Deal breakerit joita ette ymmärrä?
Mikä on sellainen deal breaker, joka ei ole sinulle millään tavalla ratkaiseva asia suhteen kannalta.
Aloitan: miehen munan koko. Yhdentekevää kunhan ottaa toisen huomioon sängyssä!
Kommentit (29)
Monesti Mustattu + pitkä ja värikäs seurusteluhistoria+ yhden yön juttuja paljon.
Vaikka mennyt on mennyttä, muistoista luovu mä en 🎤🎙️🎼🎶🎵
Lievä ylipaino. "Kummallisuus" (ainakin kun on harmoniassa oman outouteni kanssa :'D)
M30
Vierailija kirjoitti:
Se, jos mies on herkkä ja epävarma. Tuntuu olevan deal breaker monelle naiselle, itselleni on melkeinpä turn on (kohtuullisissa määrin).
Jostain syystä seksihaluni miestä kohtaan nousevat kattoon, jos hän on surullinen ja haavoittuvaisen oloinen. Ehkä olen hiukan outo.
Oletko sinkku :D?
Vierailija kirjoitti:
Anaboliset steroidit, tekevät usein miehistä naisellisesti käyttäytyviä.
Jaa, tämäkö on ainoa syy sille, että käyttö on turn off sinulle (enkä tiedä, pitääkö edes paikkansa, seksihaluthan ne ilmeisesti kyllä vievät)? Itselleni ei nappaisi myöskään siitä syystä, että kyseisiä aineita käyttävä mies ei välitä terveydestään eikä lainmukaisuudesta tavoitellessaan hirveän näköistä kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian iso penis. Tämmöinen oli kaverilla syy.
Oliko syy kenties että seksi sattui liikaa? Yleensähän tälle on tehtävissä jotain.
Ei se ole kiva niinkään, että mies joutuu varomaan sängyssä koko ajan, eikä siten voi heittää aivoja kokonaan narikkaan ja villiintyä. Mulla oli lyhyen aikaa poikaystävä, joka ihanan huomioiva ja muuten mahtava, mutta penis oli yksinkertaisesti liian pitkä. Se tuntui oikeasti rikkovan suolet ja sisäelimet ja kärsin kivuista aina pitkään seksin jälkeenkin. Jospa hän on löytänyt jonkun fyysisesti yhteensopivamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmasta suhteesta lapsi
Totta kai on deal breaker isolle osalle ihmisiä joilla ei ole vielä omia lapsia. En etsi ihmistä joka on jo kokenut kaikki elämän isot tapahtumat jonkun toisen kanssa. Ja lisäksi vielä uusperheen ja exien hankaluus. Eri asia kun molemmilla jo lapsia edellisistä suhteista.
On vielä muitakin syitä, yleensä lapsi/lapset tapaa isäänsä 1-2krt/kk, siis melko harvoin, mutta naisella lapsi/lapset ovat lähes kokoajan siinä läsnä, ja varsinkin jos lapset ovat pieniä, silloin ei oikein paljon jää enää sitä ns yhteistä aikaa uuden äijän kaa, vai kehtaako joku olla eri mieltä asiasta?
Lisäksi jos miehellä on 1 lähes aikuinen lapsi ja naisella 3 alle kouluikäistä niin jo silloin se olisi se melko raskas paketti miehen näkökulmasta.
Ruuhkavuodet ovat vaikeaa aikaa uusien parisuhteiden luomisessa monille.
Vierailija kirjoitti:
Aspergerin syndrooma.
No jaa. Minulla on as, ja kerron siitä mahdollisimman pian. En ole stereotyyppinen assi -95% siitä mitä ihmiset "tietävät" assista nyt on muutenkin vain ennakkoluuloja- mutta kuitenkin as vaikuttaa arjessani ja kumppanin täytyy olla avarakatseinen. Jos vaatimuksena on 100% tavallinen nainen, emme vaan ole match.
En halua enkä voikaan olla muuta kuin olen, joten miksi yrittää? Ei siitä tulisi kuin ajanhukkaa ja turhaa pahaa mieltä.
Aikaisemmin olen kelvannut miehille ihan hyvin, joten miksi en tälläkin kierroksella?
Ketjun aiheeseen palatakseni: minulla typeriä mutta todellisia turnoffeja ovat:
-väärän kokoinen muna. Pinnallista joo, mutta minulle sillä on väliä!
-koiran omistaminen (en pelkää koiria enkä ole niille allerginen)
-horoskooppimerkin mainitseminen deittiprofiilissa (tiedän ettei tämä todennäköisesti tarkoita sitä että mies uskoo horoskooppeihin, mutta pöljän vaikutelman hän antaa silti)
-epämiellyttävä ääni, se on jotenkin aivan sietämätöntä minulle, ei pikkuvika jonka voisi ohittaa
Aspergerin syndrooma.