Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa hieno aloitus vuodelle 2019: tapailemani mies kiehnäsi toisten naisten kanssa baarissa

Vierailija
01.01.2019 |

Eli mulla on ollut juttua erään miehen kanssa, joka oli mielestäni aivan erityinen ja erilainen, kunnollinen ja vaikutti aidosti minusta kiinnostuneelta. Tunsin jotenkin sellaisen salamaihastumisen ja käsittämättömän tunteen siitä kuinka palaset vain loksahtavat paikalleen.

Kaikki kuitenkin mureni eilen, kun baariin astuessani näin heti hänet kiehnäämässä jonkun tuntemattoman naisen kanssa. Mies huomasi minut ja menimme juttelemaan asiasta. Kysyin että mitä tämä on johon hän vastasi vain, että ei ole kiinnostunut minusta ja on vain ystävällisyyden takia tapaillut minua. Hän on ollut jo vuosia ihastunut minuun eikä minua silloin kiinnostanut, mutta nyt kun ollaan tutustuttu niin heti hän haluaakin luovuttaa. Hän sanoi, että valitsisi sijastani kenet tahansa muun naisen ja silloin se aikaisemmin nähty nainen tuli siihen ja mies alkoi hipelöidä hänen reittään mun nähden. Tuli niin kauhea olo että sanoin hänelle, ettei hän tule kuulemaan musta enää ikinä yhtään mitään. Ehkä vähän voimakas reaktio, eihän sille voi mitään että häntä ei enää kiinnosta mutta mielestäni sen olisi voinut ilmaista aikaisemmin sekä erilaisella tavalla.

Miten voin ikinä päästä hänestä yli? Hän olisi ollut niin sopiva mulle. Ja ihan yhtäkkiä arvaamatta kaikki päättyikin kuin seinään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon.

Kaikkihan meni hyvin.

Nyt voit jättää hänet.

Vierailija
2/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oli voimakas erektio, toisen naisen hivelystä vai sinun suutumisestasi, joka tpauksessa pääsit vähällä kun suhe ei edennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet nyt on tollasia idiootteja, ei varmaan yllätä ketään

Vierailija
4/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet nyt on tollasia idiootteja, ei varmaan yllätä ketään

Joo ihan kaikki miehet.

Haukotus tätä p•skaa.

Vierailija
5/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidät pintasi ja et ole mieheen missään yhteydessä.

Vierailija
6/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ulkomaalainen. Laittaa sinutkin ruotuun ja purkan päähän.

Vierailija
7/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse olit siellä baarissa? Tä?

Vierailija
8/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki sinulle samoin mitä sinäkin olet tehnyt hänelle jo kauan. Karma is a bitch.

Vierailija
9/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mulla on ollut juttua erään miehen kanssa, joka oli mielestäni aivan erityinen ja erilainen, kunnollinen ja vaikutti aidosti minusta kiinnostuneelta. Tunsin jotenkin sellaisen salamaihastumisen ja käsittämättömän tunteen siitä kuinka palaset vain loksahtavat paikalleen.

Kaikki kuitenkin mureni eilen, kun baariin astuessani näin heti hänet kiehnäämässä jonkun tuntemattoman naisen kanssa. Mies huomasi minut ja menimme juttelemaan asiasta. Kysyin että mitä tämä on johon hän vastasi vain, että ei ole kiinnostunut minusta ja on vain ystävällisyyden takia tapaillut minua. Hän on ollut jo vuosia ihastunut minuun eikä minua silloin kiinnostanut, mutta nyt kun ollaan tutustuttu niin heti hän haluaakin luovuttaa. Hän sanoi, että valitsisi sijastani kenet tahansa muun naisen ja silloin se aikaisemmin nähty nainen tuli siihen ja mies alkoi hipelöidä hänen reittään mun nähden. Tuli niin kauhea olo että sanoin hänelle, ettei hän tule kuulemaan musta enää ikinä yhtään mitään. Ehkä vähän voimakas reaktio, eihän sille voi mitään että häntä ei enää kiinnosta mutta mielestäni sen olisi voinut ilmaista aikaisemmin sekä erilaisella tavalla.

Miten voin ikinä päästä hänestä yli? Hän olisi ollut niin sopiva mulle. Ja ihan yhtäkkiä arvaamatta kaikki päättyikin kuin seinään.

Sehän kosti sulle. Oli vuosia kiinnostunut ja sinä et. Nyt sai huomiosi ja iski takaisin.

Olet ollut sille tärkeä ja sillä iski noin voimakkaasti takaisin. Saattaa olla jopa sovittu tämän toisen naisen kanssa tuo tilanne, kun tuli heti tyrkylle ja mies hiplasi teitä. Jis kiinnostaa, googlaa mimmi. En ihmettelisi, jos äm-mä on vaikka miehen kaukainen sukulainen tai kaveri vuosien takaa.

Usko huviksesi, se kärsii, jos kärsit sinäkin.

Toisin kuin sinä, se ei pääse yli. Ei kukaan mitättömyyden takia mitään kosta, tunteet laittaa kostamaan.

Vierailija
10/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapselliselta kaverilta. Tuskin menetät mitään.

Vierailija
11/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääsit eroon.

Sellainen puoliso, joka k. 0staa kuvittelemiaan vääryyksiä, on huonoin kaikista. Se on henkistä väkivaltaa ja osoitus ikävästä luonteesta. Ja moni luonnevika ei näy muuta kuin seurustelusuhteessa. Paras ystäväni oli mies, joka oli ihana tyyppi kaverina, mutta väkivaltainen kaikkia tyttöystäviään kohtaan. Todella vaikea uskoa todeksi, mutta hän tunnusti sen itsekin, joten totta se on.

Tuo mies siis, jonka ap tunsi, oli samanlainen. Ok kaveri, mutta pska ja vihamielinen poikaystävä.

Vierailija
12/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän kosti sulle. Oli vuosia kiinnostunut ja sinä et. Nyt sai huomiosi ja iski takaisin.

Olet ollut sille tärkeä ja sillä iski noin voimakkaasti takaisin. Saattaa olla jopa sovittu tämän toisen naisen kanssa tuo tilanne, kun tuli heti tyrkylle ja mies hiplasi teitä. Jis kiinnostaa, googlaa mimmi. En ihmettelisi, jos äm-mä on vaikka miehen kaukainen sukulainen tai kaveri vuosien takaa.

Usko huviksesi, se kärsii, jos kärsit sinäkin.

Toisin kuin sinä, se ei pääse yli. Ei kukaan mitättömyyden takia mitään kosta, tunteet laittaa kostamaan.

Voi voi mitä toiveajattelua. Kyllä mä nyt ap:na uskoisin miehen sanaan ja jatkaisin eteenpäin.

Vierailija
13/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän parhaani. Eihän se auttaisi mitään olla yhteydessä. Hän lähetti tänään aiemmin että ”anteeks eilisestä”, johon en vastannut mitään. En tiedä olisiko pitänyt.

Hän sanoi pitävänsä ujoista ja hiljaisista ja luuli minun olevan sellainen, mutta kun en ollutkaan niin ei kiinnosta enää. Kyllähän niitä kriteerejä saa olla, mutta kuten sanoin niin olisi voinut ilmaista sen asiallisesti eikä sillä tavoin että suoraan edessäni kuhertelee joidenkin toisten kanssa.

Ap

Vierailija
14/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda. ilmiselvä kusipää, ei kukaan kaipaa elämäänsä tommosta. sun on parempi ilman sitä.

Vierailija
15/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän parhaani. Eihän se auttaisi mitään olla yhteydessä. Hän lähetti tänään aiemmin että ”anteeks eilisestä”, johon en vastannut mitään. En tiedä olisiko pitänyt.

Hän sanoi pitävänsä ujoista ja hiljaisista ja luuli minun olevan sellainen, mutta kun en ollutkaan niin ei kiinnosta enää. Kyllähän niitä kriteerejä saa olla, mutta kuten sanoin niin olisi voinut ilmaista sen asiallisesti eikä sillä tavoin että suoraan edessäni kuhertelee joidenkin toisten kanssa.

Ap

Nämä baarissa pelehtivät naisetko sitten ovat ujoja ja hiljaisia. Å

Vierailija
16/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puhutkin näemmä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi