Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä mtv3

Vierailija
01.01.2019 |

Keskustelua sarjasta

Kommentit (1678)

Vierailija
721/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen häkeltynyt kansakuntamme älykkyydestä tai pikemminkin sen puutteesta. En olisi ikinä uskonut, että jollekin tämä pitää oikeasti vielä erikseen sanoa: Katriina on myyrä.

Haha yksinkertainen on kyllä se joka tohon menee :D Ei myyrää alleviivata niin paljon kuin mitä Katriinaa

Vierailija
722/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan tyytyväinen että Juho tippui, oli niin ilmiselvää ettei hän ole myyrä kun kokoajan yritti siltä vaikuttaa. En kyllä osaa sanoa kuka se myyrä on, Lotta ja Olli epäilyttää eniten mutta esim. Katasta ei saa mitään irti niin ei voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla rahankeräyksellä mitään merkitystä? Tokihan myyrä saadaan piiloon, jos tehtävien sabotoinnilla tai sabotoimatta jättämisellä ei ole mitään merkitystä.

Vai pitääkö ajatella: "voittaakseni kilpailun, joudun sabotoimaan tehtäviä jonkin verran ja menettämään näin ollen hieman kokonaispotista rahaa, jotta muut luulevat minua myyräksi."

Vierailija
724/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmitti kun Juho putosi. Hän oli hyvä kilpailija, joka laittoi itsensä aidosti peliin.

Lotta on myyrä. Hän häslää äänekkäästi lähes aina ja sekoittaa tahallaan tilanteita.

Tykkään todella tästä ohjelmasta!

Vierailija
725/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan tyytyväinen että Juho tippui, oli niin ilmiselvää ettei hän ole myyrä kun kokoajan yritti siltä vaikuttaa. En kyllä osaa sanoa kuka se myyrä on, Lotta ja Olli epäilyttää eniten mutta esim. Katasta ei saa mitään irti niin ei voi tietää.

Katasta ei saa mitään irti? Mä olen saanut seuraavat asiat:

- hänen takiaan usea tehtävä mennyt pilalle ja rahat jääneet saamatta

- ei puhu pelistä eikä liittoudu kenenkään kanssa (Pentin kanssa oli pakko, kun oli kämppis)

- ei näytä innostuvan tehtävien voitoista

- kertoi pitävänsä Juhoa myyränä ja vastaavansa kaikki kysymykset hänelle, mutta Juho olikin se joka tippui

Vierailija
726/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijakaan ei innostu voitoista eikä pety tappioista, mutta puhuu paljon myyräilystä. Jompi kumpi - Tuija tai Katriina. 

Vierailija
727/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Katriina voi olla myyrä, ei kai tämä ohjelma nyt niin paljon aliarvioi katsojia ja pidä älyllisesti kehitysvammaisina? Tosin tälläkin palstalla suurinosa hihkuu innoissaan ja kokee olevansa suuria älykköjä kun tietää Katriinan olevan myyrä.

Toivon todella että Katriina ei ole myyrä, aikamoinen antikliimaksi olisi.

Joku kysyi että mitä jos 2 vastaa samoihin kysymyksiin oikein niin silloin hitaammin vastannut putoaa, sama juttu finaalissa.

Mutta kysymyksethän on todella yksityiskohtaisia välillä että jos ei muista mitä joku on syönyt aamupalaksi tai ollut päällä niin voi mennä arpomiseksi.

Vierailija
728/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartin oon kattonu ohjelmaa ja Lottahan se myyrä on.

Vierailija
729/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio kirjoitti:

Omasta mielestäni tämän sarjan lentoemäntä Katriina on myyrä.

En ala luettelemaan yksittäisiä lillukanvarsia ja pieniä esimerkkejä joista "varmasti" myyrän tunnistaa niin kuin täällä jotkut nostavat esiin yksittäisiä sanomisia, tekemisiä yms.

Oma intuitioni on jatkuvasti osoittanut Katriinaan, koko olemus on jatkuvasti sellainen luihu.

Voi olla liian yleistävää, mutta tunnen muutaman lentoemon ja heidän persoonallisuus ja käytös on täysin erilaista kuin tuo ohjelmassa nähty.

Joo, katsoin samaa, että Katriinan olemus ei ole ollut lainkaan lentoemäntämäistä. Kireä nuttura puuttuu, ei kun se hänellä onkin? Mutta uniformu ja perässävedettävä laukku, niitä ei ole näkynyt? Katriinan täytyy olla myyrä. 

Vierailija
730/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa jaksossa pisti silmään, että Lotta useassa kohdassa tuntui " selostavan" tilannetta, aivan kuin juontajana. Tehtäväpaikalla kun kaikki yhtä hämmentyneinä että mitä tapahtuu ja missä Pietu ja Juho ovat Lotta summasi tilannetta " nyt ollaan tässä, Pietari ja Juho ovat kadonneet, tama on peliä missä voi tapahtua mitä vain tms" . Hotellilla kun olivat soittaneet puhelun Lotta taas juontamassa " me olemme nyt täällä hotellissa ja nukutaan yön yli ja sitten aamulla jatketaan".

Haiskahtaa tuotannon sanelemilta vuorosanoilta..

Vierailija
731/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että finaalikolmikossa on Tuija, Lotta ja Pietu. Tuija epäilee Pietua Lotan manipuolimana, Pietu ainoana Lottaa ja Lotta on myyrä

Vierailija
732/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten niin totta. Lotta tuntuu tietävän monesti miten edetään. Lotta taitaa sittenkin olla Myyrä.

Vierailija
733/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari! Liiankin selvä juttu.

Vierailija
734/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut rahapotin voittajaksi joko Ollia tai Juhoa. Vaikuttavat mukavilta ihmisiltä.

Veikkaan kuitenkin, että voittajaksi ratkeaa häslä-Lotta ja Tuija oli myyrä.

Vierailija
735/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö cmoressa näekkään seuraavaa jaksoa ennakkoon? Voih. Olen malttamaton ja olisin jo halunnut katsoa tätä ohjelmaa lisää. Ilman spoilaushaluja tietenkin. Hyvä ohjelma! Tuleekohan 2.kautta?

Vierailija
736/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari on tajunnut melko aikaisessa vaiheessa Lotan olevan myyrä ( sanoi huijanneensa Juhoa viiemiset 2 viikkoa ja yhteensä ovat olleet 3 viikkoa reissussa), nyt panostaa liittoon myyrän kanssa ja koittaa parhaansa mukaan saada kaikkien muiden myyrä epäilyt pois Lotasta. Luulen, että oikeasti myös Olli epäilee Lottaa. Lotan sanoessa "voin mennä yksin" Olli kiirehti sanomaan " kyllä, sinähän olet luotettavin".

Vierailija
737/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haastattelut ennen testejä myyräepäilyistä ovat aivan yhtä skeidaa ja on selvää, ettei kilpailijat oikeasti ajattele niin mitä haastiksissa sanovat epäilyikseen. Esim. Kata sanoi viimeksi laittavansa kaikki vastuksensa Juhoon ja ylläri ylläri -siellä se vielä mukana porskuttaa.

Vierailija
738/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi juho tippui. Juuri tuollainen wannabe master mind, joka on kuitenkin todellisuudessa ihan pihalla.

Vierailija
739/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä sukkatehdastehtävässä myyrän ainakin kannatti suorittaa tehtävää hämäyksenä mahdollisimman hyvin ja tosissaan, koska se "yllättäen keskeytyi" eikä sillä ollut rahankeruun kannalta siis mitään merkitystä. Ja tästä myyrää varmasti oli informoitu etukäteen. Vasta sillä puhelu- ja kaivuuosuudella oli merkitystä.

Vierailija
740/1678 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhon putoamisen arvasi siitä kun sanoi ettei käytä tälläkään kertaa jokeria.

Ketju on lukittu.