Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2019 Painonpudotusketju?

Vierailija
01.01.2019 |

Oisko muita lähtemään mukaan? Pään aukojat voivat häipyä ennen kun saapuvatkaan. :)

Itsellä tavoite että tänä vuonna 15-25kg. Sitten olisin tyytyväinen painooni. Nyt mitat 163/86. eli reilusti on extraa. Painoa pudotan kuntosalilla, lenkkeilyn lisäämisellä ja ruokaremontilla! Ruokailussa kiinnitän eniten huomiota annoskokoihin, kasvisten lisäämiseen, puhtaampien ainesosien käyttöön.

Kommentit (667)

Vierailija
661/667 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai punnitsen ruuat.

Kolmas viikko käynnistyy tänään ja ruokakauppaan menee kyllä rahaa... Päivittäiset tuoreet kasvikset, yms, tulee paljon kalliimmaksi kuin perus pasta ja leipäpaketti. Syön siis vhh-malliin. Toki pakastekasviksiakin menee paljon, mutta silti. Vaan hyvästä asiastahan tässä maksetaan. Välillä vaan hirvittää kun kaupassa joutuu käymään nyt niin usein.

Pulla

Vierailija
662/667 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai punnitsen ruuat.

Kolmas viikko käynnistyy tänään ja ruokakauppaan menee kyllä rahaa... Päivittäiset tuoreet kasvikset, yms, tulee paljon kalliimmaksi kuin perus pasta ja leipäpaketti. Syön siis vhh-malliin. Toki pakastekasviksiakin menee paljon, mutta silti. Vaan hyvästä asiastahan tässä maksetaan. Välillä vaan hirvittää kun kaupassa joutuu käymään nyt niin usein.

Pulla

Ei sieltä kaupasta niitä kalliita tarvitse ostella, halvallakin pääsee.... Juuri nyt esim. dippailen porkkanaa punajuurihummukseen (minkä eilen itse tein). La kävin Lidlssä: 1 kg porkkanoita, 1 kg punajuuria, tomaattia, paprikaa, lehtikaalia 200 g, muutama appelsiini = n. 8 euroa ja noilla pääsee aika pitkälle.

Tänään töissä raakana hummukseen dipattavana porkkanaa, paprikasuikaleita, tomaattia. Oikeana ruokana kaalilaatikon jämät jääkaapista + paahdettua punajuurta, perunaa (n. 1/2 peruna) ja porkkanaa + 2 itsetehtyä lihapullaa. Sekä jälkiuuniviipale + juusto + meetvursti.

Illalla vihersmoothie 100 g (banaani, avokado, omena, sitruunamehua, pinaattia, lehtikaalta, parsakaalta) pähkinöillä ja siemenillä. 1 appelsiini.

Ja kun aamulla vielä mennyt kreikk. juge + rahka marjoilla ja siemenillä+pähkinöillä (1 rkl) sekä 1/2 avokado ja 1,5 dl tomaattimehua, niin päivittäinen 500 g paukkuu kevyesti yli. Eikä varmasti rasita kukkaroa ihmeesti….

Edellä esitetty päivän ruokailu on ns. normipäivän ruokailu eli tuollainen satsi erittäin tavallinen. Sopii minulle.

Suosittelen muuten tuota hummukseen dippailua. Todella hyvää ja kevyesti saa kasviksia menemään myös ne, joille se 500 g tuottaa ongelmia.

F (171/55-57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
663/667 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin vaa'alla toisen kerran, nyt siis kolmen viikon jälkeen. Kokonaispudotus on -3,3 kg. Tahti on tasainen näköjään. Mä oon sellanen rutiini-ihminen, ja tää ruokavaliokin on nyt menny aika rutinoiduksi, en tiedä onko hyvä vai paha. Aamulla kaurapuuro ja kahvia, päivällä uunikasviksia, salaattia ja jotain lihaa. Välipalat yleensä banaania. Illalla ananasta ja kreikkalaista jugurttia. Täytyy alkaa kai vähän keksiä vaihteluakin! Liikkunut olen jokapäiväisen puolen tunnin lenkin verran, mutta aion alkaa käydä läheisellä kuntosalilla (kunnallinen), siellä on kuulemma 3 kk:n kortti 60 euroa. Vois kevätkaudeksi ostaa.

Mielitekoja ei ole pahemmin tullut, mut oon kyllä itselleni tehnyt niin selväksi, ettei yhtäkään keksiä tai sipsiä tms, koska se ei ikinä jää yhteen. Mun makeanhimot on yleensä ollu aina päiväruoan jälkeen, ja nyt sinnittelen sillä että juon kahvia jossa kanelia mausteena, ja joskus mantelimaitoa tilkka. Se tuo sopivasti makeutta.

Jos tää ketju johonkin siirtyy, niin vinkatkaa! Mua tosin ei haittaa yhtään noi huutelut, luen yleensä ne naureskellen läpi, ja huomioin vain teidän alkuperäisten nimimerkillä kirjoittavien jutut oikeasti. Niistä ei kannata provosoitua, eikä vastata mitenkään. Mä ajattelen et jos vaikka juttelisin kadulla kaverin kanssa laihdutuksesta, ja joku randomi tyyppi tulis siihen sönköttään jotain väliin, niin emmä alkais senkään kanssa väitteleen. Ei tää nyt ihan yks yhteen mee, mutta you get the point.

Hyvää viikkoa kaikille!

-Daisy

Vierailija
664/667 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daisy Duckfacebook kirjoitti:

Tänään kävin vaa'alla toisen kerran, nyt siis kolmen viikon jälkeen. Kokonaispudotus on -3,3 kg. Tahti on tasainen näköjään. Mä oon sellanen rutiini-ihminen, ja tää ruokavaliokin on nyt menny aika rutinoiduksi, en tiedä onko hyvä vai paha. Aamulla kaurapuuro ja kahvia, päivällä uunikasviksia, salaattia ja jotain lihaa. Välipalat yleensä banaania. Illalla ananasta ja kreikkalaista jugurttia. Täytyy alkaa kai vähän keksiä vaihteluakin! Liikkunut olen jokapäiväisen puolen tunnin lenkin verran, mutta aion alkaa käydä läheisellä kuntosalilla (kunnallinen), siellä on kuulemma 3 kk:n kortti 60 euroa. Vois kevätkaudeksi ostaa.

Mielitekoja ei ole pahemmin tullut, mut oon kyllä itselleni tehnyt niin selväksi, ettei yhtäkään keksiä tai sipsiä tms, koska se ei ikinä jää yhteen. Mun makeanhimot on yleensä ollu aina päiväruoan jälkeen, ja nyt sinnittelen sillä että juon kahvia jossa kanelia mausteena, ja joskus mantelimaitoa tilkka. Se tuo sopivasti makeutta.

Jos tää ketju johonkin siirtyy, niin vinkatkaa! Mua tosin ei haittaa yhtään noi huutelut, luen yleensä ne naureskellen läpi, ja huomioin vain teidän alkuperäisten nimimerkillä kirjoittavien jutut oikeasti. Niistä ei kannata provosoitua, eikä vastata mitenkään. Mä ajattelen et jos vaikka juttelisin kadulla kaverin kanssa laihdutuksesta, ja joku randomi tyyppi tulis siihen sönköttään jotain väliin, niin emmä alkais senkään kanssa väitteleen. Ei tää nyt ihan yks yhteen mee, mutta you get the point.

Hyvää viikkoa kaikille!

-Daisy

Liian vähän pro...

Vierailija
665/667 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daisy Duckfacebook kirjoitti:

Hyvää viikkoa kaikille!

-Daisy

Edellisellä sivulla on linkki uuteen ketjuun.

Vierailija
666/667 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen antanut jo periksi? Ei se kauan kestänyt.

Vierailija
667/667 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ystävät! Tämä oli elävä ketju ja seurasin sitä innolla!

Mitä kuuluu nykyään teille? Tuliko onnistumisia?

Minulla on ihan viimeiset hetket alkaa tehdä jotain, ihan tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi