Juotteko tänään
Kommentit (19)
Vähän. Pojan ja kavereidensa uudenvuodenbileistä näyttää jääneen muutama olut jääkaappiin, menevät nyt parempiin suihin. Hei hei tipaton!
No, join eilen lasin viiniä ja yhden lonkeron. Tänään hurjastelin lasillisella viiniä vielä. Huu.
Kyllä. Viimeinkin kaikki hässäkkä häipyi ja saan olla itsekseni. Teen drinkkejä ja keitän nakkeja. Omassa kodissa on niin ihanaa ☺️
Ruoan päälle ajattelin ottaa senttilitran Caol Ila-mallasviskiä. M 44
Hyvä kun muistutit. Minullahan on vielä jokunen olut jäljellä.
Mulla on tässä myt niin monen päivän juomiset takana, että vähän loivaan huomista työaamua.
Ei kuitenkaan enää enempää alkoholia tälle illalle, nyt on juomat juotu.
Vähän iltapalaa, huomiset tavarat valmiiksi ja ysiltä nukkumaan.
6.30 soi kello ja siitä se uusi työvuosi käynnistyy.
Kivat pitkät, huolettomat pyhät ja välipäivät on ollut!
No juon ja "juon". Kun piti tyytyä alkoholiin eilen niin pakko lipittää kaljaa krapulan välttämiseksi. Kukka on niin paljon parempi päihde. Se kun loppuu niin ei sentään tule näitä ärsyttäviä jälkioloja.
Olis kyllä paljon olutta ja viiniä, ei vaan maistu yhtään. En pysty juomaan 2 päivää putkeen rytmihäiriöidenkään takia.
Mä olen tekemässä pientä baarikierrosta. Eilen en viitsinyt, kun oli alaikäinen ystävä uudenvuoden seurana. Siis kumppanin lapsi, raketteja katsottiin.
Vein ystävät baariin ja söin itsekin siellä samalla. Olisi kyllä niin tehnyt mieli loiventavaa isoa bisseä, mutta huomenna töihin. Joo, yks ei haittaisi töihin menoa, mutta olin autolla.
Mie ajattelin vasta viikonloppuna.
Pyrin juomaan 1,5 litraa puhdasta päivittäin. Suosittelen muillekin.
Joisin, mutta kaikki pyhät menny töissä eli kuivaa on ollut ja taas aamulla töihin. Toisaalta kun katselee näitä pitkiä vapaita viettäneitä niin ei kateeksi käy heidän huominen työpäivä😀
En todellakaan.