Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2019 Painonpudotusketju?

Vierailija
01.01.2019 |

Oisko muita lähtemään mukaan? Pään aukojat voivat häipyä ennen kun saapuvatkaan. :)

Itsellä tavoite että tänä vuonna 15-25kg. Sitten olisin tyytyväinen painooni. Nyt mitat 163/86. eli reilusti on extraa. Painoa pudotan kuntosalilla, lenkkeilyn lisäämisellä ja ruokaremontilla! Ruokailussa kiinnitän eniten huomiota annoskokoihin, kasvisten lisäämiseen, puhtaampien ainesosien käyttöön.

Kommentit (667)

Vierailija
21/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen osallistuja jos tekisi päätöksen ettei noille huutelijoille kommentoida mitään niin varmaan kyllästyivät kiusaamiseen parissa päivässä 🤔

Vierailija
22/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös yksi halukas mukaan, mutta en halua täällä kirjoitella näiden huutelijoiden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kg jos lähtisi, niin olisin siinä hyväksi todetusta painossani, eli 65kg 166cm pituudella. ”Pienestä” on kiinni, mutta nyt on jotenkin tönkkö ja tukala olo, esim autosta noustessa tuntuu, että mahamakkara ottaa vastaan ja niinhän se kyllä tekeekin, vaikkei keskivartalolihavuutta ole, yök.

24/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan mielelläni tällaista ketjua, aloitin jo eilen 2 viikon aika tiukan kuurin, josta sitten jatketaan pienemmällä, tasaisella tahdilla kesää kohti. Tavoite 10 (-15) kg pois. Sanon heti alkuun että mua ei tippaakaan hetkauta eikä kiinnosta kaiken maailman huutelijat täällä, en tunne heitä mitenkään joten he ei mun elämäänkään vaikuta mitenkään. Ja tiedän myös että tää laihdutus voi mennä täysin pieleen, no sitten menee. Elämä on. Joten ap ja muut, tsempataan toisiamme ja kerrotaan edistysaskeleista välittämättä palstakiusaajista!

Vierailija
25/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona herkkuja vielä eilisestä. Ehkä sitten huomenna alkaa remontti 😬

Vierailija
26/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, karppaajat, minä en arvostele karppaamista, se on tutkitusti tehokas menetelmä, mutta ei suinkaan ainoa. Itse siis syön tänään kasviskeittoa, yksi syy on se että haluan saada kunnon boostin ja lähtölaukauksen joulun ja uudenvuoden herkutteluiden jälkeen. Eikä se kasviskeitto muutenkaan ole mikään huono ruoka laihduttajalle kun valikoi kasvikset oikein ja katsoo että proteiinia tulee päivän aikana. Jostain se on kuitenkin lähdettävä. Itselle oli suuri askel jo se, että ostin vieraita juureksia ja kasviksia (kuten palsternakkaa ostin ekaa kertaa) sekä myös niiden valmistaminen. Punajuurta ja porkkanaa oli jo valmiina jääkaapissa jotka pitikin saada pian käytettyä. Lisäksi ostin kaalia.

Ja samaa mieltä: Jätetään päänaukojat ihan omaan arvoonsa, itse en heille meinaa mitään enää vastata. Taidan itse saada lisämotivaatiota laihdutukseen kun kokoaika taustalla nakuttaa ankeuttajat. ;) Eli jatkakaa toki, saamme siitä lisää virtaa. 

-ap

Vierailija
27/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen osallistuja jos tekisi päätöksen ettei noille huutelijoille kommentoida mitään niin varmaan kyllästyivät kiusaamiseen parissa päivässä 🤔

Aina sama juttu näissä laihariketjuissa, totuuden puhujat mielletään kiusaajiksi :D:D

Pitäskö teitä vain kehua ja kannustaa kun aina laihdutatte uudestaan, ettekä opi virheistänne mitään.

Jos se on niin turhauttavaa, niin miksi ihmeessä koet asiaksesi tulla tänne kertomaan totuuksia tyyliin: "Taas lä skit ämm ät täällä laihduttaa, ihan väärin teette, ihan surkeita olette, joko taas"..... Kuka se on täällä i diootti? Itsehän lyöt oman kertomasi mukaan päätä seinään toistuvasti, vaikka sinulla ei edes ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
28/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu meni pelkällä kahvilla ja kauramaidolla, nyt lounaaksi oliiviöljyssä paistettua broilerin rintafilettä, wokkivihanneksia ja hieman spelttihelmiä. Jälkiruuaksi luumukiisseliä, koska sitä vielä vähän on. Juomana vesi, kuten aina. T. 16

Vierailija
29/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kirjoitan muutamia hyväksi kokemiani juttuja (KYLLÄ, edellisistä laihdutuksista kertyneitä kokemuksia) 

-Hyviä lisäkkeitä ovat mm kuskus, kvinoa ja kasvis/juurespaistokset. 

- Paistoksiin sopii erityisen hyvin mielestäni tomaatti, paprikat, kesäkurpitsa(!!!) ja porkkana. Maustaminen on paistosta tehdessä hyvä tehdä voimakkaasti.

-Veden juontiin, itse puristan sitruunamehua kannuun ja lisään vettä. Myös maustetut vissyvedet on hyviä.

-Ne "lämmin kuppi" keitot ovat ihan kivoja iltapaloja jos on tottunut syömään runsaasti iltaisin. Yksi semmonen ja pala jotain terveysleipää/täysjyväruista/näkkäriä niin se on siinä. Päälle paprikaa/salaattia/yms.

Jakakaa tekin jotain kivoja vinkkejä jos teillä on !

-ap

Vierailija
30/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No te kaikkitietävät voitte varmaan sitten antaa meille läskeille oikeat ohjeet laihduttamiseen, kun nuo ravintoterapeutin antamat ohjeet on siis väärät?

Ne ohjeet tiedetään. "Paista läskiä voissa ja vedä päälle kilo sianlihaa. Taatusti laihdut ja on terveellistä."

Naiset ei syö proteiinia tarpeeksi,siinä se suurin vika.

Vierailija
31/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, karppaajat, minä en arvostele karppaamista, se on tutkitusti tehokas menetelmä, mutta ei suinkaan ainoa. Itse siis syön tänään kasviskeittoa, yksi syy on se että haluan saada kunnon boostin ja lähtölaukauksen joulun ja uudenvuoden herkutteluiden jälkeen. Eikä se kasviskeitto muutenkaan ole mikään huono ruoka laihduttajalle kun valikoi kasvikset oikein ja katsoo että proteiinia tulee päivän aikana. Jostain se on kuitenkin lähdettävä. Itselle oli suuri askel jo se, että ostin vieraita juureksia ja kasviksia (kuten palsternakkaa ostin ekaa kertaa) sekä myös niiden valmistaminen. Punajuurta ja porkkanaa oli jo valmiina jääkaapissa jotka pitikin saada pian käytettyä. Lisäksi ostin kaalia.

Ja samaa mieltä: Jätetään päänaukojat ihan omaan arvoonsa, itse en heille meinaa mitään enää vastata. Taidan itse saada lisämotivaatiota laihdutukseen kun kokoaika taustalla nakuttaa ankeuttajat. ;) Eli jatkakaa toki, saamme siitä lisää virtaa. 

-ap

Hei ap! Kommentoin ensimmäistä kertaa tähän ketjuun. Olen vuosia yrittänyt laihduttaa lähinnä jutta/rahka/vähärasvaisella dieetillä+liikunnalla, mutta aina on motivaatio loppunut ja kiloja ollut lopulta lähtöpainoa enemmän. Vasta vhh-dieetti sai aikaan - 20kg kivuttomasti ja helposti. En ole ikinä voinut ja jaksanut näin hyvin. En kaipaa herkkuja, mutta nyt hoikkana voin silloin tällöin syödä jotain ohi dieetin. Suosittelen vhh-dieettiä siinä vaiheessa kun kaikki muut kortit on katsottu. Tsemppiä sinulle laihdutukseen 👍

Vierailija
32/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minäpä hyppään mukaan. Tavoitteena saada pois n. 10kg, mutta puntarille ei mene 😁 Vaatteet, peilikuva ja oma fiilis olkoot ne mittarit. Noudatan erään nettivalmennuksen ruokaohjeita joten en hirveän yksityiskohtaisesti laita tänne syömisiäni, ei varmaan ole tarkoitettu jaettavaksi nuo ohjeet.

Minuakaan nuo ankeuttajat ei sinänsä häiritse, mutta ikävä kun sitten kaikki oikeat viestit ja kuulumiset hukkuu niiden sekaan. Nythän ketju on vasta alussa, mutta eihän sitä tiedä jos tämä elää vaikka satasivuiseksi 😊 Ja ois kyllä kiva kun ois sellainen hyväntuulinen tsemppausketju josta sais heikolla hetkelläkin tukea.

Vierailija
33/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Hei ap! Kommentoin ensimmäistä kertaa tähän ketjuun. Olen vuosia yrittänyt laihduttaa lähinnä jutta/rahka/vähärasvaisella dieetillä+liikunnalla, mutta aina on motivaatio loppunut ja kiloja ollut lopulta lähtöpainoa enemmän. Vasta vhh-dieetti sai aikaan - 20kg kivuttomasti ja helposti. En ole ikinä voinut ja jaksanut näin hyvin. En kaipaa herkkuja, mutta nyt hoikkana voin silloin tällöin syödä jotain ohi dieetin. Suosittelen vhh-dieettiä siinä vaiheessa kun kaikki muut kortit on katsottu. Tsemppiä sinulle laihdutukseen 👍

Niin kun täällä kuvitellaan että proteiinia tarvitsee vain ammattikehonrakentaja,eipä ihme ettei mammojen "laihdutuksesta" tule mitään.

Vierailija
34/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin kun täällä kuvitellaan että proteiinia tarvitsee vain ammattikehonrakentaja,eipä ihme ettei mammojen "laihdutuksesta" tule mitään.

Ja se laihaläskin energiankulutus on mitättömän pientä.

Vierailija
35/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tykkäätte maustaa noita kasvispaistoksia yms.? Aina sanotaan, että kannattaa maustaa voimakkaasti, mutta mitä mausteita kannattaisi kokeilla? Suolan ja pippurin toki tiedän itsekin :D

Vierailija
36/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tykkäätte maustaa noita kasvispaistoksia yms.? Aina sanotaan, että kannattaa maustaa voimakkaasti, mutta mitä mausteita kannattaisi kokeilla? Suolan ja pippurin toki tiedän itsekin :D

Minä rakastan chiliä, inkivääriä ja valkosipulia 😁

Vierailija
37/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suola-pippuri on hyvä moneen, mutta kannattaa kokeilla myös hunaja-rakuunaa! Hunajasta saa riittämpää kun sitä vähän jatkaa vedellä, niin se leviää tasaisemmin.

Myös esim curryä kannattaa lähteä kokeilemaan, kuin myös itämaisia mausteita.

Vierailija
38/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mukana. Tällä hetkellä 180 cm ja 80 kg. Tavoitteena -10 kg loppukesään mennessä, katsotaan sitten miltä kroppa näyttää.

Vierailija
39/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi joka yrittää muuttaa elämäntapoja, taas kerran. Minä liikun paljon oikeastaan päivittäin, työni on fyysistä ja työmatkat kuljen pyörällä (yleensä myös kauppareissut kävelen tai pyöräilen), ulkoilen pienten lasteni kanssa ym, lenkkeilen koiran kanssa. Olen 170 cm pitkä ja arvioisin painokseni tällä hetkellä 78-79 kg, aiemmin olen painanut n. 74 kiloa, mutta sen aikaiset vaatteet ei mene enää päälle. Mun suuri suuri ongelma on aivan kamala makeanhimo iltaisin kun lapset nukkuu. En ole päässyt siitä eroon vaikka kuinka söisin päivisin monipuolisesti ja paljon kunnon ruokaa. Oon jo vuosia lähes joka ilta vetänyt naamaani sen suklaalevyn tai -rasian. Mulla on mies joka niitä kantaa kaupasta, itse en osta sokeriherkkuja ollenkaan. Nyt on muutama päivä mennyt ilman sitä iltamässäilyä, olen syönyt vaan muuten tukevan iltapalan. On jo vähän parempi olo, ei ihan niin raskas fiilis.

Vierailija
40/667 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös illat ovat todella vaikeita. Juustoleivät ovat mulle se mitä rupean ahtamaan. Jotenkin kai lohdutan/rauhoitan itseäni syömisellä kun elämä on jo pitkään ollut aika raskaassa vaiheessa. Tätä nyt yritän ennakoida niin että en skippaa aterioita päivällä, ja että päivällinen klo 16-17 maissa on riittävän ravitseva, sekä proteiinia ja rasvoja yritän juuri päivällisessä saada riittävästi. Ja sitten vaan tiukkana pitää pysyä! 2-3viikkoa kun tekee uudella tapaa jonkin asian, se alkaa kuulema rutinoitumaan. Tähän siis tähtään.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä