Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Lotta on niin rasittava että toivon että ei ole myyrä että se voi pudota pois
Vierailija kirjoitti:
Pidin kans Katriinaa monta jaksoa vahvimpana myyräehdokkaana mutta eikös Juhokin pitänyt häntä vahvimpana myyräehdokkaana? Ja laittoi kaikki äänet Katriinalle ja putosi.
Omat veikkaukset:
1. Lotta
2. Pietari (voisko sen banaanin syöminen olla joku vihje että on myyrä?)
3. Olli (On mokaillut mutta ei ole taktikoinut niin siksi jääny vähemmälle huomiolle. Luulis että olis jo pudonnut kun Pietari, Lotta & Juho ja Tuijakin on yrittänyt johdatella Ollia koko ajan epäilemään aina jotain tiettyä)
4. Tuija (Välillä mokailee, välillä ei)
5. Katriina (Häntä on epäilty jo aika paljon myyräksi mutta tuo Juhon putoaminen epäilyttää. Toisaalta just mietin että Lotan sanominen "Katriinahan se on myyrä" olisi leikattu siksi sarjaan, jotta Lotan oma myyrämäisyys jäisi vähemmälle huomiolle.
En kyllä usko että myyrä saa tietää tehtäviä etukäteen eli että jos Lotta olisi myyrä voisi taktikoida että menenpä yksin tehtävään koska en voi sitä edes mokata kun noi kidnapataan.
Vähän finaalikolmikosta riippuen hankala sanoa kuka on myyrä. Jos Lotta&Pietari molemmat kahdessa seuraavassa jaksossa jankkaavat vielä että Katriina on myyrä ja menevät Katriinan kanssa finaaliin niin silloin luulis Katriinan olevan myyrä koska miten muuten selviäisivät finaaliin saakka. Tai sitten Lotta yksin syyttää Katriinaa myyräksi Pietarille ja Pietari sooloilee välillä omiaan ja siitä johtuen pääsee finaaliin ja Lotta on myyrä.
En tiedä, loppujen lopuksi kaikki loput 5 kävisivät myyräksi. Kaikki on mokaillut paljon ja selkeästi ottaneet erilaisia rooleja ja taktiikoita käyttöön. Tylsin myyrä olisi Pietari koska sekoittanut koko ajan pakkaa, haluaisin että hän ei olisi myyrä. Myös Katriina olisi tylsä myyrä koska sitä sarja on yrittänyt koko ajan syöttää katsojille.
"2. Pietari (voisko sen banaanin syöminen olla joku vihje että on myyrä?) " Siis anteeksi mutta miten tämä olisi merkki myyräilystä? :-D Varsinkin, kun hän kehoitti toisella puolelle olevalle Penttiä myöskin syömään banaanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, ja Juho ei myöskään voi olla myyrä, sillä hänelläkin aina välillä nousee selkeästi ärtymys pintaan jos jää rahaa saamatta jostain tehtävästä. Lisäksi on tuonut kiitettävästi rahaa pottiin.
Juho ei ole myyrä koska putoaa tämän päivän jaksossa
Kiitos kun kerroit, itse en ole vielä jaksoa loppuun katsonut.
No ei kannata lukea näitä juttuja täältä ennen kuin olet katsonut, kun täällä niitä spoilauksia tulee varmuudella.
No täällä ei itseasiassa ole ennen spoilattukaan :)
Pliis lopettakaa spoilaaminen. Tämä on oletettavasti spoileriton ketju, koska Myyrä-ohjelmalle on vain yksi ketju. Jos olisi spoilerillinen ketju niin voisitte siellä spoilata, täällä ei.
Pitää tajuta, että uudesta jaksosta aletaan keskustella sen ilmestyttyä eikä tulla tänne lukemaan ennen kuin on itse katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Millon tää on muka ilmestynyt?
Joka lauantai klo 0:01
Temppareiden tunnari :D Miksi näitä samoja musiikkeja kierrätetään ohjelmasta toiseen...
Myyräkysymyksissä oli se "onko myyrän pahin pelko elävältä hautaaminen", niin onkohan se Tuijan kovin pelko kun reagoi noin voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tajuta, että uudesta jaksosta aletaan keskustella sen ilmestyttyä eikä tulla tänne lukemaan ennen kuin on itse katsonut.
Pitää huomata, ettei täällä ennenkään ole spoilattu. Täällä on ennen ollut kiva keskustella jaksosta jakson aikana, _silloin kun se televisiosta tulee_. Nyt ei ilmeisesti enää voi, ellei halua spoilaantua.
Mä katson aina jo päivällä jakson mut silti mua kyrsii ihmiset, jotka tulee tänne hölöttämään ilman spoilausvaroituksia.
Vierailija kirjoitti:
Temppareiden tunnari :D Miksi näitä samoja musiikkeja kierrätetään ohjelmasta toiseen...
"Rakkaus, luottamus, onni ja yhteinen tulevaisuus" ...
Vierailija kirjoitti:
Mä katson aina jo päivällä jakson mut silti mua kyrsii ihmiset, jotka tulee tänne hölöttämään ilman spoilausvaroituksia.
Jeps :)
Tuija ei kyllä tämän jakson perusteella ainakaan vaikuta myyrältä, tunnereaktiot vaikuttavat aidoilta
Sekä Tuijalla että Katriinalla on kommentoinneissa 'duping delight' ilmeitä. Hämää vaan, kun niitä on molemmilla. Tuijalla kyllä enemmän.
Kiinnitin edellisessä jaksossa huomiota et Pietari oli kertonut Lotalle Juhon saamasta jokerista. Tästä päättelisin et Pietari on "vahvemmassa" liitossa Lotan (ja Tuijan) kanssa kuin Juhon.
Jotenki tästä pakan sekoittelusta alan epäileen yhä enemmän Piataria myyräksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuija ei kyllä tämän jakson perusteella ainakaan vaikuta myyrältä, tunnereaktiot vaikuttavat aidoilta
Joo, tuskin tuollain pystyis näyttelemään, eli hälvensi kyllä myyrä epäilyjä. Tai sitten on myyrä ja myyrän pesti alkaa tuntumaan raskaalta tässä vaiheessa kisaa. Liikaa myyräsalailua painolastina harteilla.
Lotta on kyllä tässä jaksossa todella epäaidon oloinen tunnereaktioissaan, menee yli...