Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 100% varmasti kuka on myyrä mutten kerro sitä täällä sillä en halua olla ilonpilaaja. Huvittavaa lukea näitä juttuja siitä miten pihalla jengi on.
No kun täällä on veikkailtu jokaista jäljellä olevaa myyräksi niin ei ihan kaikki ole pihalla. Tuotanto pyrkii pitämään myyrän katsojilta mahdollisimman pitkään salassa ja siksi ohjelmaa leikataan sopivasti niin, että epäilykset kohdistuvat mahdollisimman moneen. Ei myyrän tarvitse hirveästi rahapottia sabotoida, sillä kilpailijat itse sähläävät niin, että potti jää pieneksi.
Olen ihan varma, että myyrä on Lotta. Täydellinen valinta myyräksi. On pelokas, eikä välttämättä kaikista taidokkain tehtävissä muutenkaan, joten epäonnnisutminen ei herätä epäilyksiä, vaan hän voi olla melkeinpä täysin oma itsensä.
Olen alusta asti epäillyt myyräkai oikeastaan vain Juhoa. Ja ihan vaan sillä perusteella, että ei vaikuta niin aidolta kuin muut vaan on kuin näyttelisi. Muut vaikuttavat enemmän aidoilta ja tavallisilta pulliaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen uudestaan sen lentokonesodan. Näytti siltä, että Juho piti keltaista käsivarsinauhaansa hyvin esillä. Hän lähti juoksemaan lentokoneeseen vasta sitten, kun luuli kaikkien muiden pudonneen pelistä. Kata ei kuitenkaan ollut pudonnut ja hän oli ainoa, joka näki juoksut. Kata kommentoi jälkeenpäin, että olikohan kyseessä jonkun maineen puhdistus.
Minua hämmentää se, kuinka paljon tuotanto vaikuttaa myyrän hommaan. Juhohan on myös tietokilpailuissa jäänyt mieleen sillä, että on osannut vastauksia (tequila-tehtävässä ainoa, jolla ei ollut promilleja ym.). Antaako tuotanto kysymyksiä etukäteen myyrälle? Mutta toisaalta tuntuu hassulta, että myyrä keräisi niinkin paljon rahaa pottiin, kun myyrän tehtävänä on sabotoida rahan keruuta. Jotenkin myyrälle olisi sopinut paremmin, että hänet olisi ammuttu juuri vähän ennen kuin rahasalkkunsa kanssa pääsee turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen uudestaan sen lentokonesodan. Näytti siltä, että Juho piti keltaista käsivarsinauhaansa hyvin esillä. Hän lähti juoksemaan lentokoneeseen vasta sitten, kun luuli kaikkien muiden pudonneen pelistä. Kata ei kuitenkaan ollut pudonnut ja hän oli ainoa, joka näki juoksut. Kata kommentoi jälkeenpäin, että olikohan kyseessä jonkun maineen puhdistus.
Minua hämmentää se, kuinka paljon tuotanto vaikuttaa myyrän hommaan. Juhohan on myös tietokilpailuissa jäänyt mieleen sillä, että on osannut vastauksia (tequila-tehtävässä ainoa, jolla ei ollut promilleja ym.). Antaako tuotanto kysymyksiä etukäteen myyrälle? Mutta toisaalta tuntuu hassulta, että myyrä keräisi niinkin paljon rahaa pottiin, kun myyrän tehtävänä on sabotoida rahan keruuta. Jotenkin myyrälle olisi sopinut paremmin, että hänet olisi ammuttu juuri vähän ennen kuin rahasalkkunsa kanssa pääsee turvaan?
Ratkaisu tähän on se, että Juho ei ole myyrä. Eihän tuossa olisi mitään järkeä, että myyrä tuo niin paljon rahaa pottiin. Juho nyt vaan tiesi vastaukset kysymyksiin, kyllä hän vaikuttaa aika fiksulta tyypiltä, joten mitenpä se ei olisi mahdollista.
Pietari on myyrä.
Kun katsotte myyrän paljastamisen jälkeen Pietarin tekemiset eri jaksoissa niin ymmärrätte. Eihän myyrä tietenkään suoraan yritä sabotoida rahojen saamista. Sehän paljastaisi myyrän toiminnan nopeasti. Pietari säätää ja sotkee kuvioita koko ajan taustalla muiden huomaamatta. Ja nyt kun hän on kirstunvartijana, pääsee sopivasti valitsemaan vaikkapa kisaajaparit eri tehtäviin..
Vierailija kirjoitti:
Pietari on myyrä.
Kun katsotte myyrän paljastamisen jälkeen Pietarin tekemiset eri jaksoissa niin ymmärrätte.
Esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus myyräksi on joko Katriina tai Tuija.
Tämähän onkin osoittautunut hyväksi ohjelmaksi. Casting on onnistunut, koska kilpailijat on kiinnostavia. Mukaan ei onneksi valittu mitään temptation island -tyyppisiä tositv-tyrkkyjä, vaan fiksuja, normaaleja ihmisiä.
Ja ensimmäinen ohjelma, jossa Roope Salminen ei ärsytä! :D
Ja hauska sarja myös, joka jakso hekotuttaa, leikattu sillä tavalla että kilpailijoiden kommentit suhteessa tekemisiin huvittavat ainakin minua.
Joo mulla sama :D
Väkisinki tulee tahatonta komiikkaa, ja välillä kilpailijoilta tulee aika nasevia kommentteja.
Lisäksi mua nauratti viimejaksossa Pietarin banaaninsyönti, varsinkin siinä ku Pietu käski Pentin syömään yhden banaanin ja laittamaan kuoren sinne ruukkuun :'D
Mua nauratti Pietarin "kakasta ei saa konvehtia" kommentti täysin epäonnistuneen labyrinttitehtävän jälkeen. :D
Veikkaan Tuijaa kaikista eniten myyräksi. Tässä oma listani epäilyttävimmästä vähiten epäilyttävään.
1. Tuija
2. Pietari
3. Kata
4. Olli
5. Lotta
6. Juho
Olen aivan varma, että Juho ei ainakaan ole myyrä. Selkeästi oli aidosti ärsyyntynyt, kun Pentti oli niin huono ohjeistaja laborinttitehtävässä. Pentin tiputtua oli myös vipittömän hämmentynyt. Selkeästi piti Penttiä myyränä. Samoin tässä sisustustehtävässä, niin hän alkoi ohjeistamaan, miten saisivat homman toimimaan paremmin. Jos hän olisi myyrä, niin eikö parempikin olisi, että kukaan ei olisi siitä huutomyrskystä saanut mitään selvää. Edelleen olen Lotan kannalla. Lotta on myyrä.
Täääh, vieläkö joku edes epäilee jotain muuta kuin Katriinaa. Ollut selvä jo monta jaksoa sitten.
En näkisi mahdottomana juonenkäänteenä, että lentokoneessa olleessa salkussa oli enemmän rahaa kuin katsojille kerrottiin. Näin viimeisessä jaksossa voidaan osoittaa, että esim. 5 000 € oli tarjolla mutta Myyrä sabotoi repimällä osan rahoista koneessa.
En siis tiedä, kuinka tämä ohjelmaformaatti toimii. Yllättävän harvoin yksikään kilpailija on ollut yksin, jotta voisi käydä monologia kameran kanssa. Esim: ”Enpä vielä paljastakaan olevani Myyrä, hyppään laskuvarjolla alas”
Joko joku on ettiny kattoo tän päivän jakson?
Kuka tippuu??
Olipas jännä jakso.
Mun lempparit on Olli, Juho ja Tuija. Harmi, että yksi niistä tippui. Olisin toivonut lähtöä Lotalle. Sen päsmäröinti tehtävissä ja itsensä korostaminen on alkanut vähän ärsyttää.
Lotan käheästä äänestä tulee muuten mieleen vuoden 2007 Big Brother -talon asukas Maxine. Katriinan kasvoissa taas jotain samaa kuin Pirjo Heikkilässä.
Katriinaa veikkaan edelleen myyräksi.
Mitä jos kauden loppupuolella jäljelle olevat kilpailijat tekisivät sopimuksen, että jakavat potin ohjelman päätyttyä tasan. Esim. niin, että kaikki (myyrä mukaan lukien) saisivat 2 tai 3 tonnia, riippuen potin lopullisesta koosta. Tai liittoutuneet pelaajat voisivat sopia voittopotin jakamisesta, jos heistä jompi kumpi voittaa. Olisiko sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Täääh, vieläkö joku edes epäilee jotain muuta kuin Katriinaa. Ollut selvä jo monta jaksoa sitten.
Ihan alusta asti selvää.
Tiedän 100% varmasti kuka on myyrä mutten kerro sitä täällä sillä en halua olla ilonpilaaja. Huvittavaa lukea näitä juttuja siitä miten pihalla jengi on.