä kertaa kertoi rakastavansa sinua? Kauanko olitte olleet yhdessä? :)
Kommentit (86)
Minäkin haluan kuulla! Romantiikan nälkä iski :D
Toisten treffien alussa, kun hain hänet asemalta luokseni viikonlopuksi. Tuli junalta, halasi ja sanoi hei. Ja sitten "rakastan sua". <3
Mainittakoon kuitenkin, että "vahvoista tunteista" oli jo puhuttu whatsapissa ensimmäisten ja toisten treffien välissä, että ei tuo rakkaudentunnustus ihan puskista tullut. Ja mikäs siinä, kun tunne oli molemminpuoleinen. :)
Minä sanoin ensin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Mies empi kovasti kuukausia tuon jälkeen ja sanoi tykkäävänsä ja että rakastaa on niin vahva sana. Meni melkein vuosi ennen kuin mies sanoi rakastavansa ja sovittiin sanoin, että seurustellaan.
Meillä oli ollut pieni sanaharkka. Kun oltiin saatu se sovittua niin mieheni sanoi ekaa kertaa, että rakastaa minua. Lisäsi perään vielä, että "ajattelen sua koko ajan, en ikinä haluais loukata sua ja oon joka päivä onnellinen sun kanssa. Pakkohan sen on olla rakkautta, vai mitä?" :D Vastasin, että kyllä mäkin uskon että se on rakkautta ja että minäkin rakastan häntä. :D Oltiin oltu silloin puoli vuotta yhdessä.
Noin kuukauden jälkeen. Itse olin varovaisempi, meni useampi kuukausi. Nyt olemme sanoneet jo vuosikymmenen tuon päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin ensin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Mies empi kovasti kuukausia tuon jälkeen ja sanoi tykkäävänsä ja että rakastaa on niin vahva sana. Meni melkein vuosi ennen kuin mies sanoi rakastavansa ja sovittiin sanoin, että seurustellaan.
Te sovitte seurustelusta vasta melkein vuoden tapailun jälkeen? Vai käsitinkö väärin :D
Omalla kohdalla sovittiin eksklusiivisesta seurustelusta jo ekoilla treffeillä ja poistettiin yhdessä deittisovelluksetkin saman tien. Ja sanottiin rakastavamme toisten treffien alussa. :)
Mä oon miies ja naisen kanssa seurustelin alaasteeella. Lapuuilla kerto ja puhelimessssa jätti. Koskaaan ees tavatttu. Eka ja aiinut kerta.
Oltiin viestitelty käytännössä joka ilta kolmisen kuukautta, kahviteltu muutaman kerran ja ensimmäinen ns. kunnollinen tapaaminen (mentiin syömään, juomaan ja mun oli tarkoitus myös yöpyä hänen luonaan) oli menossa. Mä tulin ruokaravintolan vessasta, mies taas lähti itse käymään ja siinä pöydän vieressä hän otti mut syliin, pyöräytti ympäri ja sanoi hymyillen että on rakastumassa minuun ja lähti vessaan.
Mä jäin pöytään pöllämystyneenä, mutta tismalleen samoin tunnelmin.
- eikä tuossa vaiheessa vielä voinut edes sanoa että viinipäissään olisi horissut :)
Tuosta pari kuukautta myöhemmin hän sanoi rakastavansa minua.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te sovitte seurustelusta vasta melkein vuoden tapailun jälkeen? Vai käsitinkö väärin :D
Omalla kohdalla sovittiin eksklusiivisesta seurustelusta jo ekoilla treffeillä ja poistettiin yhdessä deittisovelluksetkin saman tien. Ja sanottiin rakastavamme toisten treffien alussa. :)
Kyllä me yhdessä oltiin jo eikä mitään muita suhteita ollut, mutta ihan otin asian puheeksi ja kysyin seurustellaanko me vai mitä tämä on. Tuli asiaan varmuus vielä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoitte rakastavanne, mutta rakastitteko?!? eihän toista ihmistä voi tehdä edes tuntea muutamista tapaamisista.
Kun sanoin, että mietin eroa 1,5 v seurustelun jälkeen. Joo, miehellä on vaikeuksia tunneilmaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ollut pieni sanaharkka. Kun oltiin saatu se sovittua niin mieheni sanoi ekaa kertaa, että rakastaa minua. Lisäsi perään vielä, että "ajattelen sua koko ajan, en ikinä haluais loukata sua ja oon joka päivä onnellinen sun kanssa. Pakkohan sen on olla rakkautta, vai mitä?" :D Vastasin, että kyllä mäkin uskon että se on rakkautta ja että minäkin rakastan häntä. :D Oltiin oltu silloin puoli vuotta yhdessä.
Mistä riiiyelitte sillloin?
Ei ole noilla sanoilla sanonut vieläkään, osoittanut kyllä lukemattomin tavoin ja ilmaissut haluavansa olla kanssani loppuelämänsä. Sanoi jo seurustelumme alkuvaiheessa, että hän ei ole tottunut puhumaan tunteista.
15 vuotta on oltu yhdessä mutta ei ole koskaan sanonut. Itseasiassa minulle ei kukaan elämäni aikana ole sanonut rakastavansa minua. Ei edes oma äitini.
Vierailija kirjoitti:
15 vuotta on oltu yhdessä mutta ei ole koskaan sanonut. Itseasiassa minulle ei kukaan elämäni aikana ole sanonut rakastavansa minua. Ei edes oma äitini.
Mullekin vain eräs varattu mies, jolla oli miljoona muutakin hoitoa. Pitää tyytyä siihen mitä saa vissiin.
Kerran on sanonut "olet rakas", yhdessä ollaan olty 5v ja yksi lapsi.
Ei koskaan.Oltu yli neljäkymmentä vuotta naimisissa.Ei myöskään edesmenneet ihan hyvät vanhemmat.Ei myöskään lapseni.Lapsenlapsista yksi on sanonut usein .
Olen silti hyvin tasapainoinen ja tyytyväinen sekä kiitollinen jopa onnellinen elämään.
Sanoi ennen kuin alettiin seurustelemaan. Oltiin kyllä kavereita oltu jo jonkin aikaa. 25 vuotta takana. <3
Ei mitään muistikuvaa, mutta muistan täysin kirkkaasti, kun exä/ensirakkauteni sen sanoi.