Ystävällä puhelin kiinni jo neljättä päivää!?
Kuinka kauan olette pitäneet puhelimen suljettuna? Ystävällä ainakin ahistusta ja mahdollisesti myös velkoja. Voiko niiden takia pitää näin kauaa puhelinta kiinni? Sairaalassa ei ole ainakaan.
Kommentit (39)
Itse olen sulkenut puhelimen päiväksi ahdistuksen takia. Noin pitkä aika huolestuttaa varmasti. Toivottavasti kuulet pian ystävästäsi. Voimia.
Kai olisi jotenkin saanut johonkin yhteyden ja näin ilmoittanut jotain kautta myös minulle ? :/
Ehkä ystävälläsi on toinen liittymä jonka numeroa ei ole sulle antanut.
Alottaja kirjoitti:
Kai olisi jotenkin saanut johonkin yhteyden ja näin ilmoittanut jotain kautta myös minulle ? :/
Siis siitä jos olisi puhelimensa hukannut.
Liittymä suljettu maksamattomien puhelinlaskujen takia?
Minä en ole puhelinihminen.
Voi sattua, että jää perjantaina laukun pohjalle, josta löydän maanantaina töihin lähtiessä - siellä on sitten mahdolliset viikonlopun viestit ja vastaamattomat puhelut odottamassa.
Mutta jos olet huolissasi ystävästä, käy oven takana, jos ei ole liian pitkä matka.
Mistä sä tiedät onko se sairaalassa vai ei. Sairaaloista ei kerrota random kyselijälle yhtään mitään.
Mene ottamaan asiasta selvää. Niin tekisin itse jos ystäväsi asuu yksin.
Varmasti aiheuttaa huolta, jos olette tavallisesti tiiviisti yhteyksissä. Voi olla masennusta ja siksi puhelin kiinni kun sulkeutunut maailmalta tai huonoimmillaan sattunut jotakin. Mikäli lähistöllä asuu saattaisin itse tilanteessa käydä ovikelloa soittelemassa ja kyselemässä onko okei.
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittäisi senkin, ettei halua julistaa ympäriinsä puhelimen katoamisesta tms. Hän yrittää ehkä vähin äänin saada liittymän auki uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittäisi senkin, ettei halua julistaa ympäriinsä puhelimen katoamisesta tms. Hän yrittää ehkä vähin äänin saada liittymän auki uudelleen.
Hänellä on prepaid liittymä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät onko se sairaalassa vai ei. Sairaaloista ei kerrota random kyselijälle yhtään mitään.
Ystävän lähiomainen on kysynyt sairaalasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä sanottiin, ettei kaverini ollut sairaalassa. Lopulta löytyi kotoa kuolleena.
Jos mahdollista, kävisin tsekkaamassa kotoa.
Huumevelkoja? Avaa sitten puhelimensa kun saa rahaa velkoihin?
Alottaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on prepaid liittymä.
Joulun jälkeen rahahuolia ja ei varaa ostaa lisää puheaikaa?
Prepaid-liittymä vaatii jotain omaa aktiivisuutta sentään. Olen sinkku erakko ja tokkopa vaivautuisin näin joulun aikaan lataamaan rahaa vaikkei ole edes rahahuolia. Töissäkin kaivataan vasta loppiaisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä sanottiin, ettei kaverini ollut sairaalassa. Lopulta löytyi kotoa kuolleena.
Jos mahdollista, kävisin tsekkaamassa kotoa.
Siinä sairaalassa on rikottu sääntöjä.
Olisiko voinut hukata puhelimensa.