Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna anteeksi

Vierailija
30.12.2018 |

Mies halusin lähteä kavereiden kanssa jonnekin uudenvuodenaattona, sanoin että piti perheen kesken tehdä jotain et onko pakko mennä. Suuttui ja huusi minulle. Nyt tänään (riita alkoi siis eilen) olen jo kahdesti tullut hieromaan sovintoa ja pyytämään anteeksi (sitä kun suutuin hänelle, kun hän rupesi raivoamaan ettei pääse mihinkään), mutta ei mitään vastausta eikä halua selvittää asiaa. Vituttaa, onko muidenkin miehet tollasia?

Kommentit (261)

Vierailija
21/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee oikeasti viettämään uutta vuotta tyttöystävänsä kanssa... valitan Ap, pelisi on pelattu tältä erää olet heikoin lenkki.

Vierailija
22/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko taas ap oli ihan itse keskenään sopinut, miten uutta vuotta vietetään? 

Kyllä on hölmö mies, ellei ymmärrä että ap:n itsekseen puhuminen oli sama kuin sovittu asia. Jota ei saa enää kyseenalaistaa. Siitä hyvästä sietää haukkua mies. Sitten voi vielä haukkua siitä, ettei mies anna anteeksi haukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kahden tulen välissä, mököttää kun ei osaa ratkaista asiaa kaikkien kannalta oikein. Haluaa mennä kavereiden kanssa ja on jo heille luvannut. "Unohti" luvanneensa perheelleen yhteisen iltajuhlan. Ei tiedä miten sotkunsa selvittäisi. Ei halua menettää kasvojaan kavereiden edessä, sanovat kuitenkin että on tossun alla. Vaimolle on vihainen koska tämä muisti kuin muistikin lupauksen ja vaatii nyt läsnäoloa. Kavereiden kanssa olis kivempaa juhlia ei äidin ja lasten. Poikaparka! Ehkä oppii tuosta jotain.

Vierailija
24/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä jotka huutelevat miksi nainen päättää miehen menemisistä ja perheen tekemisistä.

Ap kertoi että oli sovittu yhteisestä uudesta vuodesta. Miksi mies ei silloin kertonut että haluaakin mennä ryyppäämään (ehkä halusi siirtää riitaa myöhemmäksi, ei edes kuunnellut mistä sovittiin tai sitten kuvitteli siinä vaiheessa että on ok olla perheen kanssa mutta nyt kun tilanne alkaa olla käsillä tekeekin mieli ryyppäämään sittenkin taas.)

No miehen olisi ollut ainakin kohteliasta keskustella asiasta lastensa äidin kanssa jos haluaa lähteä illaksi pois perheen luota. Vaikka mies on aikuinen niin hänellä on lapsia eikä miehellä ole oikeutta olettaa että voi mennä kuin sinkku vaan hänen täytyy huolehtia että lapsilla on hoitaja jos ei itse ole paikalla. Hoitaja voi olla lasten äiti mutta mitäs jos hän haluaakin lähteä jonnekkin ja on ajatellut että mies hoitaa lapset. Ei pidä olettaa että lasten äiti on yksin vastuussa lapsista.

Vierailija
25/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kahden tulen välissä, mököttää kun ei osaa ratkaista asiaa kaikkien kannalta oikein. Haluaa mennä kavereiden kanssa ja on jo heille luvannut. "Unohti" luvanneensa perheelleen yhteisen iltajuhlan. Ei tiedä miten sotkunsa selvittäisi. Ei halua menettää kasvojaan kavereiden edessä, sanovat kuitenkin että on tossun alla. Vaimolle on vihainen koska tämä muisti kuin muistikin lupauksen ja vaatii nyt läsnäoloa. Kavereiden kanssa olis kivempaa juhlia ei äidin ja lasten. Poikaparka! Ehkä oppii tuosta jotain.

Missä luki että on sovittu ja luvattu? Ap on ihan itse olettanut taas asioita. Näin se menee aina. 

Vierailija
26/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän antaisi anteeksi, hän ei voisi lähteä.

Vierailija
27/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä luki että on sovittu ja luvattu? Ap on ihan itse olettanut taas asioita. Näin se menee aina. 

Sinäkö olit paikalla kun asiasta puhuttiin?

Vierailija
28/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä luki, että siitä on edes puhuttu?

Teillä naisilla on kummallisia tapoja olettaa asioita, ja näin on varmaan aloittajallakin 

Vierailija
29/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on aikuinen ihminen, etkä sinä hänen puolestaan voi asioita päättää. 

En voi käsittää näitä patteriinkahlitsijamammoja. 

Eeeei.

Nämä kaksi aikuista olivat YHDESSÄ SOPINEET, että viettävät perheen kanssa yhdessä uuden vuoden.

Sitten toinen keksii, että hei, ei vaiskaan...menenkin kavereitten kaa.

Rupeaa raivoamaan.

Sitten se toinen menee jo pyytelemään anteeksi, mutta tämä raivoaa edelleen mököttää.

Kysy aapee, että mitä ihmettä sä ukko mökötät? Tämä oli yhdessä sovittu juttu. Sinä itse ukkosen sovit toisena osapuolena.

Riitely tuosta on turhaa. Lupauksen pettäminen on ikävää.

Toki voi puhua ja sopia toisella lailla tekemiset, mutta ukon tapa on lapsellinen. Itse järjesti itsensä kahteen paikkaan. Se sitä eniten ketuttaa. Eikä osannut ehkä kertoa sinulle, että näin nyt kävi, että mites voitais tehdä tän asian kanssa?

Se on solmussa nyt itsensä kanssa.

Vierailija
30/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tuo tyyli teillä kovinkin yleinen, että mies liitää omilla riennoillaan sekä huutaa ja mököttää, jos yrität muistutella, että hänellä on puoliso ja lapsia? Jos tuo on normikäytäntö, harkitsisin vahvasti perheen ulkojäsenen virallistakin ulkoistamista.

Tuollaiset miehet eivät muutu: hän ei halua olla vastuullinen perheenisä eikä hänestä sellaista väkisin saa tehtyä. Vapauta takaisin luontoon.

Vierailija
31/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on aikuinen ihminen, etkä sinä hänen puolestaan voi asioita päättää. 

En voi käsittää näitä patteriinkahlitsijamammoja. 

Eeeei.

Nämä kaksi aikuista olivat YHDESSÄ SOPINEET, että viettävät perheen kanssa yhdessä uuden vuoden.

Sitten toinen keksii, että hei, ei vaiskaan...menenkin kavereitten kaa.

Rupeaa raivoamaan.

Sitten se toinen menee jo pyytelemään anteeksi, mutta tämä raivoaa edelleen mököttää.

Kysy aapee, että mitä ihmettä sä ukko mökötät? Tämä oli yhdessä sovittu juttu. Sinä itse ukkosen sovit toisena osapuolena.

Riitely tuosta on turhaa. Lupauksen pettäminen on ikävää.

Toki voi puhua ja sopia toisella lailla tekemiset, mutta ukon tapa on lapsellinen. Itse järjesti itsensä kahteen paikkaan. Se sitä eniten ketuttaa. Eikä osannut ehkä kertoa sinulle, että näin nyt kävi, että mites voitais tehdä tän asian kanssa?

Se on solmussa nyt itsensä kanssa.

Missä luki että on YHDESSÄ SOVITTU? 

Vierailija
32/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä naisilla on kummallisia tapoja olettaa asioita, ja näin on varmaan aloittajallakin 

Sinullako on paljonkin kokemusta naisista?

Vierailija
33/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai perinteinen "etolekoskaanpilluasaanutkaan"-argumentti?

Melko väsynyttä. 

Sinä olet malliesimerkki olettajanaisesta. 

Vierailija
34/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en antaisi anteeksi sitä, että perheellinen mies hommaisi itsensä muualle uudenvuodenaatoksi. Kertoo kovaa ja korkealta hänen tärkeysjärjestyksestään. 

Varsinkaan en anoisi mitään anteeksiantoa, vaan olisin hiljaa koska mies on jo päättänyt mennä menojaan. Uudenvuoden seudun käyttäisin asioiden järjestelyyn ja eropapereiden täyttelyyn. Saa mies sitten mennä niin paljon kuin lystää omia polkujaan. 

Vierailija
35/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko väsynyttä. 

Sinäkö "tiedät", että olen nainen?

Vierailija
36/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy kuin 15 vuotias, tuo sun "miehes."

Vierailija
37/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en antaisi anteeksi sitä, että perheellinen mies hommaisi itsensä muualle uudenvuodenaatoksi. Kertoo kovaa ja korkealta hänen tärkeysjärjestyksestään. 

Varsinkaan en anoisi mitään anteeksiantoa, vaan olisin hiljaa koska mies on jo päättänyt mennä menojaan. Uudenvuoden seudun käyttäisin asioiden järjestelyyn ja eropapereiden täyttelyyn. Saa mies sitten mennä niin paljon kuin lystää omia polkujaan. 

Milloin miehellä on sitten mielestäsi oikeus tavata kavereitaan? 

Aivan sairaita kahlitsijanaisia ja marttyreita ainakin tämä palsta on täynnä.

Aloittajalla on koko päivä aikaa tehdä miehensä kanssa asioita ja illalla mies tapaa sitten ystävänsä.

Naisten skumppabrunssit on tietysti ihan eri asia? 

Vierailija
38/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko väsynyttä. 

Mitenkäs tuo pllunsaanti nyt tähän keskusteluun kuuluu? Itse kaiken aikaa kerrot mikä on tyypillistä naisille ja mitä naiset aina tekee ja sitten deduktiivisesti päättelet ap:n tilanteen tästä. Ai tämä käytöksesi juontaa pllunpuutteesta? Sehän selittää.

Vierailija
39/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehessä jotain hyvää yleensä?

Tuskinpa on ainakaan tämän palstan naisten mielestä. Miehet ovat kaikki niin s**kelin laaduttomia elukoita, kauheaa kun uniikit ihanat lumihiutaleet joutuvat sellaisia kestämään.

Vierailija
40/261 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajakin parin vuoden päästä ihmettelee miksi mies lähti toisen matkaan "kun meillä oli kaikki niin hyvin"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi