Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paukkuvat vesi putket häiritsevät todella paljon

Vierailija
30.12.2018 |

Aiina kun naapurikin aukaisee vesihanan tai vetää vessan, kuuluu paukaus ja veden laskun ajan kohinaa. Sama paukahdus kuuluu hanaa sulkiessa. Voisinko vaatia jotain vedenkäyttöaikoja, joiden ulkopuolella ei sitten saa vettä laskea. Ja jonkun maksimi määrän minkä hanoja saa aukoa (kertoja, ei kestoa). Juoma vedenkinhän voisi ottaa muovipulloihin vaikka. Viisikin pulloa täyttää aika nopeasti kuitenkin, viisi puolen toista litran pulloa riittää varmasti koko päiväksi. Ja onko pakko pestä käsiä jatkuvasti? Eikö voi käyttää vaikka kosteus pyyhkeitä? Naapureita ei kuulemma haittaa vesi putkien pauke mutta minua se ärsyttää tosi paljon, omassa kodissa on saatava olla rauhassa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi vain mutta heidän ei tarvitse sitä missään muotoa toteuttaa.

Vierailija
2/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten niin ei? Kyllä täytyy jos näin sovitaan/päätetään. Ja minä olen taloyhtiön puheen johtaja joten periaatteessa minulla on järjestys säännön määräys oikeus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanojen maisteri

Vierailija
4/7 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että parasta olisi rauhottava lääke ja korvatulpat - sinulle. Et voi mennä rajoittamaan naapurien normaalia elämää oman hermostollisen heikkoutesi takia.

Vierailija
5/7 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha talo on? Vaikuttaa siltä, että putket on mitoitettu väärin. Liekö se mamma ollut suunnittelemassa, joka pari vuotta sitten sanoi, ettei vesiputkiremontoille mitään suunnitelmia tarvita, vaan kuka tahansa osaa kerrostalon putket vaihtaa..vika olla myös kannakoinnissa, ehkä molemmissa. Jos on vanha talo, kannattaa miettiä putkiremppaa ja antaa jonkun muun suunnitella, kuin talossa asuvan av-mamman :D. Pelkkä huono kannakointikin kyllä aiheuttaa tuota, mutta jos putket on rakenteissa, sitä on hankala lisätä. Mutta kannattaa tarkistaa näkyvillä olevien putkien kannakointia. 

Tuo on oikeasti ärsyttävää, edellisessä talossa, missä asuin tilapäisesti vuokralla, oli tuo ongelma. Tuo vaikutti siihen, etten halunnut siitä talosta asuntoa ostaa. Tuo on siitäkin huono juttu, että jokainen tärinä kuluttaa putkia ja siinä on halkeamisvaara. Paineiskuja vaimentamaan voi kokeilla myös pienentää veden painetta, tähän mielellään putkimies. Tästä ei kyllä moni asukas tykkää. Siinä talossa, missä paukkui, tuli vesikin kyllä aika hyvällä paineella.  

Ei se sellainen asia ole, mikä pitäisi sivuuttaa, vaan asialle voi yrittää ja kannattaa tehdä jotain. 

Vierailija
6/7 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten niin ei? Kyllä täytyy jos näin sovitaan/päätetään. Ja minä olen taloyhtiön puheen johtaja joten periaatteessa minulla on järjestys säännön määräys oikeus.

Ap

No ei ole. Pj ei voi yksin päättää vaan koko hallitus. Ja  kohtuuttomia sääntöjä ei voi olla ja tuo on sellainen. Ja aika heikoissa kantimissa on talon asiat, jos sä olet pj. Miten erehdyit kirjoittamaan taloyhtiön ja periaatteen yhteen?

Vierailija
7/7 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi