Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä mtv3

Vierailija
01.01.2019 |

Keskustelua sarjasta

Kommentit (1678)

Vierailija
701/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kerta kaikkiaan saa tästä mitään otetta

Vierailija
702/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jakson peruteella se myyrä on Lotta. Sinä olen pysynyt vaikken ole kuin sivusilmällä katsellut.

Tänään näin sen arkkukohtauksen. Minusta tosi mauton tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta näyttelee itkemistä taas kerran. Myyrä.

Vierailija
704/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrä on Olli tai Tuija.

Vierailija
705/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harmi, että Juho tippui. (HUOM! Nyt tämän voi sanoa, kun ohjelma on tullut tv:stä :))

Lotta voisi jo tippua...

Pietu tai Kata on myyrä.

Vierailija
706/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli tai Lotta

Vierailija
707/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin tykätä Juhosta, tippuminen oli harmi.

Vierailija
708/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata kertoi satsanneensa vastauksissa kaiken Juhoon, mutta ei pudonnut. Joko valehteli tai on itse myyrä.

Vierailija
709/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kata kertoi satsanneensa vastauksissa kaiken Juhoon, mutta ei pudonnut. Joko valehteli tai on itse myyrä.

Tai sitten jakoi vastauksiaan kahden tai useamman välillä.

Vierailija
710/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tämän sarjan lentoemäntä Katriina on myyrä.

En ala luettelemaan yksittäisiä lillukanvarsia ja pieniä esimerkkejä joista "varmasti" myyrän tunnistaa niin kuin täällä jotkut nostavat esiin yksittäisiä sanomisia, tekemisiä yms.

Oma intuitioni on jatkuvasti osoittanut Katriinaan, koko olemus on jatkuvasti sellainen luihu.

Voi olla liian yleistävää, mutta tunnen muutaman lentoemon ja heidän persoonallisuus ja käytös on täysin erilaista kuin tuo ohjelmassa nähty.

Vierailija
711/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten jotkut vastaukset kävivät myös johonkuhun toiseen (Pietariin...) ja Juholla vaan meni sitäkin huonommin

Vierailija
712/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään toivoin, että Juho tippuisi mutta aloin pitää siitä ja nyt harmittaa :(

Vierailija
713/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään toivoin, että Juho tippuisi mutta aloin pitää siitä ja nyt harmittaa :(

Mulla sama :D :(

Vierailija
714/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio kirjoitti:

Omasta mielestäni tämän sarjan lentoemäntä Katriina on myyrä.

En ala luettelemaan yksittäisiä lillukanvarsia ja pieniä esimerkkejä joista "varmasti" myyrän tunnistaa niin kuin täällä jotkut nostavat esiin yksittäisiä sanomisia, tekemisiä yms.

Oma intuitioni on jatkuvasti osoittanut Katriinaan, koko olemus on jatkuvasti sellainen luihu.

Voi olla liian yleistävää, mutta tunnen muutaman lentoemon ja heidän persoonallisuus ja käytös on täysin erilaista kuin tuo ohjelmassa nähty.

Meinaatko ettei olisi lentoemäntä vai? Ei kaikki ole samasta puusta veistetty.

Vierailija
715/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olisi myyrä, niin tuo kommentti olisi leikattu pois 😁

Vierailija
716/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen häkeltynyt kansakuntamme älykkyydestä tai pikemminkin sen puutteesta. En olisi ikinä uskonut, että jollekin tämä pitää oikeasti vielä erikseen sanoa: Katriina on myyrä.

Vierailija
717/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, jo ensimmäinen jaksossa intuitiivisesti vaistosin että myyrä on Pietari.

Vierailija
718/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin Tuijaa ja epäilen vieläkin. Intuitiolla mennään, ohjelma on sekava ihan tarkoituksella. Jokainen joutuu myyräepäillyksi eri jaksoissa. Juhon pudotus oli vaan liikaa, Pentti ja Juho peräkkäin. Tää on naisten juhlaa. Myyrä on nainen, uskottavampia myyriä siis ovat.

Vierailija
719/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER ALERT UUSIMMASTA JAKSOSTA:

Alkuun olen epäillyt Katriinaa mutta ehkä on liian ilmiselvä valinta. Kuitenkin ihmetytti miten Juho putosi jos sanoi ettei hajauta vastauksia. Ei sanonut suoraan ketä äänesti mutta aiemmin on epäillyt Katriinaa. Ehkä nyt alkoikin epäilemään vahvemmin Pietaria. Jos huomasi että Pietari pelannut peliä moneen suuntaan ja arveli siksi myyräksi -> meni väärin.

Jos taas Lotta on myyrä, Tuijan pitäisi tippua koska äänestää Katriinaa, ellei sitten ole valehdellut Lotalle ketä äänesti.

Ylipäätään on ristiriitaista jos Lotta ja Tuija sanoo äänestävänsä Kataa eivätkä tipu, jos Kata ei ole myyrä. Tuotannon puolesta olisi taas tyhmää leikata ohjelmaan kaikki kommentit jossa epäillään Kataa jos Kata olisi oikeasti myyrä.

Silti en usko että Ollikaan on myyrä. Mutta toisaalta olin aivan varma että Olli tippuisi. Mutta jos Olli olisi myyrä, seuraavaksi jonkun muun pitäisi taas tippua jos monikaan jäljellä olevista ei epäile Ollia. Olen todella hämmentynyt! Onneksi täällä saa vertaistukea kun kukaan kaveri ei seuraa ohjelmaa niin tarkkaan että voisi yhdessä spekuloida.

Olen myös ihmetellyt että miten valitaan tippuja siinä tapauksessa että kaksi henkilöä vastaa kyselyyn täysin samalla tavalla vai eikö kaikille tule ihan samoja kaikkia kysymyksiä (jos esim kysymyksiä on 15 ja niistä kone arpoo 10).

Vierailija
720/1678 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olisi myyrä, niin tuo kommentti olisi leikattu pois 😁

Ihmettelin suuresti, miksi kommentti oli jätetty, sillä joko se on tökerö vihje katsojille liian varhaisessa vaiheessa tai sitten, jos se ei pidä paikkaansa vaan on harhauttamassa katsojaa, ohjelmantekijöillä (käsikirjoittaja, leikkaaja, ohjaaja, tuottajat) flippaa dramaturginen ymmärrys pahasti. 

Ketju on lukittu.