Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan veikeästä supliikkimies-Pietarista tämän ohjelman myötä julkkis? Ehdotetaanko hänelle omaa matkailuohjelmaa, tietovisailuisännän pestiä vai tuleeko oma talk show?
Mielummin näkisin julkisuudessa Pietarin kuin vaikkapa jonkun aivovuoto-TIS-Elias-Jonnen.
SPOILER
.
.
.
Jos kilpailijat todella ovat vastanneet sen mukaan mitä ovat kertoneet/mitä on näytetty, käy niin että Tuija on joko myyrä tai voittaja.
- Jos Tuija on myyrä, Pietari varmaan voittaa koska vastasi Ollia nopeammin, mutta toki Ollilla voi olla enemmän oikeita vastauksia.
- Jos Olli on myyrä, Tuija voittaa.
- Jos Pietari on myyrä, Tuija tod.näk. voittaa, koska Olliin viittaavat vastaukset sopivat luultavasti paremmin Pietariin kuin Tuijaan.
Lotta äänesti Ollia ja tippui, joten en enää epäile Ollia. Pietarin ja Tuijan välillä on kyllä vaikea sanoa, mutta veikkaan Tuijaa. Olisi kyllä hienosti pelattu, jos myyrä on Pietari, jota kukaan ei nyt lopussa veikannut.
En tiedä. Haluaisin niin kovasti jo tietää kuka on myyrä. Miksi myyrän selvittäminen on kokoajan vaikeampaa vaikka vain enää 4 jäljellä? On ollut kiva kuulla teidän epäiltyjä ja pohdintoja 🙏 Myyrä on kyllä ihan paras ohjelma 💗
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
Jos kilpailijat todella ovat vastanneet sen mukaan mitä ovat kertoneet/mitä on näytetty, käy niin että Tuija on joko myyrä tai voittaja.
- Jos Tuija on myyrä, Pietari varmaan voittaa koska vastasi Ollia nopeammin, mutta toki Ollilla voi olla enemmän oikeita vastauksia.
- Jos Pietari on myyrä, Tuija tod.näk. voittaa, koska Olliin viittaavat vastaukset sopivat luultavasti paremmin Pietariin kuin Tuijaan.Lotta äänesti Ollia ja tippui, joten en enää epäile Ollia. Pietarin ja Tuijan välillä on kyllä vaikea sanoa, mutta veikkaan Tuijaa. Olisi kyllä hienosti pelattu, jos myyrä on Pietari, jota kukaan ei nyt lopussa veikannut.
No jos puhut että tässä ketjussa ei ole enää kukaan Pietaria veikannut niin olet väärässä. Minä olen ensimmäisestä jaksosta alkaen pitänyt Pietua myyränä eikä mielipiteeni ole muuttunut KERTAAKAAN koko ohjelman aikana. Sen olen useaan otteeseen tässä ketjussa toistanutkin.
Onneksi Lotta putosi, niin ärsyttävä ja rasittava tyyppi! En olisi missäön nimessä halunnut hänen voittavan.
Tämän päivän jaksossa Pietari kusi sen korttitehtävän ja kun Roope kyseli Pietarilta siitä, niin virnuili ja iski Roopelle silmää :D
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Lotta tippunut?
On, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
- Jos Pietari on myyrä, Tuija tod.näk. voittaa, koska Olliin viittaavat vastaukset sopivat luultavasti paremmin Pietariin kuin Tuijaan.Lotta äänesti Ollia ja tippui, joten en enää epäile Ollia. Pietarin ja Tuijan välillä on kyllä vaikea sanoa, mutta veikkaan Tuijaa. Olisi kyllä hienosti pelattu, jos myyrä on Pietari, jota kukaan ei nyt lopussa veikannut.
No jos puhut että tässä ketjussa ei ole enää kukaan Pietaria veikannut niin olet väärässä. Minä olen ensimmäisestä jaksosta alkaen pitänyt Pietua myyränä eikä mielipiteeni ole muuttunut KERTAAKAAN koko ohjelman aikana. Sen olen useaan otteeseen tässä ketjussa toistanutkin.
SPOILER ALERT
z
z
z
z
Siis siinä ohjelman viimeisessä myyrätentissä kukaan ei äänestänyt P:a. Miehet pitivät T:a myyränä ja T: veikkaus oli O.
Epäilyksenä olli kirjoitti:
KYSYMYS OLLISTA?
Olli on sabotoinut tehtäviä aina kun mahdollista.. mutta olisikohan ollut ensimmäinen jakso, jossa mm. Olli joutui laskuvarjohyppy tehtävään. Kilpailijoiden sykkeet mitattiin ja Ollin syke oli todella alhainen, eikö kuulosta omituiselta, varsinkin kun myöhemmin on väittänyt olevansa korkeanpaikan kammoinen?
Ihminen jonka syke laskuvarjohypyssä on noin matala, niin varmasti suoriutuu hyvin myös myyrän tehtävästä. Ihminen, joka ei helposti ota turhia paineita pystyy rauhallisesti puuhastelemaan muiden kilpailijoiden huomaamatta.
Beetasalpaajia liputan edelleen. Oli vakaa käsikin tämän päivän palikkatehtävässä.
Tuijasta näkyi jotenkin sellainen uusi, rento ja hauska puoli tän päivän jaksossa :)
Katsoin hollantilaisen (vai oliko se saksalaisen?) Myyrän finaalin, jossa Myyrä paljastettiin niin, että finaalissa näytettiin klippi siitä, miten Myyrä ja kisassa toiseksi tullut kilpailija juoksivat sokkeloista reittiä rakennuksessa ja lopulta toinen kilpailijoista astui ovesta sisään pieneen huoneeseen, katsoi itseään peilistä ja totesi "Minä olen Myyrä".
Jos suomalainen finaali on toteutettu lähellekään samalla tavalla, niin viimeisessä tehtävässähän Olli ja Tuija juoksivat pieneen huoneeseen hakemaan Myyrä-vihjettä, sen sijaan Pietari jätti tämän väliin. Ollin kohdalla näytettin teksti "Usko itseesi", Tuijan kohdalla huoneen sisältö jäi mysteeriksi... Olisiko myyrä sittenkin Tuija? Yhdessä aiemmassa jaksossa, jossa oli maahan piirretty sanaristikko, josta kirjaimia piti maalata yli ja etsiä sanoja, Tuija maalasi ensimmäisen sanan, joka oli MYYRÄ.
Toisaalta... myös Olli ja Pietari voivat olla Myyriä. Varsinkin Olli on mokannut aika monessa tehtävässä. Pietari on pelannut ja hämmentänyt pakkaa erittäin tehokkaasti.
En vieläkään 9 jakson jälkeen tiedä kuka Myyrä on, joten hyvin toteutettu ohjelma :)
Omg. Se ei ollutkaan Lotta!! nyt minä tipuin tästä pelistä pois.
Jos suomalainen finaali on toteutettu lähellekään samalla tavalla, niin viimeisessä tehtävässähän Olli ja Tuija juoksivat pieneen huoneeseen hakemaan Myyrä-vihjettä, sen sijaan Pietari jätti tämän väliin. Ollin kohdalla näytettin teksti "Usko itseesi", Tuijan kohdalla huoneen sisältö jäi mysteeriksi... Olisiko myyrä sittenkin Tuija? Yhdessä aiemmassa jaksossa, jossa oli maahan piirretty sanaristikko, josta kirjaimia piti maalata yli ja etsiä sanoja, Tuija maalasi ensimmäisen sanan, joka oli MYYRÄ.
Tolla Hollannin 18. kaudella oli myös samanlainen sanojen maalaustehtävä ja siinä nimenomaan myyrä maalasi myyrä-sanan yli. Hollannissa jäljelle jääneistä kirjaimista tullut lause tosin oli jotain "myyrä maalasi yli myyrän" kaltaista. Suomessa lause taisi olla joku "kuka lähtee seuraavaksi" tyylinen, eli ei nyt ainakaan ihan yhtä selvä vihje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tuija on myyrä, niin sitten Pietari saa rahat...
Olli oli kyllä ihmeen rauhallinen eikä kiirehtinyt yhtään testitehtävässä, mikä on omituista, koska silloinhan hän tahallaan pilasi voittomahdollisuutensa (tiesi Pietarin epäilevän Tuijaa). Olisi mennyt suoraan testiin, jos oikeasti haluaisi voittaa.Huomasitteko Pietarin silmäniskut Roopelle muistitehtävässä? Jos Pietari onkin myyrä, olen pettynyt tuotantoon-ei myyrää voida paljastaa noin helposti.
Tuijan Myyrä-vihjettä ei näytetty ja epäilen tietäväni siihen syyn
Koukuttava sarja, en malta odottaa viimeistä jaksoa, jossa pääsee näkemään Myyrän myyräilyjä!Kerro ihmeessä mikä on epäilemäsi syy?
Hollannin Myyrää katsoneet epäilevät kenties samaa, ja joku sen tuossa yläpuolella jo kertoikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Lotta tippunut?
On, onneksi.
Mites Katriina?
Tämän päivän jakson lopussa näytettiin esimakua seuraavasta jaksosta ja kun Roope siinä sanoo, että on aika selvittää kuka on myyrä, hän samalla hymyilee tietäväisenä ja katsoo Tuijaa. Ja myös edellä mainitun Hollannin kauden yksityiskohdat huomioiden, myyrä on Tuija.
Tuleekohan veikeästä supliikkimies-Pietarista tämän ohjelman myötä julkkis? Ehdotetaanko hänelle omaa matkailuohjelmaa, tietovisailuisännän pestiä vai tuleeko oma talk show?