Kissani nimi on Harry Potter suomalaisittain -> deitti lausui nimen väärin -> repesin -> nyt ei vastaa viesteihin
Auttakaa. Olenko loukannut pahasti nettituttavuuttani, jonka kanssa meillä on ollut jotain juttua. Kissani nimi on Harry Potter ja se lausutaan suomalaisittain niin kuin kirjoitetaan eli Harry Y:llä. No, eilen luonani oli viettämässä uuttavuotta eräs nainen, jonka kanssa olemme kirjoitelleet netissä. Näimme ensin illalla puistossa ja lähdimme sieltä luokseni. Nainen odotti kissani tapaamista, koska olen kirjoittanut siitä paljon. Pääsimme minun luokseni ja Harry Potter eli kissani oli tietysti ovella jo vastassa. Ei siinä vielä mitään. Mutta sitten nainen kyykistyi silittämään kissaa ja sanoi "sinä olet varmaan Harry Potter" mutta lausui nimen englantilaisella aksentilla. En voinut mitään, että repesin nauruun. Se kuulosti niin hauskalta. Nauroin vedet silmissä. Tajusin, että nainen loukkaantui. Tunnelma latistui, ja hän lähti kotiin jo tunnin päästä.
Hän ei vastannut yöllä uuden vuoden toivotuksiini eikä ole vastannut tänään viesteihin. Kokeilin viimeisenä oljenkortena viestiä "Harry Potter haluaisi nähdä sut uudestaan", mutta ei vastausta.
Auttakaa. Olenko mokannut pahasti ja miten korjaan tilanteen? En haluaisi menettää naista nimisekaannuksen takia.
Nyt istun täällä yksin, kissa kehrää kainalossani. Harry Potteria ei varmaan haittaisi, vaikka nimi lausuttaisiin tästä lähtien englantilaisittain.
Kommentit (8)
Ei susta kyllä stand-up -koomikkoa tulisi
Jos yritän ostaa kukkia. Harry Potteria en voi ottaa mukaan, koska kissani ei ole tottunut olemaan kodin ulkopuolella.
ap.
Ihana nimi kissalle, kuuntelin juuri Harry Potter -äänikirjaa :)
Minkäs sitä naurulleen voi... Pahoittelitko reaktiotasi?
Pahoittelet naiselle, että nauroit, mutta nauroit koska se kuulosti positiivisessa mielessä hyvin hauskalta ja suloiselta, ja sitten vähän pilkesilmäkulmassa kysyt, että mitä voit tehdä korjataksesi vääryyden ja viet kahville ja vakuutat, että pääsette kyllä tämän kriisin yli.
Jos muija ei vastaa ja on oppositiossa, niin sitten voit huokaista helpotuksesta, että homma meni jäihin tässä vaiheessa, sillä jos arvon leidi vetää palon kuonoonsa tuosta, eikä pääse yli, niin mieti miten kauhea tulevaisuus olisi jos täysi olla kokoajan olla varpaillaan.
En minä ymmärrä miksi nainen noin loukkaantui. Itse olisin joko revennyt mukana tai todennut aha.
Ehkä et ollut hänen makuusa mitenkään ja nyt luulet, että kissan vika kun et kelvannut.934
En tiiä, osta kukkia ja marssi sen ovelle. Tai pistä Harry Potter viemään.
Nää on kyllä näitä elämän päivittäisiä ongelmia. Mun kissan nimi oli kerran Hejsan ja sekin lausuttiin suomalaisittain. Kyllä oli naurussa pitelemistä kun joku päästi ruotsalaisuutensa valloilleen ja kajautti oikein ruotsalaisen hejsanin.