Naispuolinen kaveri tunnusti uuden vuoden pippaloissa että hänellä on tunteita minua kohtaan
Minun teki hirveästi mieli seksiä joten saatoin vihjailla siihen suuntaan, että minullakin oisi tunteita häntä kohtaan. Päädyimme harrastamaan seksiä ja nyt hän ei tajua jättää rauhaan. Koittanut koko päivän viestitellä eikä ilmeisesti osaa lukea rivien välistä mitä tarkoittaa kun vastailen kokoajan yhdellä sanalla hänen viesteihinsä.
Miten eroon takertuvasta naisesta? En haluaisi pilata välejämme pahasti kun kuulumme samaan kaveriporukkaan. :(
M28
Kommentit (9)
Oletpas iljettävä. Nainen on ihastunut sinuun ja sinä käytit sitä hyväksi, että saisit pillua. Kestä seuraukset.
Käytät seksiin muutaman viikon ja sitten keksit jotain "musta vaan tuntuu että en halua vakavaa suhdetta juuri nyt".
Vierailija kirjoitti:
Minun teki hirveästi mieli seksiä joten saatoin vihjailla siihen suuntaan, että minullakin oisi tunteita häntä kohtaan. Päädyimme harrastamaan seksiä ja nyt hän ei tajua jättää rauhaan. Koittanut koko päivän viestitellä eikä ilmeisesti osaa lukea rivien välistä mitä tarkoittaa kun vastailen kokoajan yhdellä sanalla hänen viesteihinsä.
Miten eroon takertuvasta naisesta? En haluaisi pilata välejämme pahasti kun kuulumme samaan kaveriporukkaan. :(
M28
Pilasit jo... ajateluun kannattaa käyttää yläpäätä ei alapäätä
Tuo on kinkkinen tilanne. Yleensä jos koitat kohdella naista huonosti hän kiintyy vain enemmän. Naiset ovat hassuja 😂
Sanot ettei ole ihan tyyliäsi, ja kommentoi esim painoa.
Nusaise sitä vielä muutamia kertoja, ja sitten sano ettet sittenkään halua parisuhdetta. Vetoa sitoutumiskammoosi, traumaattisiin kokemuksiisi entisistä suhteista tms. Mikään ei ole liian överiä, kunhan annat naiselle mahdollisuuden lähteä arvokkaasti.
Kannattaa herätä ja päästää kissa ulos.