Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväni menee pilalle, jos nukun pitkään

Vierailija
30.12.2018 |

Mitä teen?? Homma on siis niin, että herään pirteänä kun herään klo 6-8.
Jos nukun tuosta yli, olen koko päivän väsynyt, tehoton ja huonolla päällä.
Haluaisin kuitenkin nukkua vapaapäivinä pidempään univelkojen takia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene aiemmin nukkumaan vapaapäivän aattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene aiemmin nukkumaan vapaapäivän aattona.

Kaikki ei saa unta ennen keskiyötä.

Vierailija
4/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa unta aikaisemmin illalla, eikä nukuta hyvin enää aamullakaan, se saattaa kertoa siitä, että mitään kuitattavia univelkoja ei ole.

Ylipäätään nukkua ei voi varastoon.

Jos taas oikeasti nukuttaa, mutta nukkumisesta tulee silti tukkoinen ja väsynyt olo, kannattaa tarkistaa patja ja tyynyt, että onko ne hyvät, puhtaat ja ergonomiset. Jos sekään ei auta, kysy joltakulta, kuorsaatko ja pyydä tarkistamaan myös, hengitätkö koko ajan tasaisesti vai onko katkoksia.

Vierailija
5/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kimppaan mieheni kanssa. Sillä sama ongelma. Saisitte yhdessä miettiä. Itseäni moinen ärsyttää, kun haluan nukkua rauhassa....

Vierailija
6/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nukkua varastoon.. ja jos nukkuu vähän pitkään, niin sillon nukkuu pidempään joskus myöhemmin jos on mahollisuus, koska just VOI nukkua varastoon. vai miten selität sen, että jos esim nukun 4-5 h yössä pakotetusti 5 päivää, niin sit heti ku saan luvan niin nukun paljon enemmän mitä normaalisti (normaalisti nukun 6-8 h), esim 9-12 h?

Vierailija
7/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään n.seitsemältä ja olen ihan pirteä ja touhukas. 6-7 tunnin yöuni riittää mainiosti. Elämä menee hukkaan pitkään nukkuessa, ehtii sitä sitten mullan alla köllötellä.

8/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pimeään vuodenaikaan on ikävää, jos herää vasta klo 10-12, kun muutaman tunnin päästä ilta alkaa jo hämärtää. Olen itsekin iltavirkku ja aamutorkku, mutta pyrin heräämään n. 9:ltä silloinkin, kun ei tarvitsisi. Aina se ei onnistu. Minulle klo 6-8 olisi kyllä liian aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän