Miten teillä on varaa hammaslääkäriin?
Tarkistus 110e, hammaskiven poisto ja muu putsaus 85e. Reiän paikkaus 120e. Juurihoito alkamassa, en edes uskaltanut kysyä mitä se maksaa. Vuoden välein on käytävä koska purukalusto on mitä on.
Sinne meni taas pienituloisen säästöt.
Kommentit (67)
Käyn kunnallisella, eikä ole varaa edes siihen. Pelkkä tarkastus ilman mitään toimenpiteitä 48e. Siihen sitten päälle 3 reiän paikkaus, sekä kiskojen hionta paikattujen hampaiden mukaan. Muutama satanen tuohon lystiin uppoaa ja joudun tekemään maksusuunnitelman, eli maksan laskut osissa jotta saan summan maksettua. Hienoa.
Mä käyn kunnallisella. Oon mennyt kysymään peruutusaikoja luukulta jos on ollut joku vaiva ja saanutkin niitä samalle päivälle.
Sit mulla todettiin krooninen parantumaton sairaus jonka johdosta lääkäri sanoi että purukaluston oltava kunnossa. Tuskailin yksityiselle menoa, koska ne summat on ihan järkyttäviä. Soitin kunnalliseen, kerroin tilanteen ja aika kuukauden päähän.
Jatkossakin toivon saavani ajat järkevästi. Yksityisellä tulee vähän sellainen olo, että tekevät enemmänkin kuin tarvitsee ja siitä hintaa kertyy.
Vierailija kirjoitti:
vähävarainen käy kunnallisella hammaslääkärillä.
Ja hyvätuloisempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, kun sulla on kerran vara jättää hampaat hoitamatta, niin mitä täällä enää kyselet ja ihmettelet.
Häh, en ole jättänyt hoitamatta, kiroan hoidon kalleutta.
ap
Peseminen ja lankaaminen on edullista. Sitäkin kutsutaan hampaiden hoitamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistus 110e, hammaskiven poisto ja muu putsaus 85e. Reiän paikkaus 120e. Juurihoito alkamassa, en edes uskaltanut kysyä mitä se maksaa. Vuoden välein on käytävä koska purukalusto on mitä on.
Sinne meni taas pienituloisen säästöt.
Pienituloiset käyttää julkista, minä käytän yksityistä kun on omaisuutta
Mä taas käytän julkista, koska pääsen tasan samalle hammaslääkärille ostopalveluna kuin omalla rahallakin. En kai mä nyt niin tyhmä ole, että maksaisin samasta palvelusta moninkertaisen summan!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku saako julkisella etuhampaisiin muovia? Kiille on lähes kokonaan lähtenyt
Mä en saanut (Helsinki). Yksityisellä 200e/hammas. Tuli todella hyvä.
piti kirjoittaa, että vastakkainen tilanne, hups!